Results overview: Found 2 records in 0.01 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
16 p, 166.2 KB La dialéctica feminista de la ciudadanía / Reverter Bañón, Sonia (Universitat Jaume I)
En este artículo propongo revisar el dilema de la ciudadanía que Wollstonecraft planteó en su libro Vindicación de los derechos de la mujer, de 1792. Defiendo que este dilema cae en la misma trampa en que la misma teoría feminista cayó al proponer dos modelos diferentes (y contrapuestos) de feminismo, el de la igualdad y el de la diferencia. [...]
This paper sets out to review the dilemma of citizenship Wollstonecraft raised in A Vindication of the Rights of Women, published in 1792. I argue that this dilemma falls into the same trap feminist theory does by proposing two different (and opposed) models of feminism: equality and difference. [...]

2011 - 10.5565/rev/athenead/v11n3.758
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 11, Núm. 3 ( 2011) , p. 121-136  

Books and collections 1 records found  
1.
40 p, 1.9 MB Filosofia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Reverter-Bañón, Sonia (Universitat Jaume I) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la filosofia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  

See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.