Results overview: Found 62 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 28 records found
Course materials, 33 records found
Articles 1 records found  
1.
2 p, 55.4 KB Ressenyes / Reales Guisado, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Obra ressenyada: María Luisa SÁNCHEZ CALERO, La información meteorológica como servicio. Madrid: Centro de Publicaciones del Ministerio de Medio Ambiente, 2005.
2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 223-224  

Research literature 28 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
84 p, 3.9 MB Femtech : Start-ups con perspectiva de género / Sarmiento Santana, Marina ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge periodístic té l'objectiu de ressaltar una àrea que necessita atenció i suport: la salut de la dona. Després de segles d'androcentrisme i biaix de gènere en la medicina, el cos i el benestar de la dona han quedat invisibilitzats. [...]
Este reportaje periodístico tiene el objetivo resaltar un área que necesita atención y apoyo: la salud de la mujer. Después de siglos de androcentrismo y sesgo de género en la medicina, el cuerpo y el bienestar de la mujer quedaron invisibilizados. [...]
This journalistic report aims to highlight an area that needs attention and support: women's health. After centuries of androcentrism and gender bias in medicine, the body and well-being of women have become invisible. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
114 p, 1.4 MB A mi em va bé, prova-ho : L'homeopatia, placebo o ciència / Manrique Royo, Oriol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està basat en la realització d'un reportatge periodístic sobre l'homeopatia a Espanya. L'objectiu principal és mostrar, mitjançant entrevistes a especialistes i persones relacionades amb l'homeopatia, les opinions i estudis a favor i en contra de l'ús de l'homeopatia com a medicina convencional. [...]
El proyecto está basado en la realización de un reportaje periodístico sobre la homeopatía en España. El objetivo principal es mostrar, mediante entrevistas a especialistas y personas relacionadas con la homeopatía, las opiniones y estudios a favor y en contra del uso de la homeopatía como medicina convencional. [...]
The project is based on a journalistic report on homeopathy in Spain. The main objective is to show, through interviews with specialists and people related to homeopathy, the opinions and studies for and against the use of homeopathy as conventional medicine. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
329 p, 9.5 MB La representación de la ciencia en la prensa española y catalana / Hans Cano, Edgar ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca que combina enfocaments quantitatius i qualitatius per analitzar la visibilitat i la qualitat de les peces científiques en la versió impresa de diaris espanyols i catalans. La part quantitativa analitza més de 4. [...]
Investigación que combina enfoques cuantitativos y cualitativos para analizar la visibilidad y la calidad de las piezas científicas en la versión impresa de periódicos españoles y catalanes. La parte cuantitativa analiza más de 4. [...]
Research that combines quantitative and qualitative approaches to analyze the visibility and quality of scientific pieces of Spanish and Catalan newspapers. The quantitative part analyzes more than 4,000 covers and more than 900 scientific pieces through different parameters. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
4.
123 p, 1.8 MB Los asistentes de voz: nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC / Ligero Belmonte, Raquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. [...]
El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. [...]
This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
132 p, 1.8 MB Alternatives professionals a la crisi del periodisme. Els casos de La Marea, El Salto i Crític. Investigació sobre els nous models de periodisme basats en el cooperativisme a l'Estat Espanyol / García Martínez, Ada ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball proposa una aproximació als mitjans de comunicació d'estructura cooperativa, sorgits en els últims deu anys a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de conèixer el context en el que han aparegut, la proposta de valor en què es basen i els diversos elements característics que comparteixen. [...]
El presente trabajo propone una aproximación a los medios de comunicación de estructura cooperativa, surgidos en los últimos años en el Estado Español, con el objetivo de conocer el contexto en el que han aparecido, la propuesta de valor en la que se basan y los elementos característicos que comparten. [...]
This investigation proposes an approach to the media of cooperative structure, emerged in recent years in the Spanish State, with the aim of knowing the context in which they have appeared, the value proposition on which they are based and the various characteristic elements they share. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
63 p, 1.7 MB Contra el creixement sostenible. Impacte, incoherències i límits d'un concepte hegemònic / Paricio Valls, Helena ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intenció d'aquest treball és dur a terme una anàlisi de les evidències científiques que argumenten en contra del creixement sostenible, concepte en què es basa el sistema socioeconòmic dominant. [...]
La intención de este trabajo es levar a cabo un análisis de las evidencias científicas que argumentan en contra del crecimiento sostenible, concepto en el cual se basa el sistema socioeconómico dominante. [...]
This project aims to carry out an analysis of the evidence arguing against sustainable growth, a concept around which the entire dominant socioeconomic system builds. It examines its origins, the manipulations it has suffered and its ecological impact, as well as some projections for this next century based on current growth tendencies. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
334 p, 2.4 MB Newtonians : el magazín radiofònic científic cross-media / Argueta Luque, Aina ; Hermosilla Marín, Oriol ; Izquierdo Funes, Andrea ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Newtonians" és un projecte de divulgació científica transversal. La idea pren forma d'un projecte radiofònic en format de magazín periodístic la intenció del qual és fer arribar la ciència a joves d'entre 16 i 24 anys. [...]
"Newtonians" es un proyecto de divulgación científica de forma transversal. La idea toma forma de un proyecto radiofónico en formato de magazín periodístico cuya intención es hacer llegar la ciencia a jóvenes de entre 16 y 24 años. [...]
"Newtonians" is a transmedia scientific divulgation project. The idea takes the form of a radio magazine show whose intention is to bring science to young people between 16 and 24 years old. A part from having a 25-minute radio show as the main product, "Newtonians" also works to communicate through social media. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
84 p, 1.7 MB Llibertat d'expressió en refugi : històries de periodistes i escriptors perseguits / Valls Aymerich, Ariadna ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present reportatge mostra una de les realitats del periodisme en el món: centenars de periodistes i escriptors són perseguits, amenaçats, empresonats i fins i tot assassinats any rere any simplement per exercir el seu dret a la llibertat d'expressió i informació. [...]
El presente reportaje muestra una de las realidades del periodismo en el mundo: cientos de periodistas y escritores son perseguidos, amenazados, encarcelados e incluso asesinados año tras año simplemente por ejercer su derecho a la libertad de expresión e información. [...]
This report shows one of the realities of journalism in the world: hundreds of journalists and writers are persecuted, threatened, imprisoned and even assassinated every year in consequence of exercising their right to freedom of expression and information. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
9.
167 p, 17.7 MB Producció d'una revista en llengua catalana sobre videojocs i entreteniment digital / Mitats Vallvé, Roger ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte proposa la creació d'una revista en català sobre videojocs i entreteniment digital amb tot allò necessàri per una posada en marxa professional i viable dins del mercat: anàlisi i marc teòric, disseny empresarial i producció d'una mostra experimental del producte.
Este proyecto propone la creación de una revista en catalán sobre videojuegos y entretenimiento digital con todo lo necesario para una puesta en marcha profesional y viable dentro del mercado: análisis y marco teórico, diseño empresarial y producción de una muestra experimental del producto.
This project proposes the creation of a magazine in Catalan about video games and digital entertainment with with everything necessary for a professional and viable start-up in the market: analysis and theoretical framework, business design and production of an experimental sample of the product.

2019
Grau en Periodisme [971]  
10.
53 p, 1.8 MB Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català / Massip Martori, Pau ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals.
Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales.
Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.

2019
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 28 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 33 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
3 p, 99.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
6 p, 109.3 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 117.0 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
The subject Science Journalism proposes to analyze the whole informative process: from the origin of the scientific facts until they are converted into news and are published or broadcast in a medium. [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Juana ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Gaya Morla, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
5 p, 107.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 116.8 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
8.
3 p, 99.0 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
3 p, 98.7 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
3 p, 98.8 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Course materials : 33 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.