Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
9 p, 682.1 KB Emociones, arte y estética en la publicidad / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació)
Este texto relaciona la estética artística y la estética publicitaria. Ambas llevan a la intensificación de la recepción y a la emoción estética. La mirada estética es menos analítica y supone para artistas y publicitarios un atajo para llegar a las emociones del receptor. [...]
Aquest text relaciona l'estètica artística i l'estètica publicitària. Ambdues porten a la intensificació de la recepció i l'emoció estètica. La mirada estètica és menys analítica i suposa per a artistes i publicitaris una drecera per arribar a les emocions del receptor. [...]

2011
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Otubre 2011)
2 documents
2.
4 p, 31.4 KB Ressenyes / Puig i Borràs, Núria
Index de les obres ressenyades: Mario HERREROS ARCONADA, La publicitat. Fonaments de la comunicació publicitària.
1996
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 19 (1996) p. 157-160  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
16 p, 1.4 MB La indústria de la publicitat / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació)
La indústria publicitària a Catalunya viu en constant renovació per trobar la millor manera de posar en contacte els anunciants amb el públics, en un context de canvi de les formes de producció i de consum dels mitjans de comunicació i dels continguts audiovisuals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 225-240  
2.
17 p, 1.4 MB La inversió publicitària als mitjans de comunicació / Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació) ; Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació)
El 2014 s'apunta com un any d'una certa recuperació econòmica que es reflecteix en l'evolució de la inversió publicitària als mitjans de comunicació. Aquests, però, continuen perdent pes com a intermediaris entre anunciants i consumidors, davant del creixement de la publicitat digital al correu electrònic, internet i telèfon i de la publicitat als punts de venda. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 85-101  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.