Resultats globals: 42 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 29 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Materials de curs 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 79.0 KB Content and Language Integrated Learning (CLIL) [42288] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Become familiar with bilingual education theories and second language learning approaches and theories. -Acquire practical knowledge and expertise for teaching content subjects in English. -Be able to analyze, adapt and create materials for the CLIL classroom. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
2.
6 p, 87.7 KB Usos Bàsics de la Llengua Anglesa [103409] / Reeves, Alan Davidson ; Capdevila Batet, Montserrat ; Howes, Christina A. ; Vila Estrada, Elisenda Pilar ; Coll Alfonso, Merce ; Tubau Muntaña, Susagna ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Usos Bàsics de la Llengua Anglesa" està dins la matèria "Llengua" de primer curs, juntament amb "Gramàtica Descriptiva". Es realitza durant els dos semestres, amb "Gramàtica Descriptiva", "Introducció a la Lingüística" i "Literatura Comparada" al primer semestre, "Literatura Anglesa del segle XX", "Grans temes de la Filosofia", "Grans temes de l'Història" i "Llengua estrangera" al segon semestre i "Història i Cultura de les Illes 1 "Grans temes de l'Història" i "Llengua estrangera" al segon semestre i "Història i Cultura de les Illes Britàniques" també anual. [...]
"Basic Uses of the English Language" forms part of the Language area courses in the first year, along with "Descriptive Grammar. " It runs for two semesters, with "Descriptive Grammar", "Introduction to Linguistics" and "Comparative Literature" in the first semester, "English Literature of the Twentieth Century", "Great Themes of Philosophy", "Major Themes in History" and "Foreign Language" in the second semester, and "History and 1 Philosophy", "Major Themes in History" and "Foreign Language" in the second semester, and "History and Culture of the British Isles" which is also annual. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
3.
4 p, 77.3 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Llinàs Grau, Mireia ; Reeves, Alan Davidson ; Coll Alfonso, Merce ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a les estructures bàsiques de l'anglès que ofereix a l'estudiant els conceptes i la terminilogia essencial per tal de poder descriure la llengua anglesa de manera científica. [...]
This subject offers an introduction to the main structures of English grammar and provides the student with essential concepts and terminology to be able to describe it scientifically. After the first unit where the distinction between form and function is introduced, the course considers heads and modifiers, how to classify words into categories and how to identify groups of words that form constituents. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
4.
6 p, 81.7 KB Metodologia de l'ensenyament [100259] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta matèria aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. [...]
This basically practical subject applies theories of Second Language Acquisition to the learning and teaching of foreign languages. It focuses on the knowledge and teaching techniques that an English language teacher needs to know. [...]

2017-18
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documents
5.
5 p, 79.3 KB Content and Language Integrated Learning (CLIL) [42288] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Become familiar with bilingual education theories and second language learning approaches and theories. -Acquire practical knowledge and expertise for teaching content subjects in English. -Be able to analyze, adapt and create materials for the CLIL classroom. [...]
2016-17
Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
6.
5 p, 80.7 KB Metodologia de l'ensenyament [100259] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta matèria aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. [...]
This basically practical subject applies theories of Second Language Acquisition to the learning and teaching of foreign languages. It focuses on the knowledge and teaching techniques that an English language teacher needs to know. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
3 documents
7.
7 p, 94.4 KB Treball de fi de grau [100251] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals - La matèria té per objectiu formatiu únic la realització d'un treball de recerca, de síntesi o aplicat, referit a qualsevol de les matèries del grau o a la seva iterrelació. [...]
General aims - Show the competences which the student has acquired all throughout the degree by means of a written paper assessed by the supervisor and an oral defence before a committee. - The TFG should be the student's own contribution. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
2 documents
8.
6 p, 33.3 KB Metodologia de l'ensenyament [100259] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta matèria aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
7 p, 35.8 KB Treball de fi de grau [100251] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- La matèria té per objectiu formatiu únic la realització d'un treball de recerca, de síntesi o aplicat, referit a qualsevol de les matèries del grau o a la seva iterrelació. - El TFG haurà de ser original i inèdit. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
10.
6 p, 33.8 KB Gramàtica anglesa [100225] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura s'introdueixen alguns dels components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. En completar l'assignatura, l'estudiant podrà: 1 Gramàtica Anglesa 2015 - 2016 - Definir els següents components de la llengua (anglesa): morfologia, semàntica, pragmàtica i lexicologia. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  

Materials de curs : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
45 p, 2.9 MB False friends in advanced learners of English. The effect of task type and mode / Solé Alonso, Gemma ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to study the way in which false friends can be a persistent error in advanced learners of English by relating it to the influence of task type and mode. The study is led by three research questions, namely to what extent advanced learners of English still struggle with the phenomenon of false friends, if false friends are more likely to occur in production or comprehension tasks and finally, if there is any influence of oral or written mode in the occurrence of false friends. [...]
L'objectiu d'aquest treball és estudiar la manera com els falsos amics poden ser un error persistent en els estudiants avançats d'anglès, relacionant-ho amb la influència del tipus de tasca i el mode. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
2.
78 p, 373.1 KB Successful and unsuccessful english learners : the use of learning strategies as an indicator of L2 (lack of) success / Manzanera Pagès, Marina ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the comparison between successful and unsuccessful learners concerning several individual differences such as motivation, personality, language learning beliefs, use of learning strategies and preferred learning styles. [...]
Aquest treball compara dos grups d’estudiants d’anglès. Un dels grups està format per alumnes reeixits i l’altre per alumnes no reeixits. La comparació és realitzada a través de l’observació de diferències individuals com ara la motivació, la personalitat, les creences en l’aprenentatge de la llengua, l’ús d’estratègies d’aprenentatge i els seus estils d’aprenentatge preferits. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
56 p, 1.0 MB “How do we make questions: we can or can we?” : an exploratory study on focus on form in a CLIL classroom / José Flores, Ariadna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to provide insight into the integration of content and language in the teacher’s discourse of a CLIL (Content and Language Integrated Learning) local context in a high-school in Catalonia. [...]
Aquest treball busca aportar aclariments en la integració del contingut i el llenguatge en el discurs del professorat d’un context local d’AICLE en un institut de Catalunya. Els principals objectius d’aquest treball son analitzar els diferent tipus de Focus-on-Form (FonF) que apareixen en el discurs del professorat i explorar quins efectes té l’ensenyament conjunt en relació amb FonF. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
39 p, 1.0 MB The role of aptitude in FLL (Foreign Language Learning) at university / Bernad Sureda, Maria Antònia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the role of aptitude in foreign language learners (FLLs) in language courses in a university setting and how the relationship between aptitude and course scores might be affected by the students’ motivation, anxiety and learning strategies. [...]
En este trabajo se explora el papel de la aptitud en estudiantes de lenguas extranjeras en cursos de idiomas en un entorno universitario y cómo la relación entre las puntuaciones de aptitud y cursos podría verse afectada por la motivación, ansiedad y estrategias de aprendizaje de los estudiantes. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
452 p, 3.7 MB L2 english young learners' oral production skills in CLIL and EFL settings: A longitudinal study / Bret Blasco, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
L'objectiu d'aquesta tesi és analitzar els efectes d'un programa AICLE d'exposició mínima (1 hora setmanal) en la producció oral en anglès d'un grup d'alumnes catalans de primària i traçar-ne el seu desenvolupament durant un període de dos anys acadèmics. [...]
This thesis aims at analysing the effects of minimal CLIL exposure programmes (1 hour a week) on Catalan young learners' oral output in English to trace its development over a period of two academic years. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
6.
461 p, 5.7 MB L2 Competence of Young Language Learners in Science and Arts CLIL and EFL Instruction Contexts. A Longitudinal Study / Vallbona González, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
La implementació de programes AICLE ha generat un gran entusiasme entre les escoles de primària de Catalunya. Malgrat aquest entusiasme, molt poca recerca s'ha portat a terme en el nostre context per demostrar l'eficiència de l'AICLE en la millora de la competència lingüística dels aprenents. [...]
Despite the general enthusiasm that the emergence of CLIL programmes has generated in primary schools in Catalonia, very little finely-grained research has so far been undertaken in our school context to demonstrate CLIL's efficiency in improving learners' overall language proficiency. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
7.
78 p, 1.5 MB The effects of written input on young EFL oral output in a Catalan context / Amores Sánchez, Mònica ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present experimental study seeks to explore whether the incentive of written input (i. e. integrated language-based instruction) affects oral language development of young language learners of English in a minimal input situation in an EFL context. [...]
2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
56 p, 1.7 MB The effects of using L1 Translation on young learners’ L2 Vocabulary Learning / Codina Camó, Aïda ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the role the L1 plays in young learners' retention of and access to English vocabulary. Two groups of 10-11 year-old children in an EFL school context were recruited for the study. [...]
El present estudi explora el rol que juga la llengua materna a la retenció i accés del vocabulari anglès. Dos grups de nens entre 10 i 11 anys van participar a l'estudi. Exposar un grup a la traducció dels ítems i donar només la paraula anglesa a l'altre grup va ser la pràctica utilitzada per analitzar l'exposició a la traducció des del punt de vista de la retenció i accés del vocabulari. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
41 p, 605.9 KB Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills / Clúa Artero, Joana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
10.
28 p, 355.5 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of “the younger the better” does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal•làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l’exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d’aprendre una llengua en un context d’immersió. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 43.7 KB LLINÀS I GRAU, Mireia: Primeres Paraules. Com aprenen a parlar els nostres fills?, Barcelona, Editorial Empúries, 2006. / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Tubau Muntañá, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Obra ressenyada: Mireia LLINÀS I GRAU, Primeres Paraules. Com aprenen a parlar els nostres fills? Barcelona: Editorial Empúries, 2006.
Llibre que reflexiona sobre les característiques del llenguatge infantil des de les primeres paraules i a través d'una col·lecció d'exemples a partir d'un diari lingüístic recopilat per la mateixa autora.

2007
Llengua & Literatura, Núm. 18 (2007) , p. 689-691  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.