1.
|
|
2.
|
|
3.
|
6 p, 116.5 KB |
Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània des d'una òptica de debat i reflexió. [...] 'Revolution and counterrevolution in Modern and Contemporary Age' evinces historical resources and instruments to understand revolutionary and counterrevolutionary processes. Chronology of the course is from the Eighteenth Century to early Twentieth One Century and shows revolutionary and counter-revolutionary American, Asian, European and African models, which will also include gender perspective. [...] La asignatura «Revolución y contrarrevolución en la época contemporánea» tiene como objetivos formar a los estudiantes en los recursos e instrumentos para que adquieran un conocimiento sólido de los procesos y fenómenos revolucionarios y contrarrevolucionarios más destacados de la trayectoria mundial contemporánea desde una óptica de debate y reflexión. [...]
2021-22 Grau en Història [803]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
6 p, 119.1 KB |
Treball de Final de Grau [100391]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El TFG és un treball que ha de permetre una avaluació global i sintètica de les competències específiques i transversals associades a cada títol. L'objectiu principal, segons la memòria del grau d'Història, és la realització d'un treball de síntesi bibliogràfica (en format d'estat de la qüestió o d'assaig) o d'un treball sobre material documental, al voltant de qualsevol de les matèries del grau. [...] El TFG es un trabajo que debe permitir una evaluación global y sintética de las competencias específicas y transversales asociadas a cada título. El objetivo principal, según la memoria del grado de Historia, es la realización de un trabajo de síntesis bibliográfica (en formato estado de la cuestión o ensayo) o de un trabajo sobre material documental, a partir de cualquiera de las materias del grado. [...]
2020-21 Grau en Història [803]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 116.9 KB |
Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània des d'una òptica de debat i reflexió. [...] La asignatura «Revolución y contrarrevolución en la época contemporánea» tiene como objetivos formar a los estudiantes en los recursos e instrumentos para que adquieran un conocimiento sólido de los procesos y fenómenos revolucionarios y contrarrevolucionarios más destacados de la trayectoria mundial contemporánea desde una óptica de debate y reflexión. [...]
2020-21 Grau en Història [803]
3 documents
|
|
7.
|
9 p, 124.3 KB |
Geografia i Història i la seva Didàctica [42085]
/
González-Monfort, Neus ;
Santisteban Fernández, Antoni ;
González-Valencia, Gustavo A ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Andreu Roses, Mercè ;
Enjuanes Puyol, Sol ;
Blanco-Romero, Asunción ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Complementar la formació dels graduats en Geografia, Història, Història de l'Art i altres ciències socials perquè puguin disposar dels coneixements bàsics i imprescindibles que estimulin la capacitat crítica i els facin comprendre el món que els envolta. [...] 1. Comprender el conjunto de conocimientos adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. [...]
2019-20 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 118.5 KB |
Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Des d'una òptica de debat i reflexió, l'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània. [...] Desde una óptica de debate y reflexión, la asignatura « Revolución y contrarrevolución en la época contemporánea » tiene como objetivos formar a los estudiantes en los recursos e instrumentos para que adquieran un conocimiento sólido de los procesos y fenómenos revolucionarios y contrarrevolucionarios más destacados de la trayectoria mundial contemporánea. [...]
2019-20 Grau en Història [803]
3 documents
|
|
9.
|
6 p, 109.2 KB |
Fonaments del món contemporani [100337]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Solé Sabaté, Josep Maria ;
Casas, Just 1954- ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Forti, Steven 1981- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria d'Història, en la que es contextualitza aquesta assignatura, permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la Prehistòria i fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics així com una sensibilitat amb els aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere. [...] La materia de Historia, en la que se contextualiza esta asignatura, permitirá acceder a un conocimiento básico de los principales acontecimientos y procesos de cambio y continuidad de la Humanidad en una perspectiva diacrónica, desde la Prehistoria y hasta el mundo actual, integrando los diversos espacios geográficos así como una sensibilidad con los aspectos relacionados con la perspectiva de género. [...]
2019-20 Grau en Humanitats [1139] Grau en Història [803]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 107.8 KB |
Història Contemporània [100006]
/
Puigsech Farràs, Josep ;
Casas, Just 1954- ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria d'Història, en la que es contextualitza aquesta assignatura, permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la Prehistòria i fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics així com una sensibilitat amb els aspectes relacionats amb la perspectiva de gènere. [...] La materia de Historia, en la que se contextualiza esta asignatura, permitirá acceder a un conocimiento básico de los principales acontecimientos y procesos de cambio y continuidad de la Humanidad en una perspectiva diacrónica, desde la Prehistoria y hasta el mundo actual, integrando los diversos espacios geográficos así como una sensibilidad con los aspectos relacionados con la perspectiva de género. [...]
2019-20 Grau en Musicologia [809] Grau en Arqueologia [811]
3 documents
|
|