Results overview: Found 35 records in 0.02 seconds.
Research literature, 18 records found
Course materials, 17 records found
Research literature 18 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
84 p, 1.7 MB Llibertat d'expressió en refugi : històries de periodistes i escriptors perseguits / Valls Aymerich, Ariadna ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present reportatge mostra una de les realitats del periodisme en el món: centenars de periodistes i escriptors són perseguits, amenaçats, empresonats i fins i tot assassinats any rere any simplement per exercir el seu dret a la llibertat d'expressió i informació. [...]
El presente reportaje muestra una de las realidades del periodismo en el mundo: cientos de periodistas y escritores son perseguidos, amenazados, encarcelados e incluso asesinados año tras año simplemente por ejercer su derecho a la libertad de expresión e información. [...]
This report shows one of the realities of journalism in the world: hundreds of journalists and writers are persecuted, threatened, imprisoned and even assassinated every year in consequence of exercising their right to freedom of expression and information. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
2.
167 p, 17.7 MB Producció d'una revista en llengua catalana sobre videojocs i entreteniment digital / Mitats Vallvé, Roger ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte proposa la creació d'una revista en català sobre videojocs i entreteniment digital amb tot allò necessàri per una posada en marxa professional i viable dins del mercat: anàlisi i marc teòric, disseny empresarial i producció d'una mostra experimental del producte.
Este proyecto propone la creación de una revista en catalán sobre videojuegos y entretenimiento digital con todo lo necesario para una puesta en marcha profesional y viable dentro del mercado: análisis y marco teórico, diseño empresarial y producción de una muestra experimental del producto.
This project proposes the creation of a magazine in Catalan about video games and digital entertainment with with everything necessary for a professional and viable start-up in the market: analysis and theoretical framework, business design and production of an experimental sample of the product.

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
53 p, 1.8 MB Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català / Massip Martori, Pau ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals.
Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales.
Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.

2019
Grau en Periodisme [971]  
4.
118 p, 9.6 MB Anàlisi de l'evolució publicitària de la marca de desodorants, gels i fragàncies AXE des d'una perspectiva de gènere / Martínez Agustí, Sara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en una anàlisi de les campanyes publicitàries d'AXE des d'una perspectiva de gènere, des de la seva creació el 1983 fins a dia d'avui. L'estudi dels anuncis permetrà veure si el contingut d'aquests va lligat al present que la societat experimenta en cada moment de la història. [...]
Este trabajo consiste en un análisis de las campañas publicitarias de la marca AXE desde una perspectiva de género, desde su creación el 1983 hasta día de hoy. Su estudio permitirá observar si el contenido de estos guarda relación con el presente que la sociedad experimenta en cada momento de la historia. [...]
This project consists of an analysis about the advertising of AXE's brand from a gender perspective, since its creation in 1983 until nowadays. This research will allow us to discover if the content is related with society's present and with every important moment of history. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
79 p, 2.5 MB Rompiendo las barreras del género / Hernández Aguiar, Suam Naylet ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Trencant les barreres del gènere' pretén qüestionar el sistema binari del gènere. El contingut de la recerca està presentat en una escaleta audiovisual perquè el lector pugui imaginar com seria el documental si ho veiés en televisió. [...]
'Rompiendo las barreras del género' pretende cuestionar el sistema binario del género. El contenido de la investigación está presentado en una escaleta audiovisual para que el lector pueda imaginar cómo sería el documental si lo viese en televisión. [...]
'Breaking gender barriers' seeks to challenge binary gender. The content of the research is presented in an audiovisual script so that the reader can imagine what the documentary would be like if he saw it on television. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documents
6.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
39 p, 4.3 MB Dolça amargor : la veritable cara del sucre / Alcoverro Gil, Laura ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un reportatge escrit que investiga la cara que no veiem del sucre. En concret, se centra en com l'excés de sucre està emmalaltint la societat i com la indústria alimentària ho amaga i explota milers d'infants per a la seva producció. [...]
Este trabajo es un reportaje escrito que investiga la cara que no vemos del azúcar. En concreto, se centra en cómo el exceso de azúcar está enfermando a la sociedad y en cómo la industria alimentaria lo esconde y explota a miles de niños para su producción. [...]
This is a report about the side of sugar that we do not see. It talks about how the excess of sugar is making the society sick and how the industry is hiding it and exploits thousands of children for its production. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
81 p, 2.9 MB La relació de Jordi Pujol amb el periodisme polític català durant el tram final del seu mandat (1998-2003) i la seva concepció dels mitjans de comunicació / Bertomeu Castaño, Aleix ; Reales Guisado, Lluís , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant el llarg període de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat de Catalunya, els mitjans van tenir gran importància per difondre el seu missatge polític. En aquest reportatge expliquem, des de diferents perspectives i amb els testimonis de diferents procedències de dins del món dels mitjans, com Jordi Pujol i el seu equip es relacionaven amb periodistes i directors de mitjans. [...]
A lo largo del período de Jordi Pujol en la presidencia de la Generalitat de Cataluña, los medios fueron de gran importancia para difundir su mensaje político. En este reportaje explicamos, desde diferentes perspectivas y con los testimonios de distintas procedencias de dentro del mundo de los medios, cómo Jordi Pujol y su equipo se relacionaban con periodistas y directores de medios. [...]
Throughout the period of Jordi Pujol in the presidency of the Generalitat of Catalonia, the media were of great importance to spread their political message. In this report we explain, from different perspectives and with the testimonies of different sources from within the world of the media, how Jordi Pujol and his team related to journalists and media directors. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
100 p, 779.6 KB Els efectes ambientals del TTIP / Pascual Mollá, Jordi ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte per a la realització d'un reportatge, i resultat final d'aquest, sobre la vessant ambiental i ecològica del tractat de lliure comerç i inversions entre els Estats Units i la Unió Europea en el marc del tram final de les negociacions.
Proyecto para la realización de un reportaje, y resultado final de este, sobre la vertiente ambiental y ecológica del tratado de libre comercio e inversiones entre Estados Unidos y la Unión Europea en el marco de la recta final de las negociaciones.
Project to create a report, and his final result, about environmental and ecological issues of free trade and investments partnership between The United States and the European Union in the final negociation rounds.

2016
Grau en Periodisme [971]  
10.
73 p, 2.1 MB La guerra pels drets audiovsiuals de la Lliga : estudi de la situació actual i els efectes sobre TV3 / Margalef i Simó, Miquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber i conèixer què hi ha darrera del negoci de les retransmissions dels partits de la Lliga de Futbol Professional és la intenció principal d'aquest treball. La constant batalla audiovisual entre les operadores de televisió de pagament, privades i públiques ha dibuixat un escenari actual que sembla haver assolit la pau definitiva. [...]
Saber y conocer qué hay detrás del negocio de las retransmisiones de los partidos de la Liga de Futbol Profesional es la intención principal de este trabajo. La constante batalla audiovisual entre los operadores de televisión de pago, privados y públicos ha dibujado un escenario actual que parece haber conseguido la paz definitiva. [...]
The goal of this project is to know what hides behind the business of the Football Professional League's broadcasting matches. The constant audiovisual battle between private, public and pay TV channels seems to have achieved the definitive peace. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 18 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 107.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 116.8 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
3.
3 p, 113.9 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
3 p, 98.7 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
3 p, 98.8 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
5 p, 115.5 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
7.
5 p, 107.0 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación i del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
6 p, 91.0 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
10.
3 p, 71.4 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económmicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Course materials : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.