Resultats globals: 53 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 38 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 43.7 KB LLINÀS I GRAU, Mireia: Primeres Paraules. Com aprenen a parlar els nostres fills?, Barcelona, Editorial Empúries, 2006. / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Tubau Muntañá, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Obra ressenyada: Mireia LLINÀS I GRAU, Primeres Paraules. Com aprenen a parlar els nostres fills? Barcelona: Editorial Empúries, 2006.
Llibre que reflexiona sobre les característiques del llenguatge infantil des de les primeres paraules i a través d'una col·lecció d'exemples a partir d'un diari lingüístic recopilat per la mateixa autora.

2007
Llengua & literatura, Núm. 18 (2007) , p. 689-691  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
34 p, 199.4 KB Study Abroad Programs : the cure-all medicine of instructed second language acquisition? / Ferrer i Salamaña, Ester ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Study Abroad (SA) programs have become increasingly popular in recent years, especially due to the belief of them being an elixir of language learning. Since previous research has reported mixed findings, this study aims to examine which aspects of language learning benefit from SA and how far. [...]
Els programes d'estudi a l'estranger han guanyat popularitat en els darrers anys, sobretot per la idea que són el millor remei per l'aprenentatge de llengües. Com que les conclusions d'estudis interiors divergeixen, aquest estudi pretén analitzar quins aspectes milloren i en quina mesura després d'un programa com aquest. [...]
Los programas de estudio en el extranjero han ganado popularidad en los últimos años, especialmente debido a la idea que son una receta mágica para el aprendizaje de lenguas. Teniendo en cuenta literatura previa, dónde aparecen diferencias en opiniones, este estudio pretende evaluar qué aspectos mejoran y hasta qué punto después de un programa como este. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
33 p, 304.3 KB Teacher Motivation / Toboso Sala, Patrícia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation is widely known as a dynamic and highly complex concept which plays an essential role in any learning situation in terms of success or failure. This paper aims at highlighting the overlooked significance teacher motivation has within the motivation framework since, in the literature, the main focus lies on students' motivation. [...]
La motivació és un concepte àmpliament conegut, dinàmic i extremadament complex, que té un paper essencial en qualsevol situació educativa perquè condueix a l'èxit o al fracàs. L'objectiu d'aquest treball és ressaltar la ignorada importància que la motivació del professorat té dins del marc teòric de la motivació, ja que la literatura s'ha centrat principalment en els estudiants. [...]
La motivación es un concepto ampliamente conocido, dinámico y sumamente complejo, que desempeña un papel fundamental en cualquier situación educativa porque conduce al éxito o al fracaso. El objetivo de este trabajo es resaltar la ignorada importancia que la motivación del profesorado tiene dentro del marco teórico de la motivación, ya que la literatura se ha centrado principalmente en los estudiantes. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
3.
45 p, 2.9 MB False friends in advanced learners of English. The effect of task type and mode / Solé Alonso, Gemma ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to study the way in which false friends can be a persistent error in advanced learners of English by relating it to the influence of task type and mode. The study is led by three research questions, namely to what extent advanced learners of English still struggle with the phenomenon of false friends, if false friends are more likely to occur in production or comprehension tasks and finally, if there is any influence of oral or written mode in the occurrence of false friends. [...]
L'objectiu d'aquest treball és estudiar la manera com els falsos amics poden ser un error persistent en els estudiants avançats d'anglès, relacionant-ho amb la influència del tipus de tasca i el mode. [...]

2017
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
78 p, 373.1 KB Successful and unsuccessful english learners : the use of learning strategies as an indicator of L2 (lack of) success / Manzanera Pagès, Marina ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the comparison between successful and unsuccessful learners concerning several individual differences such as motivation, personality, language learning beliefs, use of learning strategies and preferred learning styles. [...]
Aquest treball compara dos grups d'estudiants d'anglès. Un dels grups està format per alumnes reeixits i l'altre per alumnes no reeixits. La comparació és realitzada a través de l'observació de diferències individuals com ara la motivació, la personalitat, les creences en l'aprenentatge de la llengua, l'ús d'estratègies d'aprenentatge i els seus estils d'aprenentatge preferits. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
56 p, 1.0 MB "How do we make questions: we can or can we?" : an exploratory study on focus on form in a CLIL classroom / José Flores, Ariadna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to provide insight into the integration of content and language in the teacher's discourse of a CLIL (Content and Language Integrated Learning) local context in a high-school in Catalonia. [...]
Aquest treball busca aportar aclariments en la integració del contingut i el llenguatge en el discurs del professorat d'un context local d'AICLE en un institut de Catalunya. Els principals objectius d'aquest treball son analitzar els diferent tipus de Focus-on-Form (FonF) que apareixen en el discurs del professorat i explorar quins efectes té l'ensenyament conjunt en relació amb FonF. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
39 p, 1.0 MB The role of aptitude in FLL (Foreign Language Learning) at university / Bernad Sureda, Maria Antònia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the role of aptitude in foreign language learners (FLLs) in language courses in a university setting and how the relationship between aptitude and course scores might be affected by the students' motivation, anxiety and learning strategies. [...]
En este trabajo se explora el papel de la aptitud en estudiantes de lenguas extranjeras en cursos de idiomas en un entorno universitario y cómo la relación entre las puntuaciones de aptitud y cursos podría verse afectada por la motivación, ansiedad y estrategias de aprendizaje de los estudiantes. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
7.
452 p, 3.7 MB L2 english young learners' oral production skills in CLIL and EFL settings: A longitudinal study / Bret Blasco, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
L'objectiu d'aquesta tesi és analitzar els efectes d'un programa AICLE d'exposició mínima (1 hora setmanal) en la producció oral en anglès d'un grup d'alumnes catalans de primària i traçar-ne el seu desenvolupament durant un període de dos anys acadèmics. [...]
This thesis aims at analysing the effects of minimal CLIL exposure programmes (1 hour a week) on Catalan young learners' oral output in English to trace its development over a period of two academic years. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
8.
461 p, 5.7 MB L2 Competence of Young Language Learners in Science and Arts CLIL and EFL Instruction Contexts. A Longitudinal Study / Vallbona González, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
La implementació de programes AICLE ha generat un gran entusiasme entre les escoles de primària de Catalunya. Malgrat aquest entusiasme, molt poca recerca s'ha portat a terme en el nostre context per demostrar l'eficiència de l'AICLE en la millora de la competència lingüística dels aprenents. [...]
Despite the general enthusiasm that the emergence of CLIL programmes has generated in primary schools in Catalonia, very little finely-grained research has so far been undertaken in our school context to demonstrate CLIL's efficiency in improving learners' overall language proficiency. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
9.
78 p, 1.5 MB The effects of written input on young EFL oral output in a Catalan context / Amores Sánchez, Mònica ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present experimental study seeks to explore whether the incentive of written input (i. e. integrated language-based instruction) affects oral language development of young language learners of English in a minimal input situation in an EFL context. [...]
2014
Grau en Estudis Anglesos [801]  
10.
56 p, 1.7 MB The effects of using L1 Translation on young learners' L2 Vocabulary Learning / Codina Camó, Aïda ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the role the L1 plays in young learners' retention of and access to English vocabulary. Two groups of 10-11 year-old children in an EFL school context were recruited for the study. [...]
El present estudi explora el rol que juga la llengua materna a la retenció i accés del vocabulari anglès. Dos grups de nens entre 10 i 11 anys van participar a l'estudi. Exposar un grup a la traducció dels ítems i donar només la paraula anglesa a l'altre grup va ser la pràctica utilitzada per analitzar l'exposició a la traducció des del punt de vista de la retenció i accés del vocabulari. [...]

2014
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 125.0 KB Contexts of Instructed Second Language Acquisition (ISLA) [44031] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest curs és explorar Instructed Second Language Acquisition en diferents contextos: aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera, programes d'immersió, CLIL i EMI i programes de Study Abroad. [...]
El objetivo de este curso es explorar Instructed Second Language Acquisition en diferentes contextos: aprendizaje del inglés como lengua extranjera, programas de inmersión, CLIL y EMI y programas de Study Abroad. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
2.
5 p, 104.3 KB Llengua Estrangera I (Anglès) [103574] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs posa un èmfasi especial en la comprensió oral de la llengua anglesa. A partir de diversos TED Talks es tractaran diferents aspectes gramaticals i lèxics de la llengua anglesa corresponents al nivell del curs (com ara les maneres de expressar el comparatiu i el superlatiu o el present simple, entre d'altres). [...]
Se hace un énfasis especial en la comprensión oral del idioma inglés. Se utilizarán los TED Talk para trabajar diferentes aspectos gramaticales y léxicos del idioma inglés correspondientes al nivel del curso (como condicionales o las formas de expresar el futuro, entre otros). [...]

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
3.
5 p, 108.9 KB Metodologia de l'ensenyament [100259] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. [...]
Esta asignatura aplica las teorías de la adquisición de segundas lenguas y enseñanza de lenguas extranjeras así como los factores individuales y los contextos de aprendizaje que influyen en el aprendizaje y enseñanza de lenguas. [...]

2020-21
Grau en Estudis Anglesos [801]
3 documents
4.
6 p, 112.9 KB Història de la Llengua Anglesa II [100192] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Levkina Levkina, Mayya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria aprofundeix en l'estudi de la lingüística diacrònica, aplicada a la llengua anglesa. Es nodreix de l'assignatura Història de la Llengua Anglesa I, cursada el semestre anterior, i de les assignatures en matèria de lingüística sincrònica cursades en els dos cursos anteriors. [...]
La materia profundiza en el estudio de la lingüística histórica, aplicada a la lengua inglesa. Se nutre de la asignatura Historia de la Lengua Inglesa I, cursada el semestre anterior, y de las asignaturas en materia de lingüística sincrónica cursadas en los dos cursos anteriores. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
5.
5 p, 107.4 KB Contexts of Instructed Second Language Acquisition (ISLA) [44031] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest curs és explorar Instructed Second Language Acquisition en diferents contextos: aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera, programes d'immersió, CLIL i EMI i programes de Study Abroad. [...]
El objetivo de este curso es explorar Instructed Second Language Acquisition en diferentes contextos: aprendizaje del inglés como lengua extranjera, programas de inmersión, CLIL y EMI y programas de Study Abroad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
6.
5 p, 106.6 KB Sintaxi Anglesa [100223] / Tubau Muntaña, Susagna ; Llinàs Grau, Mireia ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Reconèixer les diferents categories gramaticals i els seus trets. - Saber analitzar l'estructura de les oracions simples en anglès. - Indentificar constituents nuls i operacions de moviment. 1 - Indentificar constituents nuls i operacions de moviment. [...]
- Reconocer las distintas categorías gramaticales y sus rasgos. - Saber analizar la estructura de las oraciones simples en inglés. 1 - Saber analizar la estructura de las oraciones simples en inglés. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
7.
6 p, 112.2 KB Història de la Llengua Anglesa II [100192] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Tubau Muntaña, Susagna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 La matèria aprofundeix en l'estudi de la lingüística diacrònica, aplicada a la llengua anglesa. Es nodreix de l'assignatura Història de la Llengua Anglesa I, cursada el semestre anterior, i de les assignatures en matèria de lingüística sincrònica cursades en els dos cursos anteriors. [...]
1 La materia profundiza en el estudio de la lingüística histórica, aplicada a la lengua inglesa. Se nutre de la asignatura Historia d La asignatura proporciona la preparación necesaria para algunas asignaturas de formación complementaria, tanto en materia Al completar la asignatura, el estudiante podrá: - Describir y aplicar los fenómenos y procesos de la lingüística histórica. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
8.
5 p, 80.8 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Llinàs Grau, Mireia ; Moyer Greer, Melissa Greer ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a les estructures bàsiques de l'anglès que ofereix a l'estudiant els conceptes i la terminilogia essencial per tal de poder descriure la llengua anglesa de manera científica. [...]
This subject offers an introduction to the main structures of English grammar and provides the student with essential concepts and terminology to be able to describe it scientifically. After the first unit where the distinction between form and function is introduced, the course considers heads and modifiers, how to classify words into categories and how to identify groups of words that form constituents. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
9.
5 p, 80.9 KB Metodologia de l'ensenyament [100259] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta matèria aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. [...]
This basically practical subject applies theories of Second Language Acquisition to the learning and teaching of foreign languages. It focuses on the knowledge and teaching techniques that an English language teacher needs to know. [...]

2018-19
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documents
10.
5 p, 79.0 KB Content and Language Integrated Learning (CLIL) [42288] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Become familiar with bilingual education theories and second language learning approaches and theories. -Acquire practical knowledge and expertise for teaching content subjects in English. -Be able to analyze, adapt and create materials for the CLIL classroom. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  

Materials acadèmics : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.