Resultats globals: 23 registres trobats en 0.01 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 15 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà Elias, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
44 p, 614.2 KB El Supervisor educatiu : una figura per a la millora professional del docent / Arnijas Fàbregas, Joan ; Puente, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Com a futur mestre que està acabant la seva formació inicial universitària, em pregunto quines opcions tinc per continuar aprenent i instruint-me. Aquest treball parteix de la pràctica reflexiva, que és una metodologia formativa útil pels docents. [...]
Como futuro maestro que está terminando su formación inicial universitaria, me pregunto qué opciones tengo para seguir aprendiendo e instruyéndome. Este trabajo parte de la práctica reflexiva, que es una metodología formativa útil para los docentes. [...]
As a future teacher who is finishing his initial college education, I wonder which continuous-learning and instructing options I have. This paper is based on reflective practice, which is a useful formative methodology for teachers. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
16 p, 1.7 MB Universitats i compromís social. Estudi de casos. Informe executiu / Martínez Pons, Marc ; Puente, Sílvia, dir. ; Güell Bosch, Jofre, dir. ; Riba Singla, Laura, dir. ; Prat Fernández, Jordi, dir. ; Fundació Autònoma Solidària
Aquest informe té per objectiu conèixer experiències rellevants d'institucions d'educació superior a nivell internacional que han introduït un enfocament basat en el compromís amb la comunitat, és a dir, que han desenvolupat relacions amb actors socials i institucionals diversos i a diferents escales per abordar conjuntament reptes socials i ambientals del planeta. [...]
2020  
3.
32 p, 982.8 KB Nova Filantropia a Catalunya? : el cas de l'Escola Nova 21 / Rius Miralles, Joan ; Puente, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén analitzar el cas de l'Escola Nova 21, i a partir d'una revisió bibliogràfica sobre les aspectes i característiques principals de les pràctiques de Nova Filantropia, establir si en el marc del programa Escola Nova 21 s'estan realitzant aquestes pràctiques. [...]
Este trabajo pretende analizar el caso de la Escola Nova 21, y a partir de una revisión bibliográfica sobre los aspectos i características principales de las prácticas de Nueva Filantropía, establecer si en el marco del programa Escola Nova 21 se están realizando estas prácticas. [...]
This work aims to analyze the case of the Escola Nova 21, and through a literature review on the practical aspects and main characteristic of New Philanthropy, pretends to establish if in the context of the Escola Nova 21 are these practices taking place. [...]

2017
Grau en Pedagogia [1211]  
4.
50 p, 1.3 MB Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia / Sanz Escutia, Clara ; Puente, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. [...]
2016
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Pedagogia [1211]  

Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
21 p, 290.9 KB Marc de referència sobre la COMPETÈNCIA DE RESPONSABILITAT ÈTICA a la universitat / Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Urrea Monclús, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Puente, Sílvia ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; García López, María del Mar ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Ballarín Dahmke, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Aquest document va adreçat principalment a professorat i té dos propòsits. En primer lloc, promoure i facilitar la reflexió sobre aquest aprenentatge en l'àmbit universitari, en particular, en les assignatures que conformen els graus i els postgraus. [...]
març 2021  
2.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco-Romero, Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  
3.
12 p, 988.8 KB Pensament crític : Guia per a l'aprenentatge / Ruiz Bueno, Carme coord. ; Basart i Muñoz, Josep M coord. ; Álvarez, Maria ; Blanco-Romero, Asunción ; Corbella Molina, Laura ; García López, María del Mar ; Marzo Cabero, Núria ; Montaña, Montserrat ; Mor-Mur i Francesch, Montserrat ; Pla, Reyes ; Prat, Maria ; Puente, Sílvia ; Quilabert, Edgar ; Urrea, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic.
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019  

Materials acadèmics 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 135.7 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán, Josep Antoni ; Álvarez Cánovas, Isabel, 1971- ; Lopez Garcia, Xavi ; Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir el alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
4 p, 103.3 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
3.
4 p, 103.0 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
4 p, 74.8 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Pérez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau, 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Luján, Oriol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
4 p, 74.9 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
4 p, 73.3 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'eix central de l'assignatura és la mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació internacional. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
El eje central de la asignatura es la mirada internacional de los fenómenos educativos en los paises en desarrollo, así como las estrategias y programas educativos en el ámbito de la cooperación internacional. [...]

2016-17
Grau en Educació Social [827]
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
9.
3 p, 24.7 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'eix central de l'assignatura és la mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en vies de desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació internacional. [...]
2015-16
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Pedagogia [1211]  
10.
4 p, 100.9 KB Educació Comparada [103527] / Puente, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter obligatori. Es considera imprescindible per a la formació de qualsevol pedagog/a el coneixement i la capacitat de comprensió dels sistemes educatius d'altres països, especialment de l'àmbit europeu. [...]
2014-15
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Pedagogia [1211]  

Materials acadèmics : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
19 Puente, Silvia
19 Puente, Sílvia
4 Puente, Sílvia,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.