Results overview: Found 137 records in 0.02 seconds.
Articles, 14 records found
Research literature, 18 records found
Learning materials, 1 records found
Course materials, 103 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 14 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
12 p, 2.2 MB Untangling adaptive functioning of PMM2-CDG across age and its impact on parental stress : a cross-sectional study / Epifani, Florencia (Hospital Sant Joan de Déu) ; Pujol Serra, Susana María (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Llorens, Marta (Hospital Sant Joan de Déu) ; Balcells, Sol (Institut de Recerca Sant Joan de Déu) ; Nolasco, Gregorio (Hospital Sant Joan de Déu) ; Bolasell, Mercè (Hospital Sant Joan de Déu) ; Aguilera-Albesa, Sergio (Hospital Universitario de Navarra) ; Cancho Candela, Ramon (Hospital Universitario Rio Hortega) ; Cuevas Cervera, José Luis (Hospital Universitario de Jaén) ; García Sánchez, Verónica (Hospital Universitario Puerto Real) ; Garcia, Oscar (Hospital Universitario Virgen de la Salud (Toledo)) ; Miranda-Herrero, María Concepción (Hospital General Universitario Gregorio Marañón) ; Moreno-Lozano, Pedro J. (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Robles, Bernabé (Hospital de Sant Boi) ; Roldán Aparicio, Susana (Hospital Virgen de las Nieves (Granada, Andalusia)) ; Velázquez Fragua, Ramón (Hospital Universitario La Paz) ; Serrano, Mercedes (Instituto de Salud Carlos III) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Phosphomannomutase deficiency (PMM2-CDG) leads to cerebellar atrophy with ataxia, dysmetria, and intellectual deficits. Despite advances in therapy, the cognitive and adaptive profile remains unknown. [...]
2023 - 10.1038/s41598-023-49518-y
Scientific reports, Vol. 13 (december 2023)  
2.
7 p, 307.9 KB Tuberculosis infection in children visiting friends and relatives in countries with high incidence of tuberculosis : A study protocol / Soriano-Arandes, Antoni (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Caylà, Joan A. (Fundació de la Unitat d'Investigació en Tuberculosi de Barcelona) ; Gonçalves, A. Q (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Orcau, Àngels (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Noguera-Julian, Antoni (Red de Investigación Translacional en Infectología Pediátrica (RITIP)) ; Padilla, Emma (Àrea de Microbiologia de Catlab) ; Solà-Segura, Elisabet (Institut Català de la Salut) ; Gordillo, Neus Rius (Servei de Pediatria Hospital Universitari Sant Joan de Reus) ; Espiau, María (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; García-Lerín, Mónica G. (Fundació Assistencial Mútua Terrassa) ; Rifà-Pujol, Maria Àngels (Institut Català de la Salut) ; Gómez i Prat, Jordi (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; MacIa-Rieradevall, Esperança (Institut Català de la Salut) ; Martín-Nalda, Andrea (Centre de Diagnostic i Investigacio per A Immunodeficiencies Primaries Jeffrey Modell) ; Eril-Rius, María (Institut Català de la Salut) ; Santos Santiago, José (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Busquets-Poblet, Lidia (l'Equip d'Assistència Primària de Vic) ; Morales Martínez, Raisa (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Pérez-Porcuna, Tomás Maria (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Tuberculosis (TB) is a global infectious disease. In low-incidence countries, paediatric TB affects mostly immigrant children and children of immigrants. We hypothesize that these children are at risk of exposure to Mycobacterium tuberculosis when they travel to the country of origin of their parents to visit friends and relatives (VFR). [...]
2020 - 10.1097/MD.0000000000022015
Medicine, Vol. 99 Núm. 36 (april 2020) , p. E22015  
3.
5 p, 2.2 MB Sphenoid sinus mucocele : an unusual complication of head and neck irradiation in a North African woman / Brunet-Garcia, Aina (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Costa-Climent,, Mª Dolores (Consorci Hospitalari Provincial de Castelló) ; Pujol-Rodríguez, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Brunet-Garcia, Laia (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Faubel-Serra, Marta (Consorci Hospitalari Provincial de Castelló) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de València ; Hospital Universitari Vall d'Hebron
Mucocele is a common benign lesion otherwise rarely located in the sphenoid sinus. Some complications after head and neck irradiation have been described in the literature until now. To our knowledge, this is the first report of a sphenoid sinus mucocele in a North African patient treated some years before with radiotherapy for a nasopharyngeal carcinoma (NPC). [...]
2019 - 10.4317/jced.55161
Journal of Clinical and Experimental Dentistry, Vol. 11 (february 2019) , p. e208-e212  
4.
4 p, 251.3 KB Modelo de prácticas profesionales en el área de didáctica de las matemáticas y de las ciencias experimentales / Barba Uriach, David, 1948- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunicación presenta la experiencia que se lleva a cabo en la EUFP 'Sant Cugat' con los alumnos de 3º de Magisterio de la especialidad de Ciencias. Experiencia que se encuentra en fase de evolución. [...]
This paper explains a experience that the teacher's School of Science 'St Cugat' is doing. Now this experience is at evaluation phase. It is a model of professional practice, included en the subject of Didactics, that pretends a change of methodology that leads the students to think about there professional future.

1988
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 2 Núm. 2.2 (Agosto 1988) , p. 367-370  
5.
15 p, 5.2 MB Un nuevo marco para orientar respuestas a las dinámicas sociales : el paradigma de la complejidad / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tomás, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se plantea el paradigma de la complejidad como un marco orientador que posibilita comprender y posicionarse participativamente en el mundo actual. En primer lugar, dado que la transversalidad y la corriente de "Ciencia, Tecnología y Sociedad", constituyen propuestas en esta dirección, se analizan sus características principales diferenciándolas de las que aporta el paradigma de la complejidad. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 5-19  
6.
11 p, 3.2 MB La construcción de modelos explicativos complejos mediante preguntas mediadoras / Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Roca Tort, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gómez Galindo, Alma Adrianna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sardà i Jorge, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El aula es un espacio de diálogo entre diversidad de formas de ver, pensar y hablar sobre el mundo en el que los participantes ponen en juego los distintos modelos construidos a lo largo de su vida, tanto escolar como extraescolar. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 71-81  
7.
9 p, 2.6 MB Evaluar el grado de incorporación de la complejidad en las producciones del alumnado : propuesta de indicadores / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Guilera, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín Martínez, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fonolleda Riberaygua, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Durante los cursos académicos 2002-2003 y 2003-2004, desde el Departamento de Didáctica de la Matemática y las Ciencias Experimentales de la Universidad Autónoma de Barcelona, se han diseñado y aplicado diversas propuestas de currículum de formación inicial de profesorado tomando como referencia el paradigma de la complejidad. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 99-107  
8.
15 p, 5.1 MB El diálogo disciplinar, un camino necesario para avanzar hacia la complejidad / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Orellana, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se plantea el diálogo disciplinar como una opción necesaria para acercarse a la comprensión de los fenómenos del mundo desde la perspectiva del paradigma de la complejidad. Se toma como punto de partida una metáfora pictórica para diferenciar el diálogo disciplinar de otras formas de abordar la realidad en las que se conjugan distintas disciplinas. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 83-97  
9.
9 p, 2.9 MB Ciencia escolar y complejidad / Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se sitúa la ciencia actual como una construcción de conocimiento que incorpora la complejidad y se realiza desde un marco de valores. Se plantean las finalidades de la ciencia escolar desde la complejidad entendiéndola como una actividad cuya finalidad consiste en la construcción significativa de nuevas maneras de pensar, hablar, sentir y actuar que permiten explicar y transforman el mundo. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 21-29  
10.
16 p, 5.6 MB Avanzar en la alfabetización científica : descripción y análisis de una experiencia sobre el estudio del cuerpo humano en educación primaria / Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se plantea y reflexiona alrededor de una propuesta para trabajar el cuerpo humano en la etapa de educación primaria. Bajo el marco del paradigma de la complejidad, se desarrolla una propuesta fundamentada en la necesidad de enfocar un proceso de enseñanza que considere la construcción del modelo de organismo vivo y la educación para la participación de la futura ciudadanía.
2006
Investigación en la escuela, Núm. 60 (2006) , p. 37-52  

Articles : 14 records found   1 - 10next  jump to record:
Research literature 18 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
179 p, 5.8 MB El sector de la cosmética sostenible en redes sociales : TikTok e Instagram / López Salas, Núria ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sostenibilitat és un concepte cada cop més important per al planeta i, per això, les empreses s'han d'ajustar a nous models per no contaminar. El sector de la cosmètica és un dels que més ha seguit aquesta tendència i, per aquest motiu, les xarxes socials tenen un paper fonamental en aquest procés de conscienciació. [...]
La sostenibilidad es un concepto cada vez más importante para el planeta y, por ello, las empresas tienen que ajustarse a nuevos modelos para no contaminar. El sector de la cosmética es uno de los que más ha seguido esta tendencia y, por este motivo, las redes sociales desempeñan un papel fundamental en este proceso de concienciación. [...]
Sustainability is an increasingly important concept for the planet and, therefore, companies have to adjust to new models in order not to pollute. The cosmetics sector is one of the sectors that has followed this trend the most and, for this reason, social networks play a fundamental role in this awareness-raising process. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
104 p, 5.6 MB Plan de comunicación para Chocolates Casa Pallás / Riera i Portillo, Helena ; Torres Martínez, Sonia ; Ullod Pujol, Ana Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una anàlisi de la marca Chocolates Casa Pallás, tant a nivell de màrqueting com de comunicació, amb la finalitat de realitzar un diagnòstic de la situació i desenvolupar un pla de comunicació d'acord amb els objectius del client.
Elaboración de un análisis de la marca Chocolates Casa Pallás, tanto a nivel de marketing como de comunicación, con la finalidad de realizar un diagnóstico de la situación y desarrollar un plan de comunicación acorde con los objetivos del cliente.
Analysis of the Chocolates Casa Pallás brand, both in terms of marketing and communication, in order to diagnose the situation and develop a communication plan in accordance with the client's objectives.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
185 p, 1.7 MB Edició i estudi preliminar de "La famosa comedia de la entrada del marqués de Los Vélez en Cataluña, rota de las tropas castellanas y asalto de Montjuïc" / Aina Cabistany, Arnau ; Gibert Pujol, Miquel Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest treball, s'elabora l'estudi i l'edició de l'obra teatral titulada La famosa comedia de la entrada del Marqués de los Vélez, de 1641; únic exemple del teatre barroc basat en la Guerra dels Segadors. [...]
2019  
4.
83 p, 5.8 MB Aprendiendo a localizar : OmegaT e Ignuit / Giudice, Eugenia Lo ; Galofré Pujol, Maria ; Piñero, Moisés ; Galli, Tatiana ; Martín Mor, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Traducció i Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball ha estat elaborat per quatre alumnes del Màster Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció (ed. 2018-2019) com a resultat d'un projecte obligatori de l'assignatura Traducció de productes digitals. [...]
El presente trabajo ha sido elaborado por cuatro alumnos del Máster Tradumática: Tecnologías de la Traducción (ed. 2018 - 2019) como resultado de un proyecto obligatorio de la asignatura Traducción de productos digitales. [...]
The present essay has been written by four students of the Tradumàtica: Translation Technologies Master's Degree (2018 - 2019 academic year) and is the result of an assignment for the subject Translation of Digital Products. [...]

2019  
5.
64 p, 598.8 KB El Fenómen dels videos virals: Les claus de l'èxit pel video màrqueting viral / del Arco García, Alberto ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els vídeos inunden la xarxa. Milers d'hores de vídeo es carreguen a portals com YouTube i són de lliure accés per a tot aquell que tingui connexió a Internet. Davant d'aquesta allau de vídeo només uns pocs arriben a ser vistos per milions de persones. [...]
Los vídeos inundan la red. Miles de horas de vídeo se suben a portales como YouTube y son de libre acceso para todo aquel que tenga conexión a Internet. Ante esta avalancha de vídeos solo unos pocos llegan a ser vistos por millones de personas. [...]
The world wide web is cluttered with videos. Thousands of hours of video are uploaded to websites such as YouTube and are freely accesible for everyone with an Internet connection. With this amount of videos, only a few are seen by milions of people. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
126 p, 16.6 MB Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram / Ramírez Villanueva, Andrea ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca.
Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...]
Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
98 p, 14.4 MB Creación de una empresa de social media y eventos especializada en restauración / García Belinchón, Andrea ; Sánchez Orihuela, Diego ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tractarà sobre la creació d'una agència de comunicació que ofereix serveis de social media i d'organització d'esdeveniments a PIMEs del sector turístic, especialment en restauració. [...]
El proyecto tratará sobre la creación de una agencia de comunicación que ofrezca servicios de social media y realización de eventos a PYMEs del sector turístico, especialmente en restauración. El objetivo es ser una empresa que dé apoyo en RRSS a pequeñas y medianas empresas, ya sea a través de paquetes personalizados de coaching digital, como de eventos puntuales para reactivar la marca.
The project will talk about the creation of a communication agency based on social media services and event organization for SMEs in the tourism sector, especially in restoration. The main objective is to be a company that support in social media to small or medium business, through custom digital coaching packages, like specific events to reactivate the brand.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
355 p, 26.8 MB Ares Arena : el desafío de los Dioses / Declerck, Tim ; Fornell Badia, Lídia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació, així com business development d'Ares Arena. Es tracta d'una empresa situada al Vallès Oriental dedicada a l'entrenament d'exercicis funcionals d'alta intensitat, arts marcials i preparacions per a curses d'obstacles amb un gran potencial encara sense explotar. [...]
Plan de marketing y comunicación, así como business development de Ares Arena. Se trata de una empresa situada en el Vallés Oriental dedicada al entrenamiento de ejercicios funcionales de alta intensidad, artes marciales y preparaciones para carreras de obstáculos con un gran potencial todavía sin explotar. [...]
Marketing and communication plan and business development for Ares Arena. This company, which is located in Vallés Oriental, is dedicated of High Intensity Interval Training, martial arts and Obstacle Course Races training. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una líder per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn't a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
72 p, 2.0 MB Creación y construcción de la marca Mireia Bellver / Bellver Gay, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte "marca personal", per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Estudio del concepto "marca personal", para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 18 records found   1 - 10next  jump to record:
Learning materials 1 records found  
1.
18 p, 928.1 KB Entrant... en matèria! Unitat didàctica de propietats de les substàncies i els enllaços / Pagès Blancafort, Montserrat ; Pujol Bosch, Maria Teresa ; Ribera i Vall, Mª Dolors
Unitat didàctica sobre les propietats dels materials i la seva relació amb l'estructura i els enllaços químics elaborada per docents del grup DIATIC.
2015 (DIATIC)  

Course materials 103 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
9 p, 120.0 KB Animals transgènics [100937] / Bosch i Tubert, Fàtima ; García Martínez, Miguel ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; Elias Puigdomenech, Ivet ; Jimenez Cenzano, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius de l'assignatura d'Animals Transgènics es centraran en proporcionar a l'alumne/a coneixements en transgènesi animal i tecnologies associades. Així, els continguts de la matèria seran: Descripció i tipus d'animals transgènics; Estudi de les diferents metodologies utilitzades per a obtenir animals transgènics, de diferents espècies, que permetin la sobre-expressió de gens o bé el bloqueig o modificació de gens endògens de forma ubiqua o específica de teixit i/o induïble; Establiment i gestió de colònies d'animals transgènics, criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i 1 criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i utilització d'animals transgènics; Legislació vigent relacionada amb la experimentacío animal; Aplicacions de la transgènesi en animal en el camp de la biomedicina, la biotecnologia i la ramaderia.
The objective of the subject "Transgenic animals" is to provide the students with up-to-date knowledge in transgenesis and related technologies. Thus, the content of the subject will cover the following topics: Description and classification of transgenic animal models; Study of the different methodologies employed to obtain transgenic animal models of different species, and technologies that allow the overexpression of genes or the blockage or modification of endogenous genes, either ubiquitously or in a tissue-specific and/or inducible manner; Establishment and management of transgenic animal colonies; Cryopreservation of embryos and sperm, IVF, Health rederivation, Ethical aspects related to the generation and utilization of transgenic animals; Legislation on the use of laboratory animals; Application of animal transgenesis to the fields of biomedicine, biotechnology and livestock breeding. [...]
Los objetivos de la asignatura de Animales Transgénicos se centrarán en proporcionar al/a la alumno/a conocimientos en transgénesis animal y tecnologías asociadas. Así, los contenidos de la materia serán: Descripción y tipos de animales transgénicos; Estudio de las diferentes metodologías utilizadas para obtener animales transgénicos, de diferentes especies, que permitan la sobre-expresión de genes o bien el bloqueo o modificación de genes endógenos de forma ubicua o específica de tejido y/o inducible; Establecimiento y gestión de colonias de animales transgénicos, criopreservación de embriones y esperma, IVF, rederivación sanitaria; Aspectos e implicaciones éticas de la generación y utilización de animales transgénicos; Legislación vigente relacionada con la experimentación animal; Aplicaciones de la transgénesis en animal en el campo de la biomedicina, la biotecnología y la ganadería. [...]

2023-24
Grau en Biotecnologia [815]
3 documents
3.
7 p, 113.0 KB Transgènesi i Teràpia Gènica: de l'Animal a la Clínica [42891] / Bosch i Tubert, Fàtima ; Carretero Romay, Ana Maria ; Navarro Beltran, Marc ; Ruberte Paris, Jesus ; Chillón Rodríguez, Miguel ; Nacher García, Víctor ; Bosch Merino, Maria Assumpcio ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; García Martínez, Miguel ; Elias Puigdomenech, Ivet ; Jimenez Cenzano, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els i les alumnes ampliaran els seus coneixements en els següents temes: - Tecnologies utilitzades per la generació d'animals transgèncis que sobreexpressin transgens o que presentin 1 - Tecnologies utilitzades per la generació d'animals transgèncis que sobreexpressin transgens o que presentin mutacions a gens concrets del genoma (animals knockout i knockin). [...]
The student will gain insight into: 1 - Technologies used to generate transgenic animals overexpressing specific transgenes or mutant models with specific endogenous genes modified (knockout and knockin animal models). [...]
Los y las estudiantes ampliarán sus conocimientos en los siguientes temas: - Tecnologías utilizadas para la generación de animales transgénicos que sobre-expresan transgenes o que 1 - Tecnologías utilizadas para la generación de animales transgénicos que sobre-expresan transgenes o que presenten mutaciones en genes concretos del genoma (animales knockout y Knockin). [...]

2023-24
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
Màster Universitari en Biotecnologia Avançada [1154]
Màster Universitari en Biotecnologia Avançada [1561]
3 documents
4.
8 p, 116.1 KB Animals Transgènics [105061] / Bosch i Tubert, Fàtima ; García Martínez, Miguel ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; Elias Puigdomenech, Ivet ; Jimenez Cenzano, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius de l'assignatura d'Animals Transgènics es centraran en proporcionar a l'alumne/a coneixements en transgènesi animal i tecnologies associades. Així, els continguts de la matèria seran: Descripció i tipus d'animals transgènics; Estudi de les diferents metodologies utilitzades per a obtenir animals transgènics, de diferents espècies, que permetin la sobre-expressió de gens o bé el bloqueig o modificació de gens endògens de forma ubiqua o específica de teixit i/o induïble; Establiment i gestió de colònies d'animals transgènics, criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i 1 criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i utilització d'animals transgènics; Legislació vigent relacionada amb la experimentacío animal; Aplicacions de la transgènesi en animal en el camp de la biomedicina, la biotecnologia i la ramaderia.
The objective of the subject "Transgenic animals" is to provide the students with up-to-date knowledge in transgenesis and related technologies. Thus, the content of the subject will cover the following topics: Description and classification of transgenic animal models; Study of the different methodologies employed to obtain transgenic animal models of different species, and technologies that allow the overexpression of genes or the blockage or modification of endogenous genes, either ubiquitously or in a tissue-specific and/or inducible manner; Establishment and management of transgenic animal colonies; Cryopreservation of embryos and sperm, IVF, Health rederivation, Ethical aspects related to the generation and utilization of transgenic animals; Legislation on the use of laboratory animals; Application of animal transgenesis to the fields of biomedicine, biotechnology and livestock breeding. [...]
Los objetivos de la asignatura de Animales Transgénicos se centrarán en proporcionar al/a la alumno/a conocimientos en transgénesis animal y tecnologías asociadas. Así, los contenidos de la materia serán: Descripción y tipos de animales transgénicos; Estudio de las diferentes metodologías utilizadas para obtener animales transgénicos, de diferentes especies, que permitan la sobre-expresión de genes o bien el bloqueo o modificación de genes endógenos de forma ubicua o específica de tejido y/o inducible; Establecimiento y gestión de colonias de animales transgénicos, criopreservación de embriones y esperma, IVF, rederivación sanitaria; Aspectos e implicaciones éticas de la generación y utilización de animales transgénicos; Legislación vigente relacionada con la experimentación animal; Aplicaciones de la transgénesis en animal en el campo de la biomedicina, la biotecnología y la ganadería. [...]

2023-24
Grau en Genètica [833]
3 documents
5.
4 p, 106.0 KB Comunicació de Crisis [104781] / Ullod Pujol, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria de Comunicació Corporativa, en bloc amb altres assignatures com: Comunicació Interna, Gestió de la Imatge Pública, Fotografia Institucional i Corporativa. En la societat actual i en un món tan globalitzat, les crisis són una constant, afectant d'una manera o altra en la imatge i reputació de les organitzacions. [...]
The subject is part of the Corporate Communication subject, in a block with other subjects such as: Internal Communication, Public Image Management, Institutional and Corporate Photography. In today's society and in such a globalized world, crises are a constant, affecting in one way or another the image and reputation of organizations. [...]
La asignatura forma parte de la matéria de Comunicación Corporativa, en bloque con otras asignaturas como: Comunicación Interna, Gestión de la Imagen Pública, Fotografía Institucional y Corporativa. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
6 p, 120.4 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques, l'objectiu principal és facilitar als alumnes les eines perquè tinguin la capacitat de dissenyar estratègies de comunicació eficaces. [...]
This subject is part of the subject Strategy in Advertising and Public Relations, whose main objective is to provide students with the tools to have the ability to design effective communication strategies. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 113.8 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria de Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públiques, en bloc amb altres assignatures com: Teoria i Estructura de la Publicitat, Teoria i Estructura de les Relacions Públiques, Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
The subject is part of the Theory and Structure of Advertising and Public Relations, in block with other subjects such as: Theory and Structure of Advertising, Theory and Structure of Public Relations, Current Issues in Advertising and PR. [...]
La asignatura forma parte de la materia de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
8 p, 115.8 KB Animals transgènics [101925] / Bosch i Tubert, Fàtima ; García Martínez, Miguel ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; Elias Puigdomenech, Ivet ; Jimenez Cenzano, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius de l'assignatura d'Animals Transgènics es centraran en proporcionar a l'alumne/a coneixements en transgènesi animal i tecnologies associades. Així, els continguts de la matèria seran: Descripció i tipus d'animals transgènics; Estudi de les diferents metodologies utilitzades per a obtenir animals transgènics, de diferents espècies, que permetin la sobre-expressió de gens o bé el bloqueig o modificació de gens endògens de forma ubiqua o específica de teixit i/o induïble; Establiment i gestió de colònies d'animals transgènics, criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i utilització d'animals transgènics; Legislació vigent relacionada amb la experimentacío animal; Aplicacions de la transgènesi en animal en el camp de la biomedicina, la biotecnologia i la ramaderia. [...]
The objective of the subject "Transgenic animals" is to provide the students with up-to-date knowledge in transgenesis and related technologies. Thus, the content of the subject will cover the following topics: Description and classification of transgenic animal models; Study of the different methodologies employed to obtain transgenic animal models of different species, and technologies that allow the overexpression of genes or the blockage or modification of endogenous genes, either ubiquitously or in a tissue-specific and/or inducible manner; Establishment and management of transgenic animal colonies; Cryopreservation of embryos and sperm, IVF, Health rederivation, Ethical aspects related to the generation and utilization of transgenic animals; Legislation on the use of laboratory animals; Application of animal transgenesis to the fields of biomedicine, biotechnology and livestock breeding. [...]
Los objetivos de la asignatura de Animales Transgénicos se centrarán en proporcionar al/la alumno/a conocimientos en transgénesis animal y tecnologías asociadas. Así, los contenidos de la materia serán: Descripción y tipos de animales transgénicos; Estudio de las diferentes metodologías utilizadas para obtener animales transgénicos, de diferentes especies, que permitan la sobre-expresión de genes o bien el bloqueo o modificación de genes endógenos de forma ubicua o específica de tejido y/o inducible; Establecimiento y gestión de colonias de animales transgénicos, criopreservación de embriones y esperma, IVF, rederivación sanitaria; Aspectos e implicaciones éticas de la generación y utilización de animales transgénicos; Legislación vigente relacionada con la experimentación animal; Aplicaciones de la transgénesis en animal en el campo de la biomedicina, la biotecnología y la ganadería. [...]

2023-24
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
3 documents
9.
9 p, 118.5 KB Animals transgènics [100903] / Bosch i Tubert, Fàtima ; García Martínez, Miguel ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; Elias Puigdomenech, Ivet ; Jimenez Cenzano, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Els objectius de l'assignatura d'Animals Transgènics es centraran en proporcionar a l'alumne/a coneixements en transgènesi animal i tecnologies associades. Així, els continguts de la matèria seran: Descripció i tipus d'animals transgènics; Estudi de les diferents metodologies utilitzades per a obtenir animals transgènics, de diferents espècies, que permetin la sobre-expressió de gens o bé el bloqueig o modificació de gens endògens de forma ubiqua o específica de teixit i/o induïble; Establiment i gestió de colònies d'animals transgènics, criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i 1 criopreservació d'embrions i esperma, IVF, rederiva sanitària; Aspectes i implicacions ètiques de la generació i utilització d'animals transgènics; Legislació vigent relacionada amb la experimentacío animal; Aplicacions de la transgènesi en animal en el camp de la biomedicina, la biotecnologia i la ramaderia.
The objective of the subject "Transgenic animals" is to provide the students with up-to-date knowledge in transgenesis and related technologies. Thus, the content of the subject will cover the following topics: Description and classification of transgenic animal models; Study of the different methodologies employed to obtain transgenic animal models of different species, and technologies that allow the overexpression of genes or the blockage or modification of endogenous genes, either ubiquitously or in a tissue-specific and/or inducible manner; Establishment and management of transgenic animal colonies; Cryopreservation of embryos and sperm, IVF, Health rederivation, Ethical aspects related to the generation and utilization of transgenic animals; Legislation on the use of laboratory animals; Application of animal transgenesis to the fields of biomedicine, biotechnology and livestock breeding. [...]
Los objetivos de la asignatura de Animales Transgénicos se centrarán en proporcionar al/la alumno/a conocimientos en transgénesis animal y tecnologías asociadas. Así, los contenidos de la materia serán: Descripción y tipos de animales transgénicos; Estudio de las diferentes metodologías utilizadas para obtener animales transgénicos, de diferentes especies, que permitan la sobre-expresión de genes o bien el bloqueo o modificación de genes endógenos de forma ubicua o específica de tejido y/o inducible; Establecimiento y gestión de colonias de animales transgénicos, criopreservación de embriones y esperma, IVF, rederivación sanitaria; Aspectos e implicaciones éticas de la generación y utilización de animales transgénicos; Legislación vigente relacionada con la experimentación animal; Aplicaciones de la transgénesis en animal en el campo de la biomedicina, la biotecnología y la ganadería. [...]

2023-24
Grau en Bioquímica [814]
3 documents
10.
8 p, 124.3 KB Biotecnologia Alimentària [103232] / Ariño Carmona, Joaquín ; Gomez Trias, Nestor ; Casamayor Gracia, Antonio ; Sánchez Coll, Núria ; Pujol Altarriba, Anna Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura optativa de quart curs "Biotecnologia alimentària" (103232) s'imparteix en el segon semestre del grau de Ciència i Tecnologia dels Aliments de la UAB. L'objectiu formatiu general d'aquesta assignatura és proporcionar a l'alumnat les capacitats transversals i específiques dels aspectes teòrics i pràctics dels diferents processos biotecnològics subjacents en la transformació d'aliments, així com aquells emprats habitualment per la industria alimentaria amb el objectiu de millorar la producció i modificar les qualitats dels aliments. [...]
This optional subject "Food biotechnology" (103232) is taught in the second half of the fourth year in the Degree in Food Science and Technology at the UAB. The general aim of this subject is to provide the student with the transversal and specific capacities about the theoretical and practical aspects of the different biotechnological processes underlying the Food transformation, as well as those usually used by the food industry with the objective of improve production and modify the qualities of food. [...]
Esta asignatura optativa "Biotecnología de los alimentos" (103232) se imparte en el segundo semestre del cuarto año en el Grado en Ciencia y Tecnología de los Alimentos de la UAB. El objetivo general de esta asignatura es proporcionar al alumnado las capacidades transversales y específicas sobre los aspectos teóricos y prácticos de los diferentes procesos biotecnológicos subyacentes a la transformación de los alimentos, así como los utilizados habitualmente por la industria alimentaria con el objetivo de mejorar la producción. [...]

2023-24
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documents

Course materials : 103 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
Observa / Ballester, Pep ; Coma, Roger ; Martínez, Mercedes ; Moreno, Jordi ; Soler, Jordi ; Carvajal, Mireia ; Pujol, María ; Roigé, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de producció de ficció cinematogràfica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1998 (Taller de producció de ficció cinematogràfica)  

See also: similar author names
1 Pujol, M.
1 Pujol, MR.
1 Pujol, Manel
2 Pujol, Mar
1 Pujol, Margarida
1 Pujol, Margot
1 Pujol, Marina
1 Pujol, María
2 Pujol, Mercè
13 Pujol, Miquel
1 Pujol, Montse
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.