Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 735.2 KB Advertisements and engagement strategies on a cross-media television event : a case study of Tmall Gala / Qing, Shenglan ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tmall Gala is a television event co-produced by Chinese internet company Alibaba and traditional television broadcasters to count-down for an emerging shopping festival: Double Eleven Shopping Festival. [...]
2020
Observatorio (OBS*), Vol. 14 Núm. 2 (2020) , p. 137-157  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
213 p, 9.2 MB Glocalization, Neoliberalism and Reality Television:Social Media as the Second Screen of Reality Talent Competition Programs in China and Spain / Qing, Shenglan ; Prado, Emili, dir.
Com a projecte politicoeconòmic, el neoliberalisme es va localitzar a la Xina i Espanya durant el mateix període a finals de la dècada de 1970; Com a forma de contingut televisiu, la telerrealitat va guanyar popularitat a la Xina i a Espanya a la dècada de 2000 amb el flux global de formats de telerrealitat. [...]
Como proyecto político-económico, el neoliberalismo se localizó en China y España durante el mismo período a fines de la década de 1970; Como forma de contenido televisivo, la telerrealidad ganó popularidad en China y España en la década de 2000 con el flujo global de formatos de telerrealidad. [...]
As a political-economic project, neoliberalism was localized in China and Spain during the same period at the end of the 1970s; as a form of television content, reality television gained popularity in China and Spain in the 2000s with the global flow of reality television formats. [...]

2022  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.