Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 148.0 KB Online communication and everyday life : female social audience and TV fiction / Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujol Ozonas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
The construction of online gender identities around television fiction has been dominated by studies on eminently masculine cult fandoms. This article attempts to overcome this through the specific examination of the construction of online identities of women on social networks and forums dedicated to Spanish television fiction. [...]
La construcción de identidades de género online en torno a la ficción televisiva ha estado dominada por las investigaciones sobre los cult fandom, que son eminentemente masculinos. El artículo intenta superar este punto de vista mediante el examen específico de la construcción identitaria online de las mujeres en las redes sociales y los foros dedicados a la ficción televisiva española. [...]

2017 - 10.4067/S0718-23762017000200117
Universum, Vol. 32 Núm. 2 (2017) , p. 117-132  
2.
13 p, 99.6 KB Sujetos sexuales, objetos comerciales : sexualidad femenina como lifestyle en Cincuenta sombras de Grey / Pujol Ozonas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Esquirol, Meritxell (Universitat Oberta de Catalunya)
El artículo analiza la sexualización de la cultura popular y la construcción del nuevo imaginario sexual femenino omnipresente en los medios de comunicación y las redes sociales a través del fenómeno de Cincuenta sombras de Grey. [...]
The article discusses the sexualization of popular culture and the construction of new ubiquitous female sexual imagery in the media and social networks through the Fifty Shades of Grey’s success. The proposal is to analyze the codes of representation of the novels in relation with the commercialization of contemporary femininity, closely linked to lifestyle, ie, sexual experience as a market value. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i50.2277
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 50 (Maig 2014) , p. 55-67  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
93 p, 1.5 MB Análisis del tratamiento de las noticias de sucesos en los noticiarios matutinos de las televisiones privadas de Ecuador y España : estudio de caso : / Viteri Lozano, Alexis Estephany ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El trabajo de investigación que se presenta a continuación busca analizar el tratamiento que tienen las noticias de sucesos en los informativos matutinos televisivos, haciendo un estudio de caso entre “Televistazo Al amanecer” de Ecuador y “Noticias de Mañana” de España. [...]
The research work presented below seeks to analyze the treatment of news events in the morning news reports, making a case study between "Televistazo Al Amanecer" of Ecuador and "Noticias de Mañana" of Spain. [...]

2017  
2.
100 p, 2.0 MB La representación del ideal de mujer postfeminista en los formatos de entretenimiento en televisión : El caso de Zapeando / Benaiges Forés, Ainoa ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ideal de la dona postfeminista representat en els formats d'entreteniment en televisió. L'anàlisi de contingut del programa Zapeando La Sexta ens ha ajudat a conèixer els resultats davant la perspectiva postfeminista i el llenguatge sexista utilitzat a la televisió.
El ideal de la mujer postfeminista representado en los formatos de entretenimiento en televisión. El análisis de contenido del programa Zapeando La Sexta nos ha ayudado a conocer los resultados ante la perspectiva postfeminista y el lenguaje sexista utilizado en la televisión.
The ideal postfeminist woman represented in the entertainment format on television. The content analysis of the case of Zapeando La Sexta let we know the results facing at postfeminist perspective and sexist language used on television.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
79 p, 1.6 MB La influència de la propietat dels mitjans de comunicació en el flux d'informació / Palomo Sabata, Álvaro ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza la manera en què la propietat dels mitjans, en la mesura en què pertanyen a conglomerats empresarials amb interessos econòmics que van més enllà del seu àmbit d'influència, pot manipular el flux d'informació en matèries sensibles a la ciutadania però contraries als seus interessos.
El trabajo analiza la manera en que la propiedad de los medios, en la medida en que pertenecen a conglomerados empresariales con intereses económicos que van más allá de su ámbito de influencia, puede manipular el flujo de información en materias sensibles a la ciudadanía pero contrarias a sus intereses.
The paper analyzes the way in which media ownership, because they belong to financial conglomerates with economic interests that reach way beyond their sphere of influence, can manipulate the flow of information on sensitive matters to citizenship but opposite to their interests.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
5 p, 81.2 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar les habilitats necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència. La semiòtica es una disciplina que ens ajuda a entendre el món i, consegüentment, els fenòmens culturals, des de una perspectiva analítica i crítica, per la qual cosa resulta una eina molt útil tant en la construcció dels relats (periodístics, polítics, de ficció, etc. [...]
El objetivo de la asignatura es desarrollar las habilidades necesarias para trabajar de manera eficiente el autoaprendizaje y la autoexigencia. La semiótica es una disciplina que nos ayuda a entender el mundo y, por consiguiente, los fenómenos culturales, desde una perspectiva analítica y crítica, por lo que resulta una herramienta muy útil tanto en la construcción de los relatos (periodísticos, políticos, de ficción , etc. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
3 p, 73.4 KB Gèneres i formats en televisió i altres mitjans audiovisuals [41927] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La constant hibridació dels programes televisius en l'era digital redefineix les fronteres entre la realitat i la ficció i genera nous gèneres i formats, que adopten les estratègies de versemblança dels programes basats en la realitat i les estructures narratives de la ficció. [...]
La constante hibridación de los programas televisivos en la era digital redefine las fronteras entre la realidad y la ficción y genera nuevos géneros y formatos, que adoptan las estrategias de verosimilitud de los programas basados en la realidad y las estructuras narrativas de la ficción. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documents
3.
4 p, 77.6 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura ès desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència, així com iniciar estudis posteriors amb un elevat grau d'autonomia o que impliquin l'adaptació a noves situacions. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Periodisme [971]  
4.
5 p, 89.5 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio Sola, Nuria ; Pujol Ozonas, Cristina ; Cervi, Laura ; Molina Rodriguez-Navas, Pedro Manuel ; Miravitllas Pous, Ramon ; Peralta Garcia, Lidia ; Baiges Planas, Francisco ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza al segon curs durant el segon semestre i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.