Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
115 p, 6.3 MB Creació d'una marca i un pla de comunicació per una galeria d'art online / Quintas Codina, Guillermo ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en la creació de la marca d'un negoci totalment nou, en aquest cas una galeria d'art en línia, així com també un pla de comunicació per la etapa de llançament. Fent us d'una investigació prèvia i un marc teòric adequat al tema, es relaten els diferents passos per la construcció d'aquests dos aspectes.
El siguiente proyecto consiste en la creación de la marca de un negocio totalmente nuevo, en este caso una galería de arte en línea, así como también un plan de comunicación para su etapa de lanzamiento. [...]
This project consists in the creation of the brand of a totally new business, an online art gallery, as well as a communication plan for the launch of the brand. With a previous investigation and a theoretical framework, the making of this two elements is detailed step by step.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.