1.
|
4 p, 100.9 KB |
Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
/
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen. 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located. 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2022-23 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 110.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Diez Jimenez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 109.6 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Diez Jimenez, Mercè ;
Torras Planas, Nuria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]
2022-23 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
4.
|
4 p, 102.9 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Gallego Ayala, Joana ;
Marin Otto, Enric ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Diez Jimenez, Mercè ;
Ferre Pavia, Carme ;
Gayà Morlà, Catalina ;
Rizo Garcia, Marta ;
Carrillo Pérez, Nereida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2022-23 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
5.
|
3 p, 99.6 KB |
Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
/
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen. 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located. 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2021-22 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 109.3 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 117.0 KB |
Periodisme Científic [103092]
/
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...] The subject Science Journalism proposes to analyze the whole informative process: from the origin of the scientific facts until they are converted into news and are published or broadcast in a medium. [...] La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]
2021-22 Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
8.
|
4 p, 102.2 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Gallego Ayala, Joana ;
Marín Otto, Enric ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Díez Jiménez, Mercè ;
Ferré Pavia, Carme 1969- ;
Vidal Castell, David ;
Gayà Morlà, Catalina ;
Carrillo Pérez, Nereida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2021-22 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
9.
|
3 p, 98.8 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Gallego Ayala, Joana ;
Giró Martí, Francesc Xavier ;
Marín Otto, Enric ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Díez Jiménez, Mercè ;
Ferré Pavia, Carme 1969- ;
Vidal Castell, David ;
Gayà Morlà, Catalina ;
Carrillo Pérez, Nereida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2020-21 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 107.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2020-21 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|