Resultats globals: 74 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Materials acadèmics, 63 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 63.4 KB Ressenyes / Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Obra ressenyada: Joan TORRES I PRAT, Consumo, luego existo: poder, mercado y publicidad. Barcelona: Icaria, 2005.
2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 217-220  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
50 p, 2.4 MB ¿Es el Hentai el reflejo de la sociedad japonesa? : análisis e investigación del Manga erótico japonés / Mirón Martínez, Ana ; Puig González, Joaquín, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació es basa en el còmic eròtic japonès, conegut com a Hentai. Un anàlisis que pretén estudiar què és el Hentai o Manga eròtic japonès, a través d'un recorregut per la història i subgèneres que conformen aquest mitjà de masses. [...]
Esta investigación se basa en el cómic erótico japonés, conocido como Hentai. Un análisis con el que se pretende estudiar qué es el Hentai o Manga erótico japonés, a través de un recorrido por la historia y subgéneros que conforman este medio de masas. [...]
This research is focused in the Japanese erotic comic, known as Hentai. An analysis that pretends to study what Hentai is or also known as Erotic Japanese Manga throughout an itinerary by history and the sub-gender that conforms this multitude media. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
61 p, 1.7 MB Gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis : Estudio de caso: la crisis de emisiones de Volkswagen explicada por los medios de comunicación. / Ezquerro Baraibar, Irene ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén fer un recorregut per les principals teories al voltant de la gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisis per, finalment, analitzar el cas concret de la crisis d'emissions de Volkswagen. [...]
Este trabajo pretende hacer un recorrido por las principales teorías acerca de la gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis para finalmente analizar el caso concreto de la crisis de emisiones de Volkswagen. [...]
The aim of this work is to go through the main theories about the management company communication in crisis situations so that we can analyze the crisis of exhaust gases emissions of Volkswagen. Therefore, we consider the strategies followed by the German company, as well as the impact of the above mentioned crisis on its reputation.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
53 p, 1.6 MB Sellos de identidad narrativos en las producciones de Bad Robot : Nuevos mecanismos de marketing emocional en la producción televisiva / Gracia Martínez, Ariadna ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bad Robot és una productora televisiva i cinematogràfica que cada cop està obtenint més notorietat. Part de la seva fama ve determinada pel seu creador J. J Abrams, director i guionista que presenta unes característiques úniques en les seves produccions. [...]
Bad Robot es una productora televisiva y cinematográfica que cada vez está obteniendo más notoriedad. Parte de su fama viene determinada por su creador J. J Abrams, director y guionista que presenta unas características únicas en sus producciones. [...]
Bad Robot is a television and film production company that is obtaining more and more renown over time. Part of this fame is determined by its creator J. J Abrams, film director and screenwriter who shows unique features in his productions. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
72 p, 7.6 MB La importancia de la Comunicación de Crisis : El caso del Festival Arenal Sound / Gutiérrez Ayllón, Ariadna ; Puig Gonzalez, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza l'estratègia de comunicació realitzada per l'organització del Festival Arenal Sound, a causa de la crisi que es va produir el passat mes d'agost de 2015. A partir d'una recreació cronològica dels fets, se seleccionaran els missatges i les tàctiques posades en pràctica per tal d'estudiar la seva evolució, en relació als diferents públics afectats per les circumstàncies i es valorarà el desenllaç d'aquesta.
El presente trabajo analiza la estrategia de comunicación realizada por la organización del Festival Arenal Sound, debido a la crisis que se produjo el pasado mes de agosto de 2015. A partir de una recreación cronológica de los hechos, se seleccionarán los mensajes y las tácticas puestas en práctica para estudiar su evolución, en relación a los diferentes públicos afectados por las circunstancias y se valorará el desenlace de esta.
This dissertation anylises the communication strategy carried out by the organization of the Arenal Sound Festival, due to the crisis that occurred the last August of 2015. From a chronological recreation of the facts, will select the messages and the tactics performed in order to study its evolution in relation to the different publics affected by the circumstances and will value the ending of it.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
103 p, 1.7 MB Informació independent? / Salvat Masdéu, Jordina ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condiciona el poder polític en el tracte que se li ha donat des dels informatius públics al tema de la independència catalana? En aquest treball es realitza un estudi comparatiu dels informatius diaris de TV3 i TVE durant la jornada prèvia, posterior i la coincident a la Diada de Catalunya, data que ha estat escollida des de l'Assemblea Nacional Catalana per fer les reivindicacions d'independentisme més rellevants de la història de Catalunya. [...]
¿Condiciona el poder político en el trato que se le ha dado desde los informativos públicos al tema de la independencia catalana? En este trabajo se realiza un estudio comparativo de los informativos diarios de TV3 y TVE durante la jornada previa, posterior y la coincidente a la Diada de Catalunya, fecha que ha sido elegida desde la Assamblea Nacional Catalana para hacer las reivindicaciones de independentismo más relevantes de la historia de Catalunya. [...]
Does politic power determine the way public newsrooms treat the Catalan independence topic? In this thesis, a thorough comparison between daily news broadcasts on TV3 and TVE will be done to determine the treatment given during the previous day, the next day and the actual day of the Catalan Diada, date chosen by the National Catalan Assembly to vindicate the Catalan independent feeling throughout history. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
286 p, 765.1 KB Comunicación y alegaciones de salud en los lácteos funcionales : análisis de casos de la comunicación corporativa en las webs y la publicidad televisiva / Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya ; Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vinyals Corney, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Analitza els webs corporatius i els anuncis televisius que promouen els productes làctics funcionals, el sector més important en innovació i venda dins del mercat dels aliments funcionals. Estudi de les al·legacions que es fan servir per promocionar-los.
2005  
7.
370 p, 2.7 MB Lenguaje visual publicitario como sistema de comunicación en el street art: creación y difusión / Vega Cedeño, Bladimir ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objetivo general de esta tesis era reunir nuevos conocimientos acerca del uso del lenguaje visual publicitario que confirmaran que éste puede ser utilizado para comunicar y construir identidades culturales en otras formas de comunicación basadas en la imagen, en otros ámbitos de nuestra realidad social y cultural como, en este caso, el Street Art. [...]
The general objective of this work was to gather new knowledge about the use of the visual language of advertising to confirm that indeed it can be used to communicate and build cultural identities in other forms of communication based on the image, in other areas of our social and cultural reality as, in this case, the Street Art. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
8.
220 p, 4.9 MB Crisis en la web 2.0: gestión de la comunicación para preservar la imagen y la reputación organizacional online / Piazzo, Virginia ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
9.
455 p, 3.6 MB La Comunicación empresarial en situaciones de crisis : estudio de caso: la crisis de Fontaneda / Enrique, Ana Ma. (Ana María) ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Toda organización empresarial puede verse afectada por un acontecimiento capaz de poner en riesgo su equilibrio natural, siendo susceptible de derivar en crisis y amenazando no tan sólo la estabilidad de la propia compañía, sino también, el sector empresarial en la que ésta se desenvuelve. [...]
Any business organization can be affected by an event capable of risking their natural balance is likely to lead to crisis and threaten not only the stability of the company itself, also, the business area in which it operates. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
10.
26 p, 213.6 KB Los Ritos y rituales en la cultura corporativa de Wal Mart Supercenter : estudio de caso para la medición de la cultura corporativa a través de los ritos y rituales observados en Wal Mart Supercenter no. 2346 en México / González Romo, Zahaira Fabiola ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Cuando se habla de cultura corporativa generalmente ésta es confundida con "filosofía", "Ideología" e incluso "identidad" de empresa, se menciona siempre como un concepto intangible, representado en la psique de los individuos de la empresa pero, físicamente intangible. [...]
The Rites and Rituals in the Corporate Culture of Wal Mart Supercenter. Study of case for the measurement of the Corporate Culture through the Rites and Rituals observed in Wal Mart Supercenter not. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
10 documents

Materials acadèmics 63 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Martí, Josep Maria, Universitat Autònoma de Barcelona 1950- ; Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
4 p, 71.5 KB Teoria i Anàlisi del Film [103047] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Familiaritzar i capacitar l'alumnat amb les eines d'anàlisi d'un film. Capacitar l'alumnat per a l'ús de les esmentades eines. Dotar l'alumnat d'elements de reflexió teòrica sobre qualsevol obra cinematogràfica. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
5 p, 78.7 KB Estudis Visuals [103053] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura consisteix en una introducció àmplia a la cultura visual en totes les seves facetes, així com als estudis visuals corresponents, entorn als quals s'articulen les possibilitats de comprensió i anàlisi d'un dels factors més importants de la societat contemporània com és el creixent predomini d'allò visual. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
6 p, 82.4 KB Història del Cinema [103051] / Puig González, Joaquín ; Palencia Villa, Rosa Maria ; Longhi, Ludovico ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura "Història del cinema" és una introducció bàsica als criteris artístics del moviments cinematogràfics així com a les tècniques que han contribuït al seu desenvolupament. Es també una explicació de l'evolució històrica del cinema des dels seus orígens fins a l'actualitat en les seves facetes estètiques,tecnològiques, institucionals i socials. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
5 p, 78.6 KB Estudis Visuals [103053] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura consisteix en una introducció àmplia a la cultura visual en totes les seves facetes, així com als estudis visuals corresponents, entorn als quals s'articulen les possibilitats de comprensió i anàlisi d'un dels factors més importants de la societat contemporània com és el creixent predomini d'allò visual. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
6 p, 82.6 KB Història del Cinema [103051] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura "Història del cinema" és una introducció bàsica als criteris artístics del moviments cinematogràfics així com a les tècniques que han contribuït al seu desenvolupament. Es també una explicació de l'evolució històrica del cinema des dels seus orígens fins a l'actualitat en les seves facetes estètiques,tecnològiques, institucionals i socials. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 71.7 KB Teoria i Anàlisi del Film [103047] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Familiaritzar i capacitar l'alumnat amb les eines d'anàlisi d'un film. Capacitar l'alumnat per a l'ús de les esmentades eines. Dotar l'alumnat d'elements de reflexió teòrica sobre qualsevol obra cinematogràfica. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
5 p, 29.0 KB Història del Cinema [103051] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura "Història del cinema" és una introducció bàsica als criteris artístics del moviments cinematogràfics així com a les tècniques que han contribuït al seu desenvolupament. Es també una explicació de l'evolució històrica del cinema des dels seus orígens fins a l'actualitat en les seves facetes estètiques,tecnològiques, institucionals i socials. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
3 p, 24.1 KB Teoria i Anàlisi del Film [103047] / Puig González, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Familiaritzar i capacitar l'alumnat amb les eines d'anàlisi d'un film. Capacitar l'alumnat amb l'ús de les esmentades eines. Dotar l'alumnat d'elements de reflexió teòrica sobre qualsevol obra cinematogràfica. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 63 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.