visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Rialp Criado, Josep
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
Fires de bestiar i aviram
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
102
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
9
registres trobats
Documents de recerca
,
30
registres trobats
Materials acadèmics
,
63
registres trobats
Articles
9
registres trobats
1.
17 p, 461.5 KB
Hofstede's cultural dimensions as a moderator of the relationship between ambidextrous learning and corporate sustainability in born global firms
/
Escandon-Barbosa, Diana
(Pontificia Universidad Javeriana) ;
Salas-paramo, Jairo
(Pontificia Universidad Javeriana) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This research analyzes the moderation effects of Hofstede's Cultural Dimensions (Power Distance, Uncertainty Avoidance and Indulgence) in the relationship between Ambidextrous learning and corporate sustainability in born global firms. [...]
2021 -
10.3390/su13137344
Sustainability
,
Vol. 13, Núm. 13 (2021)
, p. 7344
Registre complet
-
2.
22 p, 1.2 MB
Consumers' preferences for electric vehicles : the role of status and reputation
/
Buhmann, Kathrin Monika
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
This paper provides insight into motivational reasons for consumers' preferences for Electric Vehicles (EVs) assuming equal and different prices between EVs and traditional vehicles. Referring to consumer behavior, it shows that reputation-driven consumers prefer EVs only when the purchase price is more expensive than that of other vehicles, thus suggesting that true environmental concern is attenuated by reputation motives; and that the desirability of EVs as sustainable products only increases if prices are more expensive. [...]
2023 -
10.1016/j.trd.2022.103530
Transportation research. Part D Transport and environment
,
Vol. 114 (2023)
, article 103530
Registre complet
-
3.
11 p, 1.2 MB
The impact of the content of the label on the buying intention of a wine consumer
/
Escandon-Barbosa, Diana
(Pontificia Universidad Javeriana) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper aims to analyze the influence of the content of the label of wine bottles on the purchase intention of wine. The sample was 114 individuals (51, 32% women and 48, 67% men) inside simulated Supermarket at Javeriana University of the city of Cali (Colombia). [...]
2019 -
10.3389/fpsyg.2018.02761
Frontiers in psychology
,
Vol. 9 (january 2019)
Registre complet
-
4.
12 p, 710.4 KB
Born global : the influence of international orientation on export performance
/
Escandon-Barbosa, Diana
(Pontificia Universidad Javeriana) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuerst, Sascha
(Eafit University) ;
Rodriguez-Orejuela, Augusto
(Universidad Del Valle)
;
Castro-Aristizabal, Geovanny
(Pontificia Universidad Javeriana)
New international enterprises that are referred to as Born Globals have become the subject of research due to the success of their global operations, despite their early internationalization and limited resources. [...]
2019 -
10.1016/j.heliyon.2019.e02688
Heliyon
,
Vol. 5 Núm. 11 (november 2019)
, p. e02688
Registre complet
-
5.
23 p, 522.1 KB
Local, global and glocal consumer brand relationships
/
Lopez-Lomelí, Miguel Ángel
(Tecnológico de Monterrey (Mexico)) ;
Llonch i Andreu, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Purpose: This paper fills a gap in the literature on branding, as local and glocal brands have not received as much attention as global brands from academics and practitioners and the scarce amount of relevant research done on glocal branding strategies is mainly theoretical or conceptual. [...]
2019 -
10.1108/SJME-10-2018-0046
Spanish Journal of Marketing - ESIC
,
Vol. 23 Núm. 3 (february 2019)
, p. 775-798
Registre complet
-
6.
20 p, 232.2 KB
Identification of barriers to co-create on-line : the perspectives of customers and companies
/
Chepurna, Maryna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Purpose: Value co-creation is an important topic of interest in marketing domain for the past decade. Co-creation via the internet has received a particular attention in the literature (O'Hern and Rindfleisch, 2010). [...]
2018 -
10.1108/JRIM-01-2018-0018
Journal of research in interactive marketing
,
Vol. 12 Núm. 4 (august 2018)
, p. 452-471
Registre complet
-
7.
22 p, 322.8 KB
Tecnologías de la información y comunicación (TIC) y crecimiento de la empresa
/
García Canal, Esteban
(Universidad de Oviedo) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Rialp Criado, Àlex
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Este trabajo presenta y valida, mediante un estudio cuantitativo y cualitativo, una tipología de usos y posibles ventajas estratégicas asociados a las inversiones en TIC, entendidas como plataformas de crecimiento. [...]
2007
Información comercial española
,
Num. 838 (Septiembre-Octubre 2007)
, p. 125-146
Registre complet
-
8.
18 p, 173.9 KB
¿Son las nuevas empresas internacionales más eficientes que las domésticas en un periodo de crisis?
/
Prior Jiménez, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Rialp Criado, Àlex
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Urbano, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Esta investigación tiene como objetivo determinar si las nuevas empresas internacionales, establecidas en un período de crisis, son más eficientes que las nuevas empresas domésticas creadas en ese mismo período. [...]
2013
Información comercial española
,
Num. 870 (Enero-Febrero 2013)
, p. 45-62
Registre complet
-
9.
28 p, 255.9 KB
Determinantes de la elección del socio tecnológico : especialidades sectoriales y de tamaño
/
Santamaría Sánchez, Lluís
(Universidad Carlos III de Madrid. Departamento de Economía de la Empresa) ;
Rialp Criado, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
El objetivo de este trabajo consiste en explorar las especificidades en los determinantes de la elección del socio tecnológico cuando se tiene en cuenta el tamaño de la empresa así como el sector al que pertenece. [...]
The purpose of this paper is to explore the special features on the determinants of partner selection taking into account firm size and sectoral characteristics. Particularly we analyze the selection among three partners: clients, suppliers and research organizations (universities and technological institutes). [...]
2007
Cuadernos económicos de ICE
,
Núm. 73 (2007)
, p. 37-64
Registre complet
-
Documents de recerca
30
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
1.4 MB
Essays on the role of moocs in the context of contemporary higher education
/
Wang, Kai
;
Hemmen Almazor, Esteban van,
dir. ;
Rialp Criado, Josep,
dir.
Aquesta investigació es centra en el paper dels MOOC: molts estudis rellevants tenen ben documentats els comportaments dels estudiants envers els MOOC, però pocs han discutit l'impacte dels MOOC des de les perspectives de l'administració d'educació superior i la percepció dels professors. [...]
Esta investigación se centra en el papel de los MOOC: muchos estudios relevantes han documentado bien los comportamientos de los estudiantes hacia los MOOC, pero pocos han discutido el impacto de los MOOC desde la perspectiva de la administración de la educación superior y la percepción de los profesores. [...]
This research focuses on the role of MOOCs, many relevant studies have well-documented student behaviours towards MOOCs, but few ones have discussed the impact of MOOCs from the perspectives of higher education administration and teachers' perception. [...]
2022
Registre complet
-
2.
177 p, 3.3 MB
The effect of self-construal on the level of engagement in cause-related marketing campaigns
/
Merhi, Haitham
;
Rialp Criado, Josep,
dir.
La investigació al voltant del màrqueting relacionat amb la causa ha estat un dels principals interessos del Marketing Science Institute des de l'any 2018, concretament per entendre els mitjans per estimular la participació en aquestes campanyes. [...]
La investigación sobre el marketing relacionado con una causa ha estado entre los principales intereses del Instituto de Ciencias del Marketing desde el año 2018, específicamente en la comprensión de los medios para estimular la participación en tales campañas. [...]
Research around Cause-related marketing has had been amongst the main interests of the Marketing Science Institute ever since the year 2018, specifically on understanding the means of stimulating engagement in such campaigns. [...]
2022
Registre complet
-
3.
221 p, 2.9 MB
Social entrepreneurship in developing countries : An institutional context
/
Hidalgo Varela, Luis Fernando
;
Urbano, David,
dir. ;
Rialp Criado, Josep,
dir.
L'emprenedoria social es reconeix cada vegada més com un element crucial per al progrés de les economies i la societat. Per tant, els acadèmics i els responsables polítics s'han interessat pels factors que podrien determinar aquest fenomen. [...]
El emprendimiento social se reconoce cada vez más como un elemento crucial para el progreso de las economías y la sociedad. Por lo tanto, los académicos y los responsables políticos se han interesado por los factores que podrían determinar este fenómeno. [...]
Social entrepreneurship is increasingly recognized as a crucial element for the progress of economies and society. Therefore, scholars and policy-makers have been interested in what factors might determine this phenomenon. [...]
2020
Registre complet
-
4.
1.8 MB
The relationships between strategic orientations, innovation and firm performance : a meta-analytical path analysis and text mining application
/
Reyes-Gómez, Juan David
;
López Belbeze, Ma. Pilar,
dir. ;
Rialp Criado, Josep,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Empresa
Les organitzacions exitoses aconsegueixen una presència sostenible als mercats en els quals competeixen en donar-li un fort impuls a les adreces estratègiques que condueixen al lliurament sistemàtica d'innovacions d'alt impacte. [...]
Las organizaciones exitosas logran una presencia sostenible en los mercados en los que compiten al darle un fuerte impulso a las direcciones estratégicas que conducen a la entrega sistemática de innovaciones de alto impacto. [...]
Successful organizations attain sustainable presence in the markets in which they compete by providing strategic directions that lead to the systematic delivery of high-impact innovations. Strategic orientation represents intangible resources and capabilities embedded into organizational culture. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
Registre complet
-
5.
141 p, 2.3 MB
Systematic risk and sentiment : antecedents and mediators
/
Angel, Kirill
;
Menéndez Plans, Carlota,
dir. ;
Obis Artal, Teresa,
dir. ;
Rialp Criado, Josep,
dir.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo principal de este trabajo es estudiar la conexión entre el riesgo de capital sistemático de las empresas ubicadas en la industria del turismo y un conjunto de información dentro de la empresa y la información del mercado, incluida la confianza de los inversores. [...]
The main objective of this work is to study the connection between the systematic equity risk of companies located in the tourism industry and a set of information from inside of the company and the market information including investor sentiment. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
Registre complet
-
6.
130 p, 2.9 MB
Deterrents to co-creation online
/
Chepurna, Maryna
;
Rialp Criado, Josep,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
La creación conjunta de valores es un tema importante de interés en el dominio de marketing durante la última década. La creación conjunta a través de Internet ha recibido una atención especial en la literatura (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]
Value co-creation is an important topic of interest in marketing domain for the last decade. Co-creation via the Internet has received a particular attention in the literature (O'Hern & Rindfleisch, 2010; Rathore, Ilavarasan, & Dwivedi, 2016). [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
7.
33 p, 1.7 MB
El aprendizaje en los acuerdos de colaboración interempersarial
/
Rialp Criado, Josep
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
Nuestro propósito en el presente trabajo es aplicar la idea de aprendizaje organizativo al proceso de adquisición de conocimientos y habilidades relacionados al establecimiento de acuerdos de cooperación, es decir, nos centramos en la idea de aprender a cooperar. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 1999 (
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 99/5
)
Registre complet
-
8.
192 p, 1.8 MB
Motivations and effects of the private contributions on public schools
/
Arbona Estrada, Alexei
;
Prior Jiménez, Diego,
dir. ;
Rialp Criado, Josep,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
Esta tesis se centra en el análisis de las contribuciones a la educación por parte de empresas privadas. Específicamente, se centra en las motivaciones que las originan y sus efectos en el desempeño educativo de los estudiantes que asisten a escuelas públicas en Colombia. [...]
This Thesis focuses on the analysis of contributions to education, by private companies. Specifically, it centers on the motivations that originate them, and their effects on the educational performance of students who attend public schools in Colombia. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
9.
191 p, 2.5 MB
Examining how segments based on motivation affect the relationship of destination personality in predicting tourist behavior: the case of Andorra
/
Turkeshi, Gezim
;
Rialp Criado, Josep,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
El comportament del client ha rebut gran atenció en la literatura de màrqueting; malgrat això, en l'àmbit del turisme encara hi ha alguns aspectes que mereixen atenció. Els objectius del present estudi són tres: (1) fer una segmentació de mercat basada en motivacions i demografia en una destinació turística subjecte a estacionalitat; (2) examinar la relació entre la personalitat del destí, la satisfacció amb el destí, l'afecció a la destinació i les intencions del comportament, mesurades a través de la lleialtat a la destinació; i (3) una anàlisi de l'efecte dels segments derivats en base a motivacions i demografia de les diferents temporades en les relacions entre la personalitat del destí, l'afecció, la satisfacció i la lleialtat al mateix. [...]
El comportamiento del cliente ha recibido gran atención en la literatura de marketing; sin embargo, en el ámbito del turismo todavía hay algunos aspectos que merecen atención. Los objetivos del presente estudio son tres: (1) realizar una segmentación de mercado basada en motivaciones y demografía en un destino turístico sujeto a estacionalidad; (2) examinar la relación entre la personalidad del destino, la satisfacción con el destino, el apego al destino y las intenciones del comportamiento, medidas a través de la lealtad al destino; y (3) un análisis del efecto de los segmentos derivados en base a motivaciones y demografía de las diferentes temporadas en las relaciones entre la personalidad de destino, el apego, la satisfacción y la lealtad. [...]
Customer behavior has gained vast attention in marketing literature, however in tourism there are still gaps to be studied. The objectives of this study are threefold: (1) develop a market segmentation approach based on motivations and demographics in a seasonal tourism destination; (2) to examine the relationship between destination personality, destination satisfaction, destination attachment, and behavioral intentions, measured through destination loyalty; and (3) an analysis of the segments derived based on motivation and demographics in different seasons on the relationships of destination personality, attachment, satisfaction, and loyalty. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
10.
193 p, 2.9 MB
From macro to micro. A case of a successful implementation of a novel sales forecasting methodology of great practical implications
/
Dori Arbiv, Maya
;
Rialp Criado, Josep,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
La presente tesis doctoral ofrece una guía para generar modelos de predicción de ventas para productos en diferentes segmentos de mercado, en distintas culturas, productos que se encuentran en etapas diferentes del ciclo de vida y/o productos que pertenecen a carteras de productos en distintas dinámicas. [...]
Our doctorate thesis offers a novel sales forecasting model in order to predict the sales of products in different market segments, cultures, stages of the product life cycles and in different intra-product portfolio dynamics. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
Documents de recerca :
30
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
63
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 115.5 KB
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament
[
43931
] /
Lopez Belbeze, María Pilar
;
Rialp Criado, Josep
;
Morell Pérez, Antoni
;
Lopez Vicario, Jose
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul permetrà especialitzar-te a l'entorn analític amb un enfocament de negoci. Coneixeràs com obtenir dades de qualitat i les tècniques i eines analítiques que et permetran prendre les millors decisions en màrqueting. [...]
This module specializes you in an analytical environment with a business focus. You will learn to obtain quality data and the analytical techniques and tools that will allow you to make the best marketing decisions. [...]
Este módulo permitirá especializarte en el entorno analítico con un enfoque de negocio. Conocerás cómo obtener datos de calidad y las técnicas y herramientas analíticas que te permitirán tomar las mejores decisiones en marketing. [...]
2022-23
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 102.9 KB
Metodologies i Tècniques de Recerca
[
44174
] /
Abril-Sellarés, María
;
Rialp Criado, Josep
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumne pugui adquirir les competències necessàries per gestionar de forma adequada el coneixement científic dins del camp de les arts i les humanitats i del turisme, i, més concretament de les activitats turístiques relacionades amb el patrimoni. [...]
The objective of this module is that the student can acquire the necessary skills to adequately manage scientific knowledge within the field of arts and humanities and tourism, and more specifically related tourist activities with heritage. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumno pueda adquirir las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico dentro del campo de las artes y las humanidades y del turismo, y más concretamente de las actividades turísticas relacionadas con el patrimonio. [...]
2022-23
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural
[
1426
]
3 documents
Registre complet
-
3.
5 p, 108.8 KB
Mètodes Quantitatius de Recerca Aplicada en Economia i Empresa
[
42620
] /
Castells-Quintana, David
;
Rialp Criado, Josep
;
Narbón Perpiñá, Isabel
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Proporcionar als estudiants les eines técniques cuantitatives necessàries per realitzar investigació aplicada en economia i empresa.
To provide the students with the technical and quantitative tools necessary to carry out applied research in economics and business.
Proporcionar a los estudiantes las herramientas técnicas y cuantitativas necesarias para llevar a cabo la investigación aplicada en economía y empresa.
2022-23
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business
[
1133
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 108.8 KB
Investigació Comercial I
[
102355
] /
Rialp Criado, Josep
;
Roca Batlle, Monica
;
Gimeno Sanchez, Anna
;
Isierte Moreno, Laura Victoria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]
2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Economia
[
1407
]
Grau en Economia
[
1408
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 107.5 KB
Investigació Comercial II
[
102354
] /
Rialp Criado, Josep
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]
2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 108.4 KB
Investigació Comercial I
[
102355
] /
Rialp Criado, Josep
;
Obis Artal, Teresa
;
Roca Batlle, Monica
;
Isierte Moreno, Laura Victoria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]
2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
7.
5 p, 107.7 KB
Investigació Comercial II
[
102354
] /
Rialp Criado, Josep
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]
2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 107.9 KB
Mètodes Quantitatius de Recerca Aplicada en Economia i Empresa
[
42620
] /
Castells-Quintana, David
;
Rialp Criado, Josep
;
Lopez Rodriguez, Angel Luis
;
Facchini, Gabriel
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Proporcionar als estudiants les eines técniques cuantitatives necessàries per realitzar investigació aplicada en economia i empresa.
To provide the students with the technical and quantitative tools necessary to carry out applied research in economics and business.
Proporcionar a los estudiantes las herramientas técnicas y cuantitativas necesarias para llevar a cabo la investigación aplicada en economía y empresa.
2021-22
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business
[
1133
]
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 108.3 KB
Mètodes Quantitatius de Recerca Aplicada en Economia i Empresa
[
42620
] /
Lopez Rodriguez, Angel Luis
;
Rialp Criado, Josep
;
Facchini, Gabriel
;
Castells-Quintana, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Proporcionar als estudiants les eines técniques cuantitatives necessàries per realitzar investigació aplicada en economia i empresa.
Proporcionar a los estudiantes las herramientas técnicas y cuantitativas necesarias para llevar a cabo la investigación aplicada en economía y empresa.
2020-21
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business
[
1133
]
3 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 102.0 KB
Metodologies i Tècniques de Recerca
[
44174
] /
Abril-Sellarés, María
;
Massanés Vilaplana, Joan
;
Rialp Criado, Josep
;
Dot Jutglà, Esteve
;
Molina Hoyo, Monica
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumne pugui adquirir les competències necessàries per gestionar de forma adequada el coneixement científic dins del camp de les arts i les humanitats i del turisme, i, més concretament de les activitats turístiques relacionades amb el patrimoni. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumno pueda adquirir las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico dentro del campo de las artes y las humanidades y del turismo, y más concretamente de las actividades turísticas relacionadas con el patrimonio. [...]
2020-21
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural
[
1426
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
63
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.