Results overview: Found 2 records in 0.01 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
119 p, 1.5 MB Estratègies i errors en la resolució de problemes d'extrems per mètodes elementals / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol i Pujol, Romà, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta investigació s'engloba dins del camp de la resolució de problemes en educació matemàtica i se centra en estudiar de quina manera els alumnes de primer curs de Batxillerat de dos instituts públics de Catalunya resolen alguns problemes d'extrems per mètodes elementals, és a dir, sense utilitzar les tècniques del càlcul diferencial. [...]
2010  
2.
647 p, 4.4 MB Una reconsideració dels nombres enters per a l'ensenyament postobligatori : pont didàctic entre la presentació empírica de la matemàtica escolar i el mètode constructiu de l'ensenyament superior / Pujol i Pujol, Romà ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La didàctica del nombre enter constitueix el centre d'interès d'aquesta investigació. Classifiquem les tipologies d'ensenyament de l'esmentat contingut curricular i focalitzem l'atenció en una d'elles, el mètode deductiu. [...]
The didactics of the whole number constitutes the key focus of this research. We classify the teaching typologies of said curriculum content and focus our attention on one of them, the deductive method. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.