Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
82 p, 7.4 MB Dibujantes que hacen periodismo. El periodismo en el cómic : Los casos de Joe Sacco y Guy Delisle. / Fernández Ramos, Patricia ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Valoració del còmic com a formal periodístic,a partir de l'estudi de casos dels autors Joe Sacco i Guy Delisle. L'assaig estudia les característiques pròpies del còmic en qüestió de si resulten favorables o perjudicials per la realització de peces periodístiques. [...]
Valoración del cómic como formato periodístico,a partir del estudio de los casos de los autores Joe Sacco y Guy Delísle. El ensayo estudia las características del cómic en cuestión de si resultan favorables o perjudiciales para la realización de piezas periodísticas. [...]
Evaluation of comics as a journalistic formal studying Joe Sacco's and Guy Delisle's work. The essay determines if comic is a good or bad way to make journalism with. Analizing the most important pieces of informative comic, the essay values aspects such as the subjectivity of drawing or the influence on the reader.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
78 p, 26.1 MB La cita cinematográfica en la publicidad : Hitchcock, icono de marcas. / Coste de Asprer, Aldo ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'aquest treball és estudiar la confluència entre cinema i publicitat i, més concretament, l'ús de referències cinematogràfiques de Alfred Hitchcock dins de peces publicitàries. Partim d'una secció destinada a revisar els fonaments teòrics en què es sustenta el treball: transmedialitat, intertextualitat, interartialitat i repetició, així com la hibridació entre el cinema i la publicitat. [...]
El objeto de este trabajo es estudiar la confluencia entre cine y publicidad y, en particular, el uso de referencias cinematográficas de Alfred Hitchcock dentro de piezas publicitarias. Para ello, partimos de una sección en la que se revisan los fundamentos teóricos en los que se apoya el trabajo: transmedialidad, intertextualidad, interartialidad y repetición, así como la hibridación entre el cine y la publicidad. [...]
The present essay ventures into the field, little explored so far, where film and advertising converge, it deals more specifically with the use of filmic references from Alfred Hitchcok in advertising pieces. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
175 p, 12.6 MB La marca país com a eina de desenvolupament: Anàlisi de la MARCA PANAMÀ / Sanz Bonet, Katia ; Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té l'objectiu de demostrar la importància que té el desenvolupament d'una marca país competitiva a l'hora de millorar la imatge i la reputació d'un país. Amb aquesta finalitat, hem analitzat el cas de Panamà per exposar que la creació d'una marca és l'estratègia comunicativa a seguir per aconseguir posicionar un territori al mercat internacional promovent així el seu desenvolupament. [...]
El presente proyecto tiene como objetivo demostrar la importancia que tiene el desarrollo de una marca país competitiva para mejorar la imagen y la reputación de un país. Con este fin, analizamos el caso de Panamá para exponer que la creación de una marca es la estrategia comunicativa a seguir para lograr posicionar un territorio en el mercado internacional promoviendo así su desarrollo. [...]
This project aims to demonstrate the importance of developing a competitive country brand to improve the image and reputation of a country. For this propose, we analyse the case of Panama to present that the creation of a brand is the communication strategy, to follow Panamas position in the international market, and promoting their development. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materiales académicos Encontrados 1 registros  
1.
6 p, 521.0 KB Comunicació a les organitzacions [101846] / Puig González, Joaquim ; Escola de Prevenció i Seguretat Integral (Bellaterra, Catalunya)
Assolir els coneixements bàsics sobre la realitat de la comunicació de les organitzacions en l'entorn actual, especialment de les organitzacions vinculades a la seguretat i les emergències. Conèixer quins són els mecanismes informatius dels mitjans de comunicació i com interactuen amb les organitzacions públiques i privades. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.