1.
|
91 p, 1.9 MB |
Procediment per a la fabricació de peces de plàstic termoformat per a l'aviació, per part del personal tècnic d'una organització de manteniment d'EASA Part 145
/
Bolaños Tinjacá, Néstor ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El present document consisteix en presentar un procediment tècnic que permet a les organitzacions de manteniment Part-145, aplicar a l'Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) per obtenir l'aprovació per a la fabricació local de peces plàstiques termoformades utilitzades a la cabina de passatgers, com ara; Tray Tables, Shrouds, Armcap, Covers, etc. [...] El presente documento consiste en presentar un procedimiento técnico que les permita a las organizaciones de mantenimiento Part-145, aplicar ante la Agencia Europea de Seguridad Aérea (EASA) para obtener la aprobación de fabricar localmente piezas plásticas termoformadas utilizadas en la cabina de pasajeros, tales como; Tray Tables, Shrouds, Armcap, Covers, etc. [...] This document consists of presenting a technical procedure that allows maintenance organizations Part-145 to apply to European Union Aviation Safety Agency (EASA) to obtain approval to locally fabricate thermoformed plastic parts used in the passenger cabin, such as; Tray Tables, Shrouds, Armcap, Covers, etc. [...]
2020 Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
|
|
2.
|
75 p, 1.7 MB |
Disruption Management - Impact assessment on the Operational Processes
/
Monforte Guixens, Maria ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquesta tesi vol identificar que és una alteració en les operacions de vol d'una companyia aèria i perquè la seva implementació és fonamental. S'han analitzat els processos més importants, ja que, gràcies a ells, indiferentment de la magnitud de la situació, l'aerolínia pot recuperar l'estabilitat en les operacions. [...] Esta tesis pretende identificar qué es una alteración en las operaciones de vuelo de una compañía aérea y porque su implementación es primordial. Se han analizado los procedimientos más importantes, puesto que gracias a ellos, indiferentemente de la magnitud de un incidente, la aerolínea puede recuperar su estabilidad en la programación. [...] The aim of this thesis is to identify and understand what disruption management is and why in-place implementation strategies are important for airline operations. This is achieved by analysing the most important processes to ensure a successful operational recovery regardless of the scale of the scenario in place. [...]
2020 Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
|
|
3.
|
|
4.
|
182 p, 9.4 MB |
Hybrid methodologies for symmetric and asymmetric vehicle routing problems
/
Herrero Antón, Rosa ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes
En las últimas décadas, la globalización ha impulsado la adaptación del sector del Transporte y la Logística a las nuevas demandas sociales. Al mismo tiempo, el transporte ha sido la columna vertebral de la globalización. [...] Over the last decades, globalization has driven the adaptation of the Transport and Logistics sector to new social demands. At the same time, transport has been the backbone of globalization. This social need creates ambitious consumers who need their products quickly and an affordable price often unaware of their origin, transport mode or environmental aspects, among other factors. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
|
|
5.
|
63 p, 2.7 MB |
Estudio del sector aeronáutico en México y creación del Plan de Estudios de la Maestría en Gestión y Dirección Aeronáutica de la UNAQ
/
Mir Morales, Sara ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El present treball de fi de grau consisteix en presentar una visió global de la situació del sector aeronàutic mexicà en els seus tres grans eixos: indústria, aeroports i companyies aèries. D'aquesta manera i amb l'ajuda d'un estudi comparatiu dels continguts curriculars d'altres 8 centres, s'aconseguirà obtenir una base sobre la qual es desenvolupa la nova Maestría en Gestió i Direcció Aeronàutica que impartirà la Universitat Autònoma a Querétaro (UNAQ). El presente trabajo de fin de grado consiste en presentar una visión global de la situación del sector aeronáutico mexicano en sus tres grandes ejes: industria, aeropuertos y compañías aéreas. Así, y con la ayuda de un estudio comparativo de los contenidos curriculares de otros 8 centros, se consigue obtener una base sobre la que se desarrolla la nueva Maestría en Gestión y Dirección Aeronáutica que impartirá la Universidad Autónoma en Querétaro (UNAQ). This final degree work consists of presenting an overview of the Mexican situation in the three main areas of the aviation sector: industry, airports and airlines. Thus, and with help of a comparative study of the curriculum content of 8 other centers, it is achieved a basis on which the new Master in Aviation Management, that will give the Autonomous University in Querétaro (UNAQ), is developed.
2015 Grau en Gestió Aeronàutica [829]
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
96 p, 2.0 MB |
Optimización Multi-Objetivo de la Secuencia de aterrizaje de aviones
/
Huguet García, Patricia ;
Napalkova, Liana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Se proponen dos métodos para resolver el problema de Secuencia de Aterrizaje de Aviones. En este problema el controlador debe asignar un tiempo de aterrizaje y una pista a cada avión que entran en el radar, minimizando los costes a la vez que se respetan un número de restricciones operacionales. [...] Es proposen dos mètodes per resoldre el problema de seqüencia d'aterratges d'avions. En aquest problema, el controlador ha d'assignar un temps d'aterratge y una pista a cada avió que entra dins el rang del radar, minimitzant els costos i alhora respectant un nombre restriccions. [...] Two approaches are described for solving the Aircraft Landing Scheduling Problem. In this problem, the air traffic controller must assign a landing time for each aircraft which enters the radar range, and must attempt to minimize cost while considering a number of constrains and restrictions. [...]
2013 Grau en Gestió Aeronàutica [829]
|
|
9.
|
105 p, 2.9 MB |
Estudi sobre la gestió coordinada dels aeroports de Catalunya
/
Alonso Rodríguez, Rubén ;
Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'exposa la possibilitat de dur a terme una gestió coordinada dels aeroports catalans de Girona-Costa Brava, Reus i Barcelona-El Prat prenent com a model les polítiques del gestor aeroportuari francès Aéroports de Paris als aeroports de l'Ile-de-France. [...] En este proyecto se expone la posibilidad de llevar a cabo una gestión coordinada de los aeropuertos catalanes de Girona-Costa Brava, Reus i Barcelona-El Prat tomando como modelo las políticas del gestor aeroportuario francés Aéroports de Paris en los aeropuertos de la Ile-de-France. [...] In this project it is exposed the possibility of carrying out a coordinated management on the Catalan airports of Girona-Costa Brava, Reus and Barcelona-El Prat taking as reference the polices of the French airport manager Aéroports de Paris the airports of the Ile-de-France region. [...]
2013 Grau en Gestió Aeronàutica [829]
|
|
10.
|
|