visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Quesada Pallarès, Carla
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
Fires de bestiar i aviram
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
50
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
25
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
11
registres trobats
Materials didàctics
,
8
registres trobats
Materials acadèmics
,
3
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Articles
25
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
10 p, 590.6 KB
Measuring Perceived Research Competence of Junior Researchers
/
Marrs, Sarah A.
(Virginia Commonwealth University. College of Health Professions) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Nicolai, Korinthia D.
(Virginia Commonwealth University. School of Education) ;
Severson-Irby, Elizabeth A.
(Virginia Commonwealth University. School of Education)
;
Martínez-Fernández, J. Reinaldo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Graduates of doctoral (Ph. D. ) programs are expected to be competent at designing and conducting research independently. Given the level of research competence needed to successfully conduct research, it is important that assessors of doctoral programs (e. [...]
2022 -
10.3389/fpsyg.2022.834843
Frontiers in psychology
,
Vol. 13 (april 2022)
Registre complet
-
2.
2 p, 563.9 KB
Eines per millorar l'efectivitat de la transferència de l'aprenentatge virtual al món laboral
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
González Ortiz de Zárate, Aitana
(Universidad a Distancia de Madrid)
En quin grau s'apliquen a la feina les habilitats adquirides en una formació virtual impartida per l'empresa? Es pot evitar que aquesta formació tingui una baixa transferència abans de posar-la en marxa? Com es pot millorar aquesta transferència? Investigadores de la UAB i la UDIMA han abordat aquestes i altres qüestions en un estudi que aporta eines clau per avançar cap a un sistema europeu de formació al món laboral més efectiu.
¿En qué grado los trabajadores aplican las habilidades adquiridas en una formación virtual impartida por su empresa en su puesto de trabajo? ¿Se puede evitar previamente que esta formación tenga una baja transferencia? ¿Se puede mejorar? Investigadoras de la UAB y la UDIMA han abordado estas y otras cuestiones en un estudio en el que aportan herramientas clave para avanzar hacia un sistema europeo de formación en el mundo laboral más efectivo.
To what extent do workers, after taking a virtual training course provided by their companies, apply the skills acquired to their workplace? Could this low transfer rate be prevented before the ttraining takes place? How can organisations promote a good transference of knowledge? Researchers at the UAB and UDIMA address these questions in a study in which they provide key tools to move towards a more effective European professional training system.
2022
UAB divulga
,
Octubre
2022
3 documents
Registre complet
-
3.
27 p, 999.0 KB
Intention to Transfer and Transfer Following eLearning in Spain
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
González Ortiz de Zárate, Aitana
(Universidad a Distancia de Madrid. Work Sciences Department) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Cascallar, Eduardo
(KU Leuven University. Faculty of Psychology and Educational Sciences)
Understanding vocational learning and transfer is vital to European citizens. We need to understand how transfer works, which factors influence it, and how these factors affect employee behaviour. Research in online training specific to Southern Europe is needed to move the field forward. [...]
2022 -
10.1007/s12186-022-09292-w
Vocations and Learning
,
2022
Registre complet
-
4.
11 p, 1.1 MB
Evaluation of Happy Sport, an Emotional Education Program for Assertive Conflict Resolution in Sports
/
Ros Morente, Agnès
(Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia) ;
Farré, Miriam
(Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Filella, Gemma
(Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia)
Background: Interpersonal conflicts occur in any kind of social relation, including the field of sports. Proper emotional management can improve athletes' well-being, coexistence, and performance. This study presents the initial results of the gamified emotional education program Happy Sport in a sample of athletes in the field of non-formal education. [...]
2022 -
10.3390/ijerph19052596
International journal of environmental research and public health
,
Vol. 19 (february 2022)
Registre complet
-
5.
6 p, 78.9 KB
Aprendizaje y desarrollo profesional : Presentación del monográfico
/
París Mañas, Georgina
(Universitat de Lleida) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentación del monográfico Aprendizaje y desarrollo profesional: de la investigación innovadora a la intervención innovadora.
Presentació del monogràfic Aprenentatge i desenvolupament professional: de la investigació innovadora a la intervenció innovadora.
Presentation of the monograph Professional learning and development: From innovative research to innovative intervention.
2022 -
10.5565/rev/educar.1524
Educar
,
Vol. 58 Núm. 1 (2022)
, p. 7-17
2 documents
Registre complet
-
6.
19 p, 539.8 KB
The well-fit for the FET model : understanding training transfer factors in Spain
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Musso, Mariel F.
(Centro Interdisciplinario de Investigaciones en Psicología Matemática y Experimental-CONICET) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat de Barcelona) ;
Cascallar, Eduardo
(K.U. Leuven)
Learning transfer evaluation is a necessary process for practitioners to assess the effectiveness of training, and the outcomes of training produces in workers' behaviors. In this paper, we explore an alternative way to evaluate transfer: through the study of transfer facilitators and barriers. [...]
L'avaluació de la transferència de l'aprenentatge és un procés necessari perquè els professionals avaluïn l'eficàcia de la formació i els seus resultats en els treballadors. Aquest article explora una forma alternativa d'avaluar la transferència: a través de l'estudi de facilitadors i obstacles de la transferència. [...]
La evaluación de la transferencia del aprendizaje es un proceso necesario para que los profesionales evalúen la eficacia de la formación y sus resultados en los trabajadores. Este artículo explora una forma alternativa de evaluar la transferencia: a través del estudio de facilitadores y obstáculos de la transferencia. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1327
Educar
,
Vol. 58 Núm. 1 (2022)
, p. 103-121 (Monográfico)
Registre complet
-
7.
19 p, 1.6 MB
Diferencias de género en la participación de la población adulta en actividades de aprendizaje no formal e informal : situación actual en España
/
Quesada Pallarès, Carla
(University of Leeds) ;
Fernández de Álava, Miren
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rebollar Sánchez, Edith Mariana
INTRODUCCIÓN. La necesidad de formarse permanentemente y a lo largo de la vida es un tema que impera desde el siglo pasado (Comisión Europea, 1995; Consejo de la Unión Europea, 1975; Delors, 1996; Marsick y Watkins, 1990). [...]
2015 -
10.13042/Bordon.2015.67307
Bordón
,
Vol. 67, núm. 3 (2015)
, p. 123-141
Registre complet
-
8.
13 p, 835.2 KB
Online vs. classroom learning : examining motivational and self-regulated learning strategies among vocational education and training students
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Numerous studies have been conducted to explore students' employment of motivational and self-regulated learning strategies (SRL). Research highlights the importance of having motivated students equipped with strategies that help them self-regulate their learning, this being highly important when learning is acquired through online learning programs. [...]
2019 -
10.3389/fpsyg.2019.02795
Frontiers in psychology
,
Vol. 10 (2019)
, p. 2795
Registre complet
-
9.
16 p, 931.5 KB
Evaluación de la formación eLearning en el Instituto Nacional de Administración Pública : resultados del estudio MEEL
/
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Espona Barcons, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(University of Leeds)
;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El presente artículo expone los hallazgos globales del estudio MEEL (Modelo de Evaluación del eLearning), realizado en 2015 para el Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) en España. [...]
This paper presents the overall findings of MEEL (eLearning Evaluation Model) study, conducted in 2015 for the National Institute of Public Administration (INAP) in Spain. The aim of the study is to develop an integrated evaluation model of online training in the context of public administration. [...]
2016 -
10.24965/gapp.v0i15.10315
Gestión y análisis de políticas públicas
, Nueva Época, Núm. 15 (2016), p. 97-112
Registre complet
-
10.
56 p, 7.7 MB
¿Cómo aprende el profesorado universitario español? : Comprendiendo el uso de estrategias de aprendizaje
/
Quesada Pallarès, Carla
(University of Leeds) ;
Fernández de Álava, Miren
(Universitat de les Illes Balears) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo analiza cómo el profesorado universitario español aprende en el puesto de trabajo y si el país de residencia influye en el uso de estrategias de aprendizaje. Metodología: Para ello se sirve de los datos cuantitativos recogidos con la encuesta PIAAC 2012 (Programa para la Evaluación Internacional de las Competencias de Adultos); en la que se obtuvieron 276 respuestas de docentes europeos. [...]
This paper examines how Spanish university teachers learn in the workplace and how, that being the case, the place of residence influences their use of learning strategies. Methodology: It draws on quantitative data from the 2012 PIAAC (Programme for the International Assessment of Adult Competencies) survey in a European sample of 276 respondents, comparing Spain with the other European countries participating in PIAAC (Cyprus, Czech Republic, Denmark, England, Flanders, France, Italy, Netherlands, Northern Ireland, Poland, and Slovak Republic). [...]
2017 -
10.4438/1988-592X-RE-2017-376-347
Revista de educación (Madrid)
,
Núm. 376 (2017)
, p. 135-162
Registre complet
-
Articles :
25
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
157 p, 1.3 MB
Professional learning & development : from innovative research to innovative interventions. Book of abstracts of the EARLI SIG14 2020 Conference
/
París Mañas, Georgina,
ed. ;
Roig Ester, Helena,
ed. ;
Quesada Pallarès, Carla,
ed. ;
Ciraso Calí, Anna,
ed.
Special interest group 14 of the European Association for Research of Learning and Instruction (EARLI) brings together researchers who study work and education as contexts for professional learning. "From innovative research to innovative interventions" was the theme selected for the SIG14 2020 Conference in Barcelona. [...]
2020 -
10.6084/m9.figshare.12515342
Registre complet
-
2.
267 p, 5.3 MB
Avaluació de la transferència de la formació a l'administració pública de Catalunya
/
Pineda i Herrero, Pilar,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Moreno Andrés, Maria Victoria
;
Escola d'Administració Pública de Catalunya
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011 (
Estudis de recerca digitals ; 2
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
16 p, 370.0 KB
Los factores de eficacia de la formación en centros de trabajo. Evaluación de la FCT en Barcelona
/
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Espona Barcons, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'investigació "Eficàcia de la Formació" (EFI)) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La formación en centros de trabajo (FCT) es clave en la formación profesional (FP) para el desarrollo competencial de los estudiantes en un puesto de trabajo real. El objetivo es evaluar la eficacia de la FCT mediante la medición de los factores que influyen en ella. [...]
Workplace Learning (WL) is key in VET to develop students' skills in a real placement. The aim is to evaluate the effectiveness of WL through the measurement of the factors that influence it. A questionnaire composed of 57 items was administered to a representative sample of 1,174 VET students in Barcelona area. [...]
2019
Registre complet
-
2.
124 p, 5.3 MB
Evaluación de la Iniciativa de bonificaciones de acciones de formación en las empresas : Ejercicio 2007 y 2008
/
Pineda i Herrero, Pilar,
dir. ;
Úcar, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Calero, Jorge
1963- ;
Fernández-Salinero, Carolina
;
Mediavilla, Mauro
;
Moreno Andrés, Maria Victoria
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Vilaseñor, Carla
;
Lozano, Verónica
;
Espona Barcons, Berta
;
Holton, Elwood F.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La presente publicación se ha elaborado a partir de los resultados de la Evaluación de la iniciativa de bonificaciones de acciones de formación en las empresas, Ejercicios 2007 y 2008, realizada Pilar Pineda (dir. [...]
Madrid : Fundación Tripartita Para la Formación del Empleo, 2010
Registre complet
-
3.
243 p, 3.2 MB
Evaluación de la transferencia de la formación de las enfermeras noveles
/
Roig Ester, Helena
;
Quesada Pallarès, Carla,
dir. ;
Pineda i Herrero, Pilar,
dir.
Durant els primer mesos dins món laboral, gran part dels nous graduats en infermeria experimenten obstacles que poden influir en l'aplicació de la formació rebuda durant el grau, però el nostre coneixement al respecte és escàs. [...]
Durante los primeros meses en el mundo laboral, gran parte de los recién graduados en enfermería experimentan obstáculos que pueden influir en la aplicación de la formación recibida durante el grado, pero el conocimiento al respecto es escaso. [...]
During the first months in the world of work, a significant number of new nursing graduates face obstacles that can influence the application of the training received during the degree programme. However, knowledge about this topic is scarce. [...]
2021
Registre complet
-
4.
6 p, 274.6 KB
Factores para la evaluación indirecta de la transferencia - FET
/
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
En los últimos años, la investigación del grupo EFI-GIPE, de la Universidad Autónoma de Barcelona, se ha centrado en evaluar la transferencia de la formación de forma indirecta (Pineda, Quesada, y Ciraso, 2011; Quesada, 2012). [...]
2020
Registre complet
-
5.
3 p, 830.2 KB
Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP
/
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
;
Fernández-Sequi, Héctor
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. [...]
2019
Registre complet
-
6.
104 p, 2.0 MB
MEEL : Modelo de Evaluación del Elearning en la Administración Pública. Informe de resultados
/
Pineda i Herrero, Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI) ;
Ciraso Calí, Anna
;
Espona Barcons, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI)
;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI)
Hoy en día nadie pone en duda la importancia de la formación continua para cualquier organización, privada o pública. Para continuar siendo competitivo e ir respondiendo a las necesidades de una sociedad cambiante, las organizaciones deben innovar y realizar mejoras constantes; la formación continua es la estrategia clave del cambio. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona ; Instituto Nacional de Administración Pública (INAP) 2016
Registre complet
-
7.
330 p, 3.0 MB
¿Se puede predecir la transferencia de los aprendizajes al lugar de trabajo?: Validación del Modelo de Predicción de la Transferencia
/
Quesada Pallarès, Carla
;
Pineda i Herrero, Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Cascallar, Eduardo,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Los estudios sobre evaluación de la transferencia de la formación han mostrado que únicamente entre un 10% y un 30% de lo aprendido en la formación se transfiere al puesto de trabajo (Holton, Bates y Ruona, 2000); y que los predictores y las intervenciones tienen un modesto efecto en la transferencia (Saks y Burke, 2012). [...]
Studies focused on the evaluation of transfer of training have shown that only between 10% and 30% of the learning is transferred to the job (Holton, Bates, & Ruona, 2000), and predictors and interventions have a modest effect on the transfer (Saks & Burke, 2012). [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
8.
100 p, 1.8 MB
Proyecto de creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra : Informe de resultados, Julio 2008
/
Pineda i Herrero, Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Moreno Andrés, Maria Victoria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Úcar, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
;
Belvis Pons, Esther
El presente estudio responde a la petición de asesoramiento, por parte de los responsables de la formación permanente del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra, para la creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado completo, que permita detectar los resultados de la misma en términos de aplicación y que aporte información relevante para mejorar la formación. [...]
2008
3 documents
Registre complet
-
9.
94 p, 1.7 MB
FCT on PLUS : Avaluació de l'Eficàcia de la Formació en Centres de Treball
/
Pineda i Herrero, Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Espona Barcons, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ciraso Calí, Anna
;
García Castaño, Natalia
;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Zancajo, Adrián
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Amb aquesta investigació es vol, en primer lloc, identificar els elements que determinen l'eficàcia de la FCT a la conurbació de Barcelona des del punt de vista dels diferents agents implicats. En segon lloc, crear un instrument per a diagnosticar l'eficàcia de la FCT a partir dels factors que la faciliten o dificulten. [...]
2012
2 documents
Registre complet
-
10.
46 p, 687.1 KB
Les Dones en els programes de formació contínua : anàlisi sobre els factors que determinen la participació de les dones en formació :
/
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Stoian, Alexandra
;
Duran-Bellonch, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Les dades apunten a la necessitat de la dona de cercar elements que la permetin conciliar, ja sigui incorporant-se al mercat de treball a temps parcial, o endarrerint l'edat de maternitat. No obstant, aquestes estratègies impedeixen un desenvolupament i promoció professional igualitària entre homes i dones, exigint mesures que permetin un creixement professional equitatiu en el mercat de treball actual i futur. [...]
2011
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca :
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
8
registres trobats
1.
4 p, 176.4 KB
Llistat d'auto-avaluació de l'informe d'una recerca en context d'aula
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El checklist o llistat d'auto-avaluació ofereix una sèrie d'elements per a verificar que aspectes bàsics d'un informe de recerca (en context d'aula) es compleixen. Cal que s'ajustin alguns elements a les demandes específiques de l'assignatura o professorat però la idea és tenir una base sobre apartats, subapartats, i elements mínims a tenir present. [...]
2019
Registre complet
-
2.
8 p, 246.8 KB
Casos pràctics d'aula per Investigar en Educació
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Els casos que es presenten estan pensats per practicar la interpretació i reflexió sobre anàlisis estadístics descriptius i inferencials. Són casos curts i serveixen per a consolidar els coneixements teòrics treballats a l'aula. [...]
2019
4 documents
Registre complet
-
3.
2 p, 105.9 KB
Casos de Pràctica Integrals per Investigar en Educació
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Els casos aquí presentats fan servir l'Enquesta sobre qüestions de gènere (2019) com a font d'informació (ús de dades secundàries). Es presenten tres casos. Per a cada cas hi ha una matriu reduïda vinculada. [...]
2023
6 documents
Registre complet
-
4.
3 p, 126.5 KB
Rúbrica valoració final Treball Transversal d'Investigar en Educació - Avaluació de la recerca (entrega final acumulativa)
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La rúbrica conté només uns quants elements que defineixen el treball transversal de l'assignatura d'Investigar en Educació dels graus d'Educació Social i Pedagogia. S'utilitza en l'entrega final del treball i és acumulativa, ja que els altres elements no avaluats en la rúbrica han estat prèviament avaluats en les altres entregues. [...]
2019
Registre complet
-
5.
1 p, 96.0 KB
Canvas Disseny de Recerca
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Báez Contreras, Allan
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vila, Francesc
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Roig Ester, Helena
(Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT - UAB)) ;
Martínez, Marc
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vega, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023
Registre complet
-
6.
2 p, 174.0 KB
Validació entre iguals del qüestionari
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El document ofereix una graella per fer una validació entre iguals, així com fer una auto-avaluació, de l'instrument del qüestionari.
2019
Registre complet
-
7.
1 p, 72.2 KB
Arbre de decisions per triar prova estadística de relacions entre variables
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Es tracta d'un document elaborat en format arbre de decisions per ajudar a la persona investigadora a triar quina prova de relació entre dues variables cal aplicar segons la finalitat de la hipòtesi a posar a prova i el tipus de variables.
2020
Registre complet
-
8.
1 p, 115.5 KB
Arbre de decisions per triar prova estadística de comparació de grups
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Es tracta d'un document elaborat en format arbre de decisions per ajudar a la persona investigadora a triar quina prova de comparació de grups cal aplicar segons la finalitat de la hipòtesi a posar a prova i el tipus de variable dependent.
2020
Registre complet
-
Materials acadèmics
3
registres trobats
1.
7 p, 115.5 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodriguez Parron, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2022-23
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 115.2 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2021-22
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 114.2 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2020-21
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
Discussió vs Conclusions
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El vídeo explica i compara breument quins elements contenen els apartats de Discussió i de Conclusions d'un treball de recerca. Es fa servir Normativa APA 6a edició.
2019
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.