1.
|
|
2.
|
84 p, 1.1 MB |
El ritme en els programes radiofònics d'actualitat amb humor : el cas de La Competència de RAC1
/
Mollà Garcia, Arlet ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza les estructures rítmiques interna i harmònica dels programes de ràdio informatius i dels d'entreteniment. A partir d'una mostra de fragments sonors corresponents a aquests dos grans continguts, la investigació es relaciona amb els ritmes biològics, tot prestant especial atenció al cas concret de l'espai d'actualitat amb humor "La Competència", de RAC1. [...] Este trabajo analiza las estructuras rítmicas interna y armónica de los programas de radio informativos y de los de entretenimiento. A partir de una muestra de fragmentos sonoros correspondientes a estos dos grandes contenidos, la investigación se relaciona con los ritmos biológicos, prestando especial atención al caso concreto del espacio de actualidad con humor "La Competència", de RAC1. [...] This work analyses the internal and harmonic rhythmic structures of the informative and entertainment radio programs. From a goup of sound fragments corresponding to these two great contents, the research is related to the biological rhythms, paying special attention to the specific case of the topical space with humor "La Competència", by RAC1. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
128 p, 11.9 MB |
La imagen de Suecia entre los jóvenes catalanes : perspectivas en torno a su arquitectura
/
Rivas Fernández, Carlos ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament econòmic, social i cultural de qualsevol país està cada vegada més lligat al seu potencial per atreure empreses, inversions, talent, institucions internacionals, visitants, grans esdeveniments, etc. [...] El desarrollo económico, social y cultural de cualquier país está cada vez más ligado a su potencial para atraer empresas, inversiones, talento, instituciones internacionales, visitantes, grandes eventos, etc. [...] The economic, social and cultural development of any country is increasingly linked to its potential to attract companies, investments, talent, international institutions, visitors, major events, etc. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
408 p, 13.2 MB |
La influencia del uso de celebridades en la publicidad y el valor simbólico de las marcas en la construcción de identidad en adolescentes. Los casos de Chile y Ecuador
/
Cisternas Osorio, Rodrigo Ernesto ;
Perona Páez, Juan José, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Hasta la década de los años 50, los adolescentes no eran en Estados Unidos un segmento de mercado importante (Lipovetsky, 2012). Los jóvenes y niños consumían lo que sus padres les compraban. Sin embargo, esto cambió radicalmente a finales del siglo pasado e inicios del XXI. [...] Until the 1950s, adolescents were not a major market segment in the US (Lipovetsky, 2012). Young people and children consumed what their parents purchased for them. However, this changed radically at the end of the last century and the beginning of the 21st century. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
|
|
5.
|
108 p, 4.1 MB |
El documental como herramienta del periodismo social : El caso: Cowspiracy
/
Bueno Romero, Raquel ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El gènere documental constitueix una eina excel·lent del periodisme social, però donat el seu alt grau de persuasió pot convertir-se també en l'eina perfecte per al canvi de consciències i comportaments a través del rentat de cervell. [...] El género documental constituye una herramienta excelente del periodismo social, pero dado a su alto grado de persuasión puede convertirse también en la herramienta perfecta para el cambio de conciencias y comportamientos a través del lavado de cerebro. [...] The documentary genre is an excellent tool of social journalism, but given its high degree of persuasion it can also become the perfect tool for consciousness and behavior change through brainwashing. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
75 p, 1.7 MB |
El blog 3.0 com a eina per a la producció i gestió de nous continguts periodístics de viatges
/
Obiols Barceló, Roger ;
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de recerca té com a objectiu principal exposar les característiques del blog com a eina de producció de continguts digitals de viatges. Mitjançant una combinació de mètodes qualitatius (entrevistes en profunditat a bloguers, docents i experts en matèria) i quantitatius (enquestes a bloguers de viatges), s'obtenen dades sobre quines són les rutines i la metodologia d'aquest col·lectiu a la xarxa i com gestionen els nous continguts de viatges. [...] El presente trabajo de investigación tiene como objetivo principal exponer las características del blog como herramienta de producción de contenidos digitales de viajes. Mediante una combinación de métodos cualitativos (entrevistas en profundidad a blogueros, docentes y expertos en materia) y cuantitativos (encuestas a blogueros de viajes), se obtienen datos sobre cuáles son las rutinas y la metodología de este colectivo en la red y cómo gestionan los nuevos contenidos de viajes. [...] The present work of research has as a main goal to expose the characteristics of the blog as a tool of production of digital travel content. Through a combination of qualitative (interviews to national bloggers and docents) and quantitative methods (surveys to travel bloggers), data is collected to understand which are the routines and the methodology of this collective, and how do they manage the new travel content. [...]
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
209 p, 10.8 MB |
La Radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat : adaptación de la comunicación de proximidad al contexto legal, económico, social y tecnológico (1948-2014)
/
Crespo Haro, Esteve ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. ;
Perona Páez, Juan José, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta investigació sobre la radiodifusió a Sant Feliu de Llobregat reconstrueix la història de Radio Juventud de Sant Feliu que va emetre entre el 1948 i el 1967, i la de l'actual emissora municipal, Ràdio Sant Feliu, des que va sorgir, el 1981, i fins ara. [...] Esta investigación sobre la radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat reconstruye la historia de Radio Juventud de Sant Feliu que emitió entre 1948 y 1967, y la de la actual emisora municipal, Ràdio Sant Feliu, desde que surgió, en 1981, y hasta ahora. [...] This research on broadcasting in Sant Feliu de Llobregat reconstructs the history of Radio Juventud de Sant Feliu that issued between 1948 and 1967, and the current local radio station, Radio Sant Feliu, since it emerged in 1981 and until now. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|