Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 11 registros
Materiales académicos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 109.0 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
2.
6 p, 109.4 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Pont Nesta, Olga ; Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
6 p, 112.1 KB Educació per a la salut [101664] / Carbonell Curralo, Sara ; Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
The aims of the course are: Understand and analyze the main characteristics of health that are likely to be approached from the field of social education. To know the explanatory models of learning and health education. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2023-24
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
4.
5 p, 107.9 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
5.
5 p, 107.7 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
6.
5 p, 107.4 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
7.
4 p, 105.3 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
8.
4 p, 80.3 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Brun-Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
9.
4 p, 80.4 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
10.
4 p, 80.1 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
2016-17
Grau en Psicologia [954]  

Materiales académicos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.