Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
23 p, 216.2 KB Place marketing performance : benchmarking european cities as business destinations / Pergelova, Albena ; Angulo Ruiz, Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
The aim of this study is to develop a model measuring the performance of cities' marketing efforts. The model and the benchmarking methodology presented can be used by local authorities to position their marketing efforts and achievements against other (competing) cities and to identify best practices that can assist place marketers in learning how to be more efficient obtaining desired place marketing results, e. [...]
2011 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 11/2)  
2.
185 p, 1.3 MB Connecting customers with the company : the role of interactiveness and its effect on performanceb / Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Prior Jiménez, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
El objetivo de esta tesis es explorar el concepto de interactiveness en el campo de marketing, entender las actitudes y las percepciones de los directivos hacia la interactiveness y evaluar empíricamente el efecto de la interactiveness en la generación de activos de marketing y los resultados empresariales. [...]
The aim of this dissertation is to explore the concept of interactiveness in marketing, to understand managers' attitudes and perceptions about interactiveness and to assess empirically the effect of interactiveness on the generation of marketing assets and firm performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
3.
43 p, 500.9 KB Assesing advertising efficiency : does the internet play a role? / Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Prior Jiménez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
This research focuses on a major concern for marketers addressing the claims of inefficiency of the spending on advertising. We examine whether the Internet can help increase overall advertising efficiency. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2009 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 09/6)  

Materiales académicos Encontrados 2 registros  
1.
2 p, 26.4 KB Investigació Comercial II (Tractament i Anàlisi de Dades) [22313] / Angulo, Fernando ; Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
2008-09
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
2.
2 p, 26.4 KB Investigació Comercial II (Tractament i Anàlisi de Dades) [22313] / Angulo, Fernando ; Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
2008-09
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.