Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
140 p, 11.3 MB L'estratègia de comunicació de Netflix Espanya a Twitter / Pineda Marimón, Clara ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les plataformes de vídeo sota demanda (VOD) han protagonitzat un canvi en el model de distribució i consum del contingut audiovisual. Netflix és la plataforma de vídeo en streaming líder mundialment. [...]
Las plataformas de vídeo bajo demanda (VOD) han protagonizado un cambio en el modelo de distribución y consumo del contenido audiovisual. Netflix es la plataforma de vídeo en streaming líder mundialmente. [...]
Video-on-demand (VOD) platforms have led to a change in the model of audiovisual content's distribution. Netflix is the world's leading streaming video platform. But what makes a user decide which platform to use? Communication is a changing exercise that needs to be adapted to the environment offered by technology, and in the current landscape, social networks have become a strategic tool for achieving good brand positioning. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.