Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 461.7 KB Consideraciones generales respecto a la necesidad de practicar una pedagogía sobre la finitud humana en la educación formal : estudio de caso / Ramos Pla, Anabel (Universitat de Lleida) ; Camats i Guàrdia, Ramon (Universitat de Lleida)
Actualmente, la pedagogía de la muerte es un tema formativo emergente, sobre todo en el ámbito español. Asimismo, la finitud humana continúa siendo un tabú que cuesta derribar, tanto socialmente como pedagógicamente. [...]
Actualment, la pedagogia de la mort és un tema formatiu emergent, sobretot en l'àmbit espanyol. Així mateix, la finitud humana continua sent un tabú que costa derrocar, tant socialment com pedagògicament. [...]
The pedagogy of death is an emerging subject in education, especially in Spain. Human finitude is a taboo topic that is difficult to eradicate both socially and pedagogically. In contrast to this view, we focus on the need for training in human finitude based on the consciousness of death in the field of formal education. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.950
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 273-290 (Temas de investigación)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
508 p, 4.9 MB Pedagogia de la mort: percepcions i necessitats formatives que té el professorat d'escoles i els aprenents de mestre pel que fa a la pedagogia preventiva sobre la mort / Ramos Pla, Anabel, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Camats, Ramon, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
Aquesta tesi tracta d'abordar l'explicació sobre com el disseny, l'organització i la posada en escena d'una pedagogia preventiva sobre la mort a l'escola esdevé un repte i alhora una necessitat de l'escola del segle XXI. [...]
This thesis tries to address the explanation as to how the design, organization and staging of a preventive pedagogy about death at school becomes a challenge and at the same time a need for 21st-century school. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.