Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 204.0 KB Metodología para el estudio del brand-placement con enfoque de género : más allá del análisis de contenido / Redondo-Rodríguez, Miriam (Universidad de Alicante) ; Papí Gálvez, Natalia (Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social)
La mayoría de los estudios realizados sobre el tratamiento de género en la publicidad audiovisual se ciñen al formato convencional. Los nuevos formatos no se adecuan siempre a estos patrones. Con este fin, se ha elaborado un protocolo de análisis para estudiar la estructura del brand- placement, como forma no convencional de publicidad, en temas de género en la ficción española. [...]
Most studies on the treatment of gender in the audiovisual advertising follows the conventional format. The new formats do not conform to these standards. With this aim in mind an analytical protocol has been developed to study the structure of the brand-placement, as a non-conventional advertising, concerning gender issues in the Spanish fiction. [...]

2010 - 10.5565/rev/qp.86
Questiones publicitarias, Núm. 15 (2010) , p. 114-131 (Artículos de investigación)  
2.
8 p, 781.6 KB Context, Entorn i Servei : l'aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat / Redondo, Miriam (Institut Quatre Cantons (Barcelona, Catalunya)) ; Ruiz, Neus (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Sánchez, Sara (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Solé, Rosa (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Calvet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Caño, Marta (Institut de Cornellà (Cornellà, Catalunya))
El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. [...]
Project-Based Learning approaches in Science Education imply working in real contexts, and this need the work from several disciplines. The interdisciplinary approach is complex to develop but allows to construct projects with strong connections with the real world. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 49-56 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Redondo, Maite
1 Redondo, Marc
1 Redondo, Maruja
5 Redondo, Maximino
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.