Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
20 p, 1.2 MB La publicitat / Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Philipp Fürst (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En una època en què s'ha alentit el creixement de la inversió publicitària, aquest capítol recull una aproximació al sector català de la publicitat. En la línia encertada a l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, s'aporten dades sobre l'evolució de la inversió publicitària de les empreses amb seu social a Catalunya i el percentatge de tota la inversió publicitària que es fa a l'Estat que reben els mitjans de comunicació al Principal. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002, 2003, p. 83-101  
2.
28 p, 3.3 MB La publicitat / Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Philipp Fürst (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol aporta dades originals sobre l'activitat publicitària a Catalunya i intenta fer una anàlisi centrada en dos grans aspectes: quin és el volum d'inversió en publicitat de les empreses amb seu social a Catalunya i quin és el percentatge que reben els mitjans radicats al Principat sobre el total de la inversió publicitària que es fa al conjunt de l'Estat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 91-112  

Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
5 p, 580.2 KB Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris [20653] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
2.
4 p, 555.3 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
3.
4 p, 536.1 KB Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris [20653] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Documentació [268]  
4.
4 p, 675.7 KB Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris [20653] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
5.
5 p, 670.6 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
6.
3 p, 39.0 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
4 p, 590.3 KB Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris [20653] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1999-00
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
3 p, 39.0 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Fürst, Philipp ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2000-01
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.