Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
64 p, 13.9 MB Història de la Publicitat en el Franquisme : període del 1962 al 1968 / Ramírez Díaz, Marta ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta recerca resideix a conèixer el paper que va jugar la publicitat espanyola durant el franquisme, concretament en el període del desenvolupisme del 1962 al 1968. Conèixer d'una forma completa i cohesionada la influència de la publicitat en l'evolució del règim cap a posicions més tolerants amb la llibertat i la modernitat. [...]
El propósito de esta investigación reside en conocer que papel jugó la publicidad española durante el franquismo, concretamente en el periodo desarrollista del 1962 al 1968. Conocer de una forma completa y cohesionada la influencia de la publicidad en la evolución del régimen hacia posiciones más tolerantes con la libertad y la modernidad. [...]
The purpose of this research is knowing which role the Spanish advertising took during the Franco regime, particularly in the developmental period from 1962 to 1968. Knowing a complete and cohesive influence of advertising on the evolution of the regime towards more tolerant positions about freedom and modernity. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.