1.
|
7 p, 135.7 KB |
Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011]
/
Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ;
Jordán, Josep Antoni ;
Álvarez Cánovas, Isabel, 1971- ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Puente, Sílvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...] It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...] Se pretende introducir el alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
4 p, 74.8 KB |
Educació i cooperació per al desenvolupament [101646]
/
Puente, Sílvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...] The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...] 1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]
2018-19 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
5.
|
11 p, 110.8 KB |
Societat, ciència i cultura [101658]
/
Barrera, Jaume 1954- ;
Bach i Plaza, Joan ;
Martínez Ribas, Ricard ;
Torras Francés, Meri ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barquinero Estruch, Joan Francesc ;
Montiel Rayo, Francisca ;
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Moncunill Solé, Blanca ;
Pérez Fontdevila, Aina ;
Lojo Blesa, Aureli ;
Ritondale, Elena ;
Martín Jiménez, Sergi ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Cuadrado Ciuraneta, Sergi ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Puente, Sílvia ;
Haas, Carlos ;
Saura Mas, Sandra ;
González Vilalta, Arnau, 1980- ;
Faciabén Lago, Jéssica ;
Luján, Oriol ;
Blanco-Romero, Asunción ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...] La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]
2018-19 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
4 p, 74.9 KB |
Educació i cooperació per al desenvolupament [101646]
/
Puente, Sílvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...] The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...] 1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]
2017-18 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
7.
|
10 p, 108.8 KB |
Societat, ciència i cultura [101658]
/
Barrera, Jaume 1954- ;
Bach i Plaza, Joan ;
Martínez Ribas, Ricard ;
Torras Francés, Meri ;
Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Montiel Rayo, Francisca ;
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Martín Jiménez, Sergi ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Cuadrado Ciuraneta, Sergi ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Puente, Sílvia ;
Haas, Carlos ;
Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- ;
Faciabén Lago, Jéssica ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...] La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]
2017-18 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|