Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
14 p, 382.6 KB Las competencias del docente de maestría en universidades colombianas : apreciaciones de alumnos y profesores / Restrepo Aguirre, Jhon Jairo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo muestra los resultados de investigación sobre la visión competencial docente desde la óptica de sus protagonistas: enseñantes y aprendices. El diseño del estudio es descriptivo ex post facto desde la metodología empírico-analítica, compuesta por métodos cuantitativos, a partir de instrumentos como los cuestionarios y fuentes vinculadas con programas de maestría (docentes y alumnos). [...]
This article shows the results of research on the teaching competency view from the perspective of its protagonists: teachers and apprentices. The study design is descriptive ex post facto from the empirical-analytical methodology, composed of quantitative methods, from instruments such as questionnaires and sources linked to master’s programs (teachers and students). [...]

2016 - 10.22518/16578953.649
Civilizar Ciencias Sociales y Humanas, Vol. 16, núm. 31 (2016) , p. 191-204  

Research literature 1 records found  
1.
482 p, 6.0 MB Las Competencias del docente de posgrados : una perspectiva desde la formación de programas de maestría / Restrepo Aguirre, Jhon Jairo ; Navío Gámez, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Este estudio muestra los resultados de investigación sobre la visión competencial docente desde la óptica de sus protagonistas: enseñantes, aprendices y expertos. El diseño del estudio es descriptivo ex-post-facto desde la metodología empírico analítica, que interrelaciona métodos cuantitativos y cualitativos a partir de instrumentos como los cuestionarios, entrevistas y fuentes vinculadas con programas de maestría (docentes, alumnos y expertos). [...]
This study shows the results of research on teacher competence vision from the perspective of its protagonists: teachers, learners and experts. The study design is descriptive (after) from the empirical - analytical methodology, which relates quantitative and qualitative methods through instruments such as questionnaires, interviews and sources related master's programs (teachers, students and experts). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.