Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
3 p, 139.7 KB Procesos de creatividad y creación en la comunicación / Rebouças, Bruno Henrique Bezerra
2013
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 5 (Diciembre 2013) , p. 1-3  
2.
22 p, 310.7 KB La creatividad / Durán Becerra, Tomás ; Esteban Abengozar, Almudena ; Magallón Martínez, Roberto Carlos ; Martire, Antonio ; Rebouças, Bruno Henrique Bezerra ; Weixlberger, Carina
El presente artículo tiene como objetivo explicar el estado actual del conocimiento en el campo de la creatividad y presentar los diversos ámbitos que se consideran “creativos” a partir del siglo XX. [...]
The purpose of this paper is to summarize the actual state of knowledge in creativity research and to present the main aspects which are considered as “creative” since the use of this term at the beginning of the 20th century. [...]

2013
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 5 (Diciembre 2013) , p. 1-22  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
105 p, 1.1 MB En busca del ciudadano Kane : los dueños de medios de comunicación y su utilización política / Rebouças, Bruno Henrique Bezerra ; Costa, Pere-Oriol, 1940- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi la utilització dels mitjans de comunicació per a finalitats polítiques i intenta analitzar la relació que els polítics professionals mantenen amb els mitjans i com aquests poden ser importants dins d'un procés polític-electoral i per a la formació de l'opinió pública. [...]
Ésta investigación tiene como objeto de estudio la utilización de los medios de comunicación para fines políticos e intenta analizar la relación que los políticos profesionales mantienen con los medios y como estos pueden ser importantes dentro de un proceso político-electoral y para la formación de la opinión pública. [...]
The object of study for this investigation is constituted by the means of communication for political purposes. It intends to analyze how politicians interact with the media vehicles and its importance as part of a electoral process and to shape the public opinion. [...]

2013  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.