Results overview: Found 14 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 2 records found
Course materials, 10 records found
Articles 2 records found  
1.
15 p, 117.6 KB Valoración de la formación profesional por parte de los agentes implicados / Peris Morancho, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En el artículo se presenta parte de los resultados obtenidos en el análisis de la formación profesional específica en base al estudio de caso en el que el alumnado formado, los tutores en las empresas y el profesorado son los informantes para la valoración de la formación. [...]
This article presents a part of the results obtained in the analyze of the Specific Professional Training through a study of cases in which the learners trained, company tutors and teachers are the informants for the training valuation. [...]

2007
Profesorado, Vol. 11, N. 1 (2007) , p. 1-15  
2.
16 p, 98.3 KB Valoració de les competències professionals a la formació professional específica i de les funcions del formador / Peris Morancho, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'article presenta part dels resultats obtinguts en l'anàlisi de la formació professional específica en base a l'estudi de cas en què l'alumnat format, els tutors a les empreses i el professorat són els informants per fer la valoració de la formació. [...]
En el artículo, se presenta parte de los resultados obtenidos en el análisis de la formación profesional específica en base al estudio de caso en el que el alumnado formado, los tutores en las empresas y el profesorado son los informantes para la valoración de la formación. [...]
This article presents a part of the results obtained in the analyze of the Specific Professional Training through a study of cases in which the learners trained, company tutors and teachers are the informants for the training valuation. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.160
Educar, N. 39 (2007) p. 47-62  

Research literature 2 records found  
1.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
436 p, 4.4 MB Valoració de la formació professional per part dels agents implicats : alumnat, tutors a les empreses i professorat / Peris Morancho, Pere ; Tejada Fernández, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El treball d'investigació que presentem és un estudi de cas en el que es plantegen dos objectius generals, primerament analitzar la formació als cicles formatius de formació professional des de la perspectiva del professorat del centre educatiu, dels tutors al centre de treball i de l'alumnat que ha finalitzat la formació, en segon lloc i en base a l'anàlisi, es vol formular propostes concretes per a la formació de professionals de l'àmbit socioeducatiu. [...]
The research that we present is a study of case in that two general objectives are considered. Firstly, to analyze the training at training cycles of professional training from the perspective of the teaching staff of the educative centre, of the company tutors as well as the learners that has finalized the training. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Course materials 10 records found  
1.
2 p, 102.0 KB Disseny curricular de l'educació d'adults [22824] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
2.
2 p, 79.5 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
3.
2 p, 83.3 KB Disseny curricular de l'educació d'adults [22824] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
4.
2 p, 67.8 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
5.
2 p, 63.1 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Diplomat en Educació Social [75]  
6.
2 p, 61.9 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
7.
3 p, 2.2 MB Disseny curricular de l'educació d'adults [22824] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2002-03
Diplomat en Educació Social [75]  
8.
2 p, 1.4 MB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2002-03
Diplomat en Educació Social [75]  
9.
2 p, 15.4 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
10.
2 p, 16.8 KB Introducció a la Didàctica [22812] / Peris Morancho, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Diplomat en Educació Social [75]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.