Resultats globals: 6 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
143 p, 17.8 MB Pla de comunicació de feat.bcn : festival de música emergent de Barcelona / Morey Martín, Virginia ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i construcció d'un festival de música emergent a Barcelona i disseny del pla de comunicació. En aquest projecte trobem tres capítols diferenciats: l'anàlisi dels mercats (macroentorn i microentorn, target, DAFO,. [...]
Creación y construcción de un festival de música emergente en Barcelona y diseño del plan de comunicación. En este proyecto encontramos tres capítulos diferenciados: el análisis de los mercados (macroentorno y microentorno, target, DAFO,. [...]
Creation and construction of an emerging music festival in Barcelona and its communication plan. In this project we can see three differentiate chapters: the analysis of its markets (macro and micro environment, target, SWOT,. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
49 p, 51.6 MB Marketing de cine : La creatividad como alternativa al alto presupuesto / Sánchez Miras, Raül ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la importància que té el màrqueting a l'hora de comunicar i promocionar una pel·lícula. La primera part del treball se centra a descobrir quins mitjans i quines eines són les més adequades per a aquesta tasca, què s'ha fet ja i, del que s'ha fet, què és el que realment ha funcionat. [...]
Análisis de la importancia que tiene el marketing a la hora de comunicar y promocionar una película. La primera parte del trabajo se centra en averiguar qué medios y qué herramientas son las más adecuadas para esta labor, qué se ha hecho ya y, de lo que se ha hecho, qué es lo que realmente ha funcionado. [...]
Analysis of the importance of marketing to communicate and promote a movie. The first part of the work focuses on learning and finding out which media and tools are the best suited to communicate a movie, analyzing some successful examples. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
83 p, 33.1 MB Benchmark i Pla de Comunicació Estratègic d'un Nou Gestor d'Alimentació i Compra Digital / Olvera Villegas, Amanda ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte Half Onion neix de la detecció de la necessitat d’estalviar temps i reduir l’estrès que provoca el procés de compra i organització d’àpats a les llars en una societat cada vegada més ocupada i amb un ritme més accelerat. [...]
El proyecto Half Onion nace de la detección de la necesidad de ahorrar tiempo y reducir el estrés que provoca el proceso de compra y organización de comidas en los hogares, en una sociedad cada vez más ocupada y con un ritmo más acelerado. [...]
Half Onion was born on the detection of an unfulfilled need in every household and with the aim of reducing the stress in the organisation of the meals (selecting of dishes, shopping, cooking…). Half Onion is a unique system that integrates the different services to simplify the tasks related to the organisation of the daily meals providing to the user some spare time to relax without compromising a healthy diet. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
99 p, 2.4 MB Audio branding de las marcas automovilísticas en ámbito estatal / Moreno Muñoz, Marina ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació de camp amb la que es pretén analitzar la situació del audio branding a Espanya al sector automobilístic. Estudi realitzat amb els models de cotxes més venuts al país en l'any 20015. [...]
Investigación de campo con la que se pretende analizar la situación del audio branding en España en el sector automovilístico. Estudio realizado con los modelos de coches más vendidos en el país en el año 2015. [...]
Research witch it aims to analyse the situation of the audio branding of car brands in Spain. This research is made with the car models that were best sellers in the country in 2015. It is aimed to understand the brand positioning trough sound communication, as well as its awareness. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
45 p, 8.5 MB Creació d'una plataforma de disseny d'envasos per a rebosteria / Termes Cortadella, Gal·la ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat de la rebosteria creativa creix cada dia més; És un mercat molt creatiu que crida molt l’atenció. El gran problema és que no assoleix les expectatives a nivell visual. En aquest projecte es proposa crear una empresa destinada al disseny de packaging per a productes de rebosteria que funcionarà a través d’e-commerce. [...]
El mercado de la repostería creativa crece cada día más; es un mercado muy creativo que llama mucho la atención. El gran problema es que no cumple las expectativas a nivel visual. En este proyecto se propone crear una empresa destinada al diseño de packaging para productos de repostería que funcionará a través de e-commerce. [...]
The creative bakery market grows every day; It is a very creative market that attracts the atten¬tion. The biggest issue is that does not accomplish with the expectations at a visual level. This project aims to create a company destined to the design of packaging for bakery products and commercialize through e-commerce. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.