Results overview: Found 4 records in 0.01 seconds.
Articles, 3 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Articles 3 records found  
1.
12 p, 139.3 KB An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory / Ploettner, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona & Universitat Internacional de Catalunya) ; Tresseras, Eva (Universitat Internacional de Catalunya)
The authors interviewed professors Yrjö Engeström and Annalisa Sannino of CRADLE, University of Helsinki, in spring 2016 about activity theory.
Les autores van entrevistar al Dr. Yrjö Engeström i la Dra. Annalisa Sannino del centre de recerca CRADLE de la Universitat d'Hèlsinki, sobre la teoria de l'activitat, a la primavera del 2016.
Las autoras entrevistaron al Dr. Yrjö Engeström y la Dra. Annalisa Sannino del centro de investigación CRADLE de la Universidad de Helsinki, sobre la teoría de la actividad, en la primavera del 2016.
Les auteurs ont interrogé au printemps 2016 les Drs. Yrjö Engeström et Annalisa Sannino du centre de recherche CRADLE de l'Université d'Helsinki, sur la théorie de l'activité.

2016 - 10.5565/rev/jtl3.709
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 87-98 (Interviews)  
2.
20 p, 859.2 KB Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool / Ploettner, Joan (Universitat Internacional de Catalunya)
The development of learning autonomy and the acquisition of professional discourse in a second language are current priorities of higher education content and language integrated learning (ICL-HE). Research regarding assessment of these objectives is lacking. [...]
El desenvolupament d'autonomia en l’aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en una llengua addicional són prioritats de l’aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). [...]
El desarrollo de la autonomía en el aprendizaje y la adquisición del discurso profesional en un idioma adicionalson prioridades del aprendizaje integrado de contenido y lengua en educación superior (ICL-HE). [...]
El desenvolupament de l'autonomia en l'aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en un idioma adicionalson prioritats de l'aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.628
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 62-81 (Articles)  
3.
5 p, 174.8 KB Book Review / Ploettner, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mike LAMBERT, A beginner's guide to doing your education research project.
2012 - 10.5565/rev/jtl3.487
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 4 (novembre-desembre 2012) , p. 75-79  

Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
4 p, 18.3 KB Self-organized multilevel discussion group in a university master’s program setting / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Internacional de Catalunya. Servei d'Idiomes) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 257-260  

See also: similar author names
1 Ploettner, Joan Catherine
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.