Resultados globales: 55 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 25 registros
Materiales académicos, Encontrados 29 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
2 p, 55.4 KB Ressenyes / Reales Guisado, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Obra ressenyada: María Luisa SÁNCHEZ CALERO, La información meteorológica como servicio. Madrid: Centro de Publicaciones del Ministerio de Medio Ambiente, 2005.
2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 223-224  

Documentos de investigación Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
123 p, 1.8 MB Los asistentes de voz: nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC / Ligero Belmonte, Raquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. [...]
El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. [...]
This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
2.
132 p, 1.8 MB Alternatives professionals a la crisi del periodisme. Els casos de La Marea, El Salto i Crític. Investigació sobre els nous models de periodisme basats en el cooperativisme a l'Estat Espanyol / García Martínez, Ada ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball proposa una aproximació als mitjans de comunicació d'estructura cooperativa, sorgits en els últims deu anys a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de conèixer el context en el que han aparegut, la proposta de valor en què es basen i els diversos elements característics que comparteixen. [...]
El presente trabajo propone una aproximación a los medios de comunicación de estructura cooperativa, surgidos en los últimos años en el Estado Español, con el objetivo de conocer el contexto en el que han aparecido, la propuesta de valor en la que se basan y los elementos característicos que comparten. [...]
This investigation proposes an approach to the media of cooperative structure, emerged in recent years in the Spanish State, with the aim of knowing the context in which they have appeared, the value proposition on which they are based and the various characteristic elements they share. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
63 p, 1.7 MB Contra el creixement sostenible. Impacte, incoherències i límits d'un concepte hegemònic / Paricio Valls, Helena ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intenció d'aquest treball és dur a terme una anàlisi de les evidències científiques que argumenten en contra del creixement sostenible, concepte en què es basa el sistema socioeconòmic dominant. [...]
La intención de este trabajo es levar a cabo un análisis de las evidencias científicas que argumentan en contra del crecimiento sostenible, concepto en el cual se basa el sistema socioeconómico dominante. [...]
This project aims to carry out an analysis of the evidence arguing against sustainable growth, a concept around which the entire dominant socioeconomic system builds. It examines its origins, the manipulations it has suffered and its ecological impact, as well as some projections for this next century based on current growth tendencies. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
334 p, 2.4 MB Newtonians : el magazín radiofònic científic cross-media / Argueta Luque, Aina ; Hermosilla Marín, Oriol ; Izquierdo Funes, Andrea ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Newtonians" és un projecte de divulgació científica transversal. La idea pren forma d'un projecte radiofònic en format de magazín periodístic la intenció del qual és fer arribar la ciència a joves d'entre 16 i 24 anys. [...]
"Newtonians" es un proyecto de divulgación científica de forma transversal. La idea toma forma de un proyecto radiofónico en formato de magazín periodístico cuya intención es hacer llegar la ciencia a jóvenes de entre 16 y 24 años. [...]
"Newtonians" is a transmedia scientific divulgation project. The idea takes the form of a radio magazine show whose intention is to bring science to young people between 16 and 24 years old. A part from having a 25-minute radio show as the main product, "Newtonians" also works to communicate through social media. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
84 p, 1.7 MB Llibertat d'expressió en refugi : històries de periodistes i escriptors perseguits / Valls Aymerich, Ariadna ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present reportatge mostra una de les realitats del periodisme en el món: centenars de periodistes i escriptors són perseguits, amenaçats, empresonats i fins i tot assassinats any rere any simplement per exercir el seu dret a la llibertat d'expressió i informació. [...]
El presente reportaje muestra una de las realidades del periodismo en el mundo: cientos de periodistas y escritores son perseguidos, amenazados, encarcelados e incluso asesinados año tras año simplemente por ejercer su derecho a la libertad de expresión e información. [...]
This report shows one of the realities of journalism in the world: hundreds of journalists and writers are persecuted, threatened, imprisoned and even assassinated every year in consequence of exercising their right to freedom of expression and information. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
6.
167 p, 17.7 MB Producció d'una revista en llengua catalana sobre videojocs i entreteniment digital / Mitats Vallvé, Roger ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte proposa la creació d'una revista en català sobre videojocs i entreteniment digital amb tot allò necessàri per una posada en marxa professional i viable dins del mercat: anàlisi i marc teòric, disseny empresarial i producció d'una mostra experimental del producte.
Este proyecto propone la creación de una revista en catalán sobre videojuegos y entretenimiento digital con todo lo necesario para una puesta en marcha profesional y viable dentro del mercado: análisis y marco teórico, diseño empresarial y producción de una muestra experimental del producto.
This project proposes the creation of a magazine in Catalan about video games and digital entertainment with with everything necessary for a professional and viable start-up in the market: analysis and theoretical framework, business design and production of an experimental sample of the product.

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
53 p, 1.8 MB Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català / Massip Martori, Pau ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals.
Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales.
Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
118 p, 9.6 MB Anàlisi de l'evolució publicitària de la marca de desodorants, gels i fragàncies AXE des d'una perspectiva de gènere / Martínez Agustí, Sara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en una anàlisi de les campanyes publicitàries d'AXE des d'una perspectiva de gènere, des de la seva creació el 1983 fins a dia d'avui. L'estudi dels anuncis permetrà veure si el contingut d'aquests va lligat al present que la societat experimenta en cada moment de la història. [...]
Este trabajo consiste en un análisis de las campañas publicitarias de la marca AXE desde una perspectiva de género, desde su creación el 1983 hasta día de hoy. Su estudio permitirá observar si el contenido de estos guarda relación con el presente que la sociedad experimenta en cada momento de la historia. [...]
This project consists of an analysis about the advertising of AXE's brand from a gender perspective, since its creation in 1983 until nowadays. This research will allow us to discover if the content is related with society's present and with every important moment of history. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
79 p, 2.5 MB Rompiendo las barreras del género / Hernández Aguiar, Suam Naylet ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Trencant les barreres del gènere' pretén qüestionar el sistema binari del gènere. El contingut de la recerca està presentat en una escaleta audiovisual perquè el lector pugui imaginar com seria el documental si ho veiés en televisió. [...]
'Rompiendo las barreras del género' pretende cuestionar el sistema binario del género. El contenido de la investigación está presentado en una escaleta audiovisual para que el lector pueda imaginar cómo sería el documental si lo viese en televisión. [...]
'Breaking gender barriers' seeks to challenge binary gender. The content of the research is presented in an audiovisual script so that the reader can imagine what the documentary would be like if he saw it on television. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
10.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 29 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
2.
5 p, 107.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
6 p, 116.8 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
4.
3 p, 99.0 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
5.
3 p, 98.7 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
6.
3 p, 98.8 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
7.
5 p, 115.5 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
8.
5 p, 107.0 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación i del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
9.
3 p, 208.8 KB Estructura de la Comunicació de Masses I [20655] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documentos

Materiales académicos : Encontrados 29 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.