Resultats globals: 27 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 20 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 11.1 MB An improved sea ice detection algorithm using MODIS : Application as a new European sea ice extent indicator / Parera-Portell, Joan A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Ubach, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Gignac, Charles (Institut National de la Recherche Scientifique. Centre Eau Terre Environnement)
The continued loss of sea ice in the Northern Hemisphere due to global warming poses a threat to biota and human activities, evidencing the necessity of efficient sea ice monitoring tools. Aiming at the creation of an improved sea ice extent indicator covering the European regional seas, the new IceMap500 algorithm has been developed to classify sea ice and water at a resolution of 500 m at nadir. [...]
2021 - 10.5194/tc-15-2803-2021
Cryosphere, Vol. 15, Issue 6 (June 2021) , p. 2803-2818  
2.
13 p, 1.6 MB Copper-containing amine oxidases contribute to terminal polyamine oxidation in peroxisomes and apoplast of Arabidopsis thaliana / Planas-Portell, Joan (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Gallart, Marta (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Tiburcio, Antonio F. (Universitat de Barcelona. Laboratori de Botànica) ; Altabella Artigas, Teresa (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
Background: polyamines (PAs) are oxidatively deaminated at their primary or secondary amino-groups by copper-containing amine oxidases (CuAOs) or FAD-dependent amine oxidases (PAOs), respectively. Both enzymes have long been considered to be apoplastic proteins. [...]
2013 - 10.1186/1471-2229-13-109
BMC plant biology, Vol. 13 (2013) , art. 109  
3.
3 p, 39.9 KB Influència de l'entorn familiar i escolar en l'adquisició de l'hàbit lector / Portell Rifà, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta tesi doctoral ha analitzat la influència de l'entorn familiar i l'escolar en l'adquisició de l'hàbit lector en dos grups d'adults: mestres i professors en actiu, i estudiants majors d'edat en procés d'obtenció del Graduat en Educació Secundària. [...]
Esta tesis doctoral ha analizado la influencia del entorno familiar y el escolar en la adquisición del hábito lector en dos grupos de adultos: maestros y profesores en activo, y estudiantes mayores de edad en proceso de obtención del Graduado en Educación Secundaria. [...]
This doctoral thesis analyses the influence of family and school in the acquisition of reading habits of adults belonging to two groups: active teachers and adults studying to obtain a secondary education diploma. [...]

2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2
3 documents

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
6.9 KB IceMap500 European maximum and minimum sea ice extent maps (2000-2019) / Parera-Portell, Joan A. (Universidad de Granada. Instituto Andaluz de Geofísica) ; Ubach, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
This dataset contains monthly IceMap500 sea ice extent maps (March and September) from 2000 to 2019, covering the northernmost European sea regions defined by the European Union's Marine Strategy Framework Directive (MSFD), belonging to the Arctic, North-East Atlantic Ocean and the Baltic Sea. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 - 10.5565/ddd.uab.cat/233396
2 documents
2.
50 p, 1.4 MB Anàlisi d'una llibreria de barri com a entorn de promoció lectora. CalMot, llibreria especialitzada en Literatura Infantil i Juvenil de Girona / Ginesta Sánchez, Alba ; Portell, Joan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball s'ha fet l'anàlisi del perfil socioeconòmic i lector de les persones que freqüenten la llibreria. S'ha observat que aquest és superior al nivell mitjà d'instrucció de la població del barri. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020  
3.
42.8 MB European-IceMap250 sea ice extent maps (2000-2017) / Parera-Portell, Joan A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Ubach, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
This dataset contains March and September monthly sea ice extent maps covering the European Arctic and the Baltic Sea at 250 m resolution (2000-2017). Additionally, it contains sea ice presence likelihood maps (% of observations) used to derive sea ice extent. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017 - 10.5565/ddd.uab.cat/196007
2 documents
4.
374 p, 4.8 MB Influència de l'entorn familiar i escolar en l'adquisició de l'hàbit lector / Portell, Joan, 1965- ; Manresa Potrony, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El Treball de Final de Màster elaborat per l'autor el 2006 amb el títol de Les lectures de la generació nascuda a la dècada dels seixanta a Catalunya, dirigit per la doctora Colomer, va permetre acotar dos entorns sobre els quals aquesta tesi centra la seva investigació: la família i l'escola. [...]
The Final Masters prepared by the author in 2006 with the title of Readings of the generation born in the sixties in Catalonia, led by Dr. Colomer, allowed delimit environments on which this thesis focuses its research: the family and the school. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Materials acadèmics 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 124.1 KB Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963] / Aliagas, Cristina ; Portell Rifà, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...]
This module relates the pedagogical objectives of school libraries and the activities to enhance reading with the social forms of accessing culture. It particularly aims at training participants to become cultural mediators by encouraging them to take place in cultural activities (reading clubs, cinema forums, artistic exhibitions, theatre plays, concerts, literary routes, etc. [...]
Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
2.
8 p, 116.0 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Aliagas, Cristina ; Portell Rifà, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
3.
6 p, 108.3 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifà, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
This is a compulsory module whose main objective is to provide an insight into how to plan reading education at schools and at other social establishments. Current research findings will be presented so as to set the ground for understanding how children learn to read (how they comprehend and interpret different types of texts), learn by reading (across the curriculum) and read for pleasure (how they acquire reading habits and how teachers can promote them). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2023-24
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
4.
7 p, 114.3 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Aliagas, Cristina ; Portell Rifà, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar en un context real els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs pel que fa al disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb la biblioteca escolar i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply in a real/specific context the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar en un contexto real/específico los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con la biblioteca escolars y / o la promoción de la lectura. [...]

2022-23
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
5.
5 p, 106.9 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifà, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
This is a compulsory module whose main objective is to provide an insight into how to plan reading education at schools and at other social establishments. Current research findings will be presented so as to set the ground for understanding how children learn to read (how they comprehend and interpret different types of texts), learn by reading (across the curriculum) and read for pleasure (how they acquire reading habits and how teachers can promote them). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2022-23
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
6.
6 p, 113.3 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Fittipaldi, Martina ; Portell Rifà, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
This is a compulsory module whose main objective is to describe, analyse and present a selection of books for children and young people with a high educational value to educate literature readers. The criteria for the selection and evaluation of children's books of narrative, poetry, picturebooks and books of knowledge will be treated, as well as the underlying social values and ideology in literary texts.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2022-23
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
7.
7 p, 114.1 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Portell Rifa, Joan ; Fittipaldi, Martina ; Parés Parral, Jordi ; Correro Iglesias, Cristina 1974- ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs en el disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb les biblioteques escolars i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con las bibliotecas escolares y / o la promoción de la lectura. [...]

2021-22
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
8.
5 p, 106.6 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
This is a compulsory module whose main objective is to provide an insight into how to plan reading education at schools and at other social establishments. Current research findings will be presented so as to set the ground for understanding how children learn to read (how they comprehend and interpret different types of texts), learn by reading (across the curriculum) and read for pleasure (how they acquire reading habits and how teachers can promote them). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2021-22
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
9.
5 p, 110.6 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
This is a compulsory module whose main objective is to describe, analyse and present a selection of books for children and young people with a high educational value to educate literature readers. The criteria for the selection and evaluation of children's books of narrative, poetry, album and books of knowledge will be treated, as well as the underlying social values and ideology in literary texts.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2021-22
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
10.
5 p, 106.2 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2020-21
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents

Materials acadèmics : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Portell, Joan,
1 Portell, Joan, dir.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.