Resultados globales: 105 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 42 registros
Materiales académicos, Encontrados 59 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
24 p, 944.8 KB Wiki en la Universitat Autònoma de Barcelona. Alcance y perspectivas / Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Córdoba, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Freixas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pèlachs Mañosa, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Sebastián Pérez, Rosa M. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Desde mayo del año 2004, un grupo de profesores de la Universitat Autònoma de Barcelona ha llevado a cabo distintas experiencias docentes en educación superior enfocadas a los nuevos planes piloto definidos en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) basadas en la utilización del wiki, con el fin de mejorar el proceso de enseñanza-aprendizaje de los estudiantes. [...]
Since May 2004, a group of instructors of the Universitat Autònoma de Barcelona has been involved in different experiences of innovation on higher education, within the European Space of Higher Education (ESHE), regarding the use of a wiki system to improve the teaching and learning process of students. [...]

2009
REDU. Revista de docencia universitaria, Vol. 7, núm. 3 (2009)  
2.
10 p, 325.9 KB Marcus Licinius Celtiber, un membre important de la aristocràcia municipal d'Aeso / Pons i Sala, Jordi
1979
Faventia, V. 1 n. 1 (1979) p. 99-112  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
11 p, 1.0 MB Ús d’un entorn wiki per a la docència universitària dins l’EEES / Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
En aquesta demostració s’ha vist en directe el funcionament d’un sistema Wiki i com els components del grup d’interès IDES "Noves tecnologies aplicades a la docència : L’entorn Wiki" l’utilitzen en la docència d’assignatures de diferents titulacions (Enginyeries Informàtiques, Enginyeries de Telecomunicacions, Història de l’Art, Geografia, Psicopedagogia, Química. [...]
This demo has shown, in live, how a wiki operates and how the members of the Interest Group on Higher Education Innovation "New technologies applied to education: the Wiki environment" applies it to different courses in several studies at UAB (Computer Engineering, Telecommunication Enginnering, Art History, Geography, Psicopedagogy, Chemistry, etc. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
7 p, 82.5 KB Wikis i avaluació per companys en assignatures de xarxes d'ordinadors / Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Martí Escalé, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Navarro-Arribas, Guillermo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Un wiki és un espai web col laboratiu, fàcilment usable a nivell docent per implementar un sistema dinàmic d'avaluació per carpetes o portafolis virtuals. Les experiències docents amb wikis van començar a la UAB el curs 2003/04 i fins l'actualitat els membres del grup GI-IDES:Wiki hem impulsat la seva utilització en prop de 50 assignatures de 13 titulacions diferents. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Documentos de investigación Encontrados 42 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
14 p, 2.8 MB Compartim experiències dels programes d'intercanvi / Mir Consuegra, Jaume ; Pons Aróztegui, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les noves generacions d'estudiants busquen experimentar i descobrir noves experiències en altres universitats del món. Per a facilitar-los el camí, les universitats han desenvolupat els programes de mobilitat que permeten als alumnes gaudir d'intercanvis a l'estranger per fer una part dels estudis. [...]
In the new students generations, it is sought to experiment and discover new experiences in other universities around the world. To ease the way, universities have developed mobility programs that allow students to enjoy exchanges abroad to study at universities. [...]
Las nuevas generaciones de estudiantes buscan experimentar y descubrir nuevas experiencias en otras universidades del mundo. Para facilitarles el camino, las universidades han desarrollado los programas de movilidad que permiten a los alumnos disfrutar de intercambios en el extranjero para hacer una parte de los estudios. [...]

2018-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 1.1 MB Herramienta gamificada para la acreditación de competencias transversales de los estudiantes del GEI / Maruenda Joya, Elisabet ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las competencias transversales cada vez tienen mayor relevancia en la docencia y juegan un papel muy importante en el momento de la integración al mundo laboral de los estudiantes. A pesar de ello, los profesores carecen de experiencia y de herramientas para fomentarlas y evaluarlas en sus asignaturas. [...]
Transversal skills are becoming more relevant in teaching and play an important role in the integration of students into the working world. In spite of this, the teachers lack the experience and tools to promote and assess them in their subjects. [...]
Les competències transversals cada vegada tenen més rellevància a la docència i juguen un paper molt important en el moment de la integració al món laboral dels estudiants. Tot i això, els professors no tenen ni l'experiència ni les eines per fomentar-les o avaluar-les a les seves assignatures. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 1.6 MB Aplicació web per a la gestió i representació gràfica dels programes d'intercanvi per a l'EE / Martin Sans, Pau Albert ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada vegada són més els estudiants que realitzen una estada de mobilitat en alguna altra universitat al llarg dels estudis, i el nombre de convenis d'intercanvi va augmentant. Per facilitar als estudiants l'accés a tota la informació relacionada amb aquests programes, s'ha desenvolupat aquest projecte. [...]
Increasingly there are more students who make a stay in another university during their studies, and so, the number of exchange agreements is increasing. This project has been developed to facilitate students access to all the information related to these programs. [...]
Cada vez son más los estudiantes que realizan una estancia de movilidad en alguna otra universidad a lo largo de los estudios, y el número de convenios de intercambio va aumentando. Se ha desarrollado este proyecto para facilitar a los estudiantes el acceso a toda la información relacionada con estos programas,. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
446 p, 2.3 MB Imatge oficial i política francesa respecte la Catalunya espanyola, 1895-1914 / Pons Pujol, Jordi ; Riquer i Permanyer, Borja de, 1945-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
La construcció de l'Estat liberal espanyol al segle XIX va topar amb una Catalunya on predominaven forces socials i polítiques opositores. Era, a més, el centre econòmic més dinàmic de la península i on hi arrelaven amb més força els corrents culturals nascuts més enllà del Pirineu. [...]
The construction of the Spanish liberal state in the nineteenth century clashed with Catalonia, where social and political opposition forces prevailed. Catalonia was the most dynamic economic center of the peninsula, a place where cultural currents born beyond the Pyrenees rapidly expanded. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
9 p, 939.6 KB Plataforma d'administració de les pràctiques externes del Grau en Enginyeria Informàtica / Francisco Arenas, Marta ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'aplicació multidispositiu per a la gestió de les pràctiques externes, és l'eina que el responsable de l'assignatura utilitza per tenir el control i fer el seguiment dels alumnes durant el procés d'estada en les empreses. [...]
The multi-device application for the management of extracurricular internships is the tool that the subject responsible uses to control and monitor the students during their stay in the companies. Various tools and additional features have been implemented in this project, thus making the platform more complete and be able to take full advantage of al the information stored. [...]
La aplicación multidispositivo para la gestión de las prácticas externas, es la herramienta que el responsable de la asignatura utiliza para tener el control y hacer el seguimiento de los alumnos durante el proceso de la estancia en las empresas. [...]

2016-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
106 p, 14.4 MB Traducción de solfeo : una traducción comentada de 'Nevermind the beesharps' de Steve Cooper / Pons Pallàs, Jordi Josep ; Armstrong, Bernard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La música está presente y tiene un papel muy importante en todas las culturas. Mucha gente la considera una ciencia exacta y como todas las disciplinas artísticas o científicas presenta una terminología que varía para cada lengua. [...]
La música està present i té un paper molt important en totes les cultures. Molta gent la considera una ciència exacta i com totes les disciplines artístiques o científiques presenta una terminologia que varia a cada llengua. [...]
Music plays a very important role in every culture. Many people consider it an exact science but as with all artistic or scientific disciplines it has a terminology that varies in every language. Through the translation of a basic music theory book, this project attempts to discover what the main differences are between Spanish music terminology and English music terminology and hence what the main problems are when translating music theory. [...]

2016
Traducció i Interpretació [1202]  
7.
12 p, 971.4 KB Desenvolupament d'una aplicació per la gestió de l'assignatura Tendències Actuals / Garcia Tarraga, Luis ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest treball és generar una aplicació, multiplataforma, que permeti al professor de l'assignatura Tendències Actuals gestionar durant el curs l'assignatura. Aquesta és una assignatura atípica en el seu funcionament fet pel qual les eines habituals de docència online no satisfan les seves necessitats. [...]
The project main goal is to make an multi-platform application, that allows the Tendencies Actuals teacher to manage the course. This course is atypical, making the usual online teaching tools do not meet our needs. [...]
El objetivo de este trabajo es desarrollar una aplicación, multiplataforma, que permita al profesor de la materia Tendencias Actuales durante el curso. Esta es una materia atípica en su funcionamiento por lo cual las herramientas habituales de docencia online no cubren sus necesidades. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
12 p, 1.1 MB Aplicació multidispositiu per a la gestió de les Pràctiques Externes / Hernando Jurado, David ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En tots els estudis de grau s'han incoroporat com a matèria les pràctiques externes. En aquest activitat hi intervenen molts actors diferents: empreses, tutors d'empresa, tutors acadèmics, estudiants, gestió acadèmica. [...]
Every degree has added supervised externship as a subject in their curriculum. A variety of actors take part in this activity: companies, company tutors, academic tutors, students, academic management. [...]
En todos los estudios de grado se ha añadido como materia las prácticas externas. En esta actividad intervienen muchos actores: empresas, tutores de empresa, tutores académicos, estudiantes, gestión académica. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
13 p, 1.4 MB Aplicació multidispositiu per a l'assignatura de Tendències Actuals / Lamarca Lagarriga, Omar ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia la gestió de qualsevol assignatura docent comporta una interacció constant amb l'alumne mitjançant eines virtuals com podria ser un campus virtual o un wiki. Amb l'aparició del nou paradigma AnyTime, AnyPlace, AnyWhere conjuntament amb els requeriments concrets de l'assignatura de Tendències Actuals per les necessitats de constant intercanvi d'informació, cada cop pren més sentit la necessitat d'aprofitar les noves tecnologies per millorar aquesta relació. [...]
Today the management of any educational course involves constant interaction with students using online tools such as a virtual campus or a wiki. With the emergence of the new paradigm Anytime, Anyplace, Anywhere together with the specific requirements of the subject Tendències actuals for the needs of constant movement of information and consultation, the need to take more advantage of new technologies to improve this relationship while facilitating the distribution of information activities more effectively increasingly takes more sense.
Hoy en día la gestión de cualquier asignatura docente conlleva una interacción constante con el alumno mediante herramientas virtuales como podría ser un campus virtual o un wiki. Con la aparición del nuevo paradigma Anytime, Anyplace, Anywhere conjuntamente con los requerimientos concretos de la asignatura de Tendencias Actuales para las necesidades de constante intercambio de información, cada vez toma más sentido la necesidad de aprovechar las nuevas tecnologías para mejorar esta relación. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
14 p, 965.6 KB Desenvolupament i integració d'un sistema PUSH / Ballarà Madrid, Eloi ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El descobriment del Cloud, la ràpida evolució de tecnologies per amortitzar-lo i l'augment de l'ús dels smartphones, ha provocat la creació de multitud de serveis i eines que han esdevingut de molta utilitat. [...]
El descubrimiento del Cloud, la rápida evolución de las tecnologías para amortizarlo y el aumento del uso de smartphones, ha provocado la creación de multitud de servicios y herramientas que han sido de gran utilidad. [...]
The discovery of the Cloud, the fast evolution of the technologies in order to use it and the increase of the smartphone users, has caused the creation of new services and very useful tools. One of this innovative services is the Push notification service. [...]

2015-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  

Documentos de investigación : Encontrados 42 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 59 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 91.6 KB Comerç exterior [101753] / Rosell Foxa, Jordi ; Mundet Pons, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els objectius generals de l'assignatura son: - Obtenir una visió general del processos d'internacionalització de les empreses - Comprendre la importància que te el Comerç Exterior en l'economia global Els objectius formatius de l'assignatura son: - entendre els elements claus en el procés d'internacionalització de les empreses; - conèixer les estratègies comercials internacionals de l'empresa; - saber formular un pla de negocis internacional; - entendre les normes internacionals acceptades per totes les parts involucrades en el transport internacional de mercaderies; - entendre les formes de pagament en el comerç exterior; - conèixer alguns característiques del nous mercats exteriors.
2018-19
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
7 p, 113.6 KB Economia política [101077] / Trillas Jané, Francesc ; López Andrés, Francesc Xavier ; Mercader Prats, Magdalena ; Veciana Botet, Paula ; Mundet Pons, Jordi ; Cubeiro Rodriguez, Didac ; Silvi, Mariateresa ; Cano Berlanga, Sebastian ; García López, Miguel Àngel ; Navarro Galvez, Francisco ; Castells Quintana, David ; Bel Piñana, Maruixa Paula ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu de l'assignatura és proporcionar les eines bàsiques desenvolupades fins ara per la ciència econòmica i que permeten analitzar i comprendre bona part de la realitat social actual, així com també qüestions d'organització econòmica persistents a tota societat humana. [...]
2018-19
Grau en Sociologia [1361]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
3.
7 p, 112.2 KB Infraestructura i Tecnologia de Xarxes [102751] / Pons Aróztegui, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta és una de les tres assignatures que composen la matèria "Tecnologies de la comunicació". És l'assignatura on es treballaran els aspectes relacionats amb els diferents tipus de xarxes físiques que existeixen avui dia. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
4.
4 p, 93.5 KB Tendències Actuals [102770] / Pons Aróztegui, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta matèria es pretén que l'estudiant entri en contacte amb enfocaments, eines, metodologies i sistemes nous i que, per les seves especials característiques, tenen poca cabuda en assignatures convencionals. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
5.
4 p, 92.0 KB Pràctiques Externes [103983] / Pons Aróztegui, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els objectius formatius de les pràctiques acadèmiques externes són: Permetre que l'estudiant apliqui i complementi les capacitats i els coneixements, teòrics i pràctics, adquirits al llarg de la seva formació acadèmica. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
6.
8 p, 111.9 KB Treball de Final de Grau [102748] / Pons Aróztegui, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El Treball de Fi de Grau s'ha d'entendre com una matèria globalitzadora orientada a l'avaluació integrada de les competències associades al títol, que representa la culminació dels aprenentatges, on l'estudiant ha de mostrar maduresa en múltiples competències i resultats d'aprenentatge. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
7.
4 p, 74.1 KB Comerç exterior [101753] / Rosell Foxa, Jordi ; Mundet Pons, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els objectius generals de l'assignatura son: - Obtenir una visió general del processos d'internacionalització de les empreses - Comprendre la importància que te el Comerç Exterior en l'economia global Els objectius formatius de l'assignatura son: - entendre els elements claus en el procés d'internacionalització de les empreses; - conèixer les estratègies comercials internacionals de l'empresa; - saber formular un pla de negocis internacional; - entendre les normes internacionals acceptades per totes les parts involucrades en el transport internacional de mercaderies; - entendre les formes de pagament en el comerç exterior; - conèixer alguns característiques del nous mercats exteriors.
2017-18
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
8.
4 p, 78.5 KB Tendències Actuals [102770] / Pons, Jordi (Pons Aróztegui) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta matèria es pretén que l'estudiant entri en contacte amb enfocaments, eines, metodologies i sistemes nous i que, per les seves especials característiques, tenen poca cabuda en assignatures convencionals. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
9.
7 p, 97.4 KB Infraestructura i Tecnologia de Xarxes [102751] / Pons, Jordi (Pons Aróztegui) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Dalmau Diviu, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta és una de les tres assignatures que composen la matèria "Tecnologies de la comunicació". És l'assignatura on es treballaran els aspectes relacionats amb els diferents tipus de xarxes físiques que existeixen avui dia. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
10.
8 p, 97.9 KB Treball de Final de Grau [102748] / Pons, Jordi (Pons Aróztegui) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El Treball de Fi de Grau s'ha d'entendre com una matèria globalitzadora orientada a l'avaluació integrada de les competències associades al títol, que representa la culminació dels aprenentatges, on l'estudiant ha de mostrar maduresa en múltiples competències i resultats d'aprenentatge. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  

Materiales académicos : Encontrados 59 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
2 Pons, J. M.
3 Pons, J. M.,
5 Pons, Joan
41 Pons, Jordi,
1 Pons, Josefina
1 Pons, Judit
1 Pons, Judit
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.