1.
|
329 p, 5.6 MB |
Disseny d'un model d'anàlisi per a la qualitat percebuda : productes, destinacions i serveis
/
Serra Simón, Jordi ;
Espinosa i Mirabet, Sílvia, dir. ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir.
La tesi doctoral analitza la qualitat percebuda d'un producte tecnològic, una destinació i un servei en salut. Concretament, l'anàlisi de la qualitat percebuda d'aquesta investigació es basa en el contrast entre les expectatives dels usuaris i la seva percepció de qualitat de les diverses variables analitzades en cadascun dels tres objectes d'estudi. [...] La tesis doctoral analiza la calidad percibida de un producto tecnológico, una destinación y un servicio del ámbito sanitario. Concretamente, el análisis de la calidad percibida de esta investigación se basa en el contraste entre las expectativas de los usuarios y su percepción de calidad de las variables analizadas en cada uno de los tres objetos de estudio. [...] The topic of this doctoral thesis is the perceived quality of a technological device, a destination and a health service. Particularly, the analysis of the perceived quality is based on the contrast between users' expectations and their perception of quality of all the variables taken into consideration in each case. [...]
2021
|
|
2.
|
90 p, 3.3 MB |
Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool
/
Fernández Lleríns, Ana ;
Ribes Guardia, Francesc Xavier, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...] La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...] The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]
2019
|
|
3.
|
53 p, 3.4 MB |
El fenomen de l'animació a Youtube : anàlisi i producció
/
Ros Morejón, Pau ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l'anàlisi de l'animació distribuïda a través de Youtube, l'oferta i els models de negoci, partint de l'evolució històrica en les plataformes digitals fins a analitzar diferents canals especialitzats. [...] Este trabajo se centra en el análisis de la animación a través de Youtube, la oferta y los distintos modelos de negocio, partiendo de la evolución histórica en las plataformas digitales hasta analizar diferentes canales especializados. [...] This project focuses it's attention on the analysis of animation produced in Youtube, the offer and the diverse buisness models, based from the historic evolution on digital platforms to the analysis of specialized channels. [...]
2018 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
4.
|
306 p, 5.0 MB |
Ciberactivismo en Colombia: una apuesta por nuevas agendas públicas
/
Rueda Barrios, Olga Beatriz ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La investigación Ciberactivismo en Colombia: una apuesta por nuevas agendas públicas está fundamentada en los estudios de Doctorado en Contenidos de Comunicación en la Era Digital y su objetivo se centró en caracterizar el evento de ciberactivismo de mayor representatividad en Colombia en la última década y su trascendencia en las prácticas ciudadanas en la aspiración por un cambio social. [...] The research Cyberactivism in Colombia: a commitment for new public agendas is based on the studies of Doctorate in Content of Communication in the Digital Age and its objective was focused on characterizing the event of cyberactivism of greater representativeness in Colombia in the last decade and its transcendence in citizen practices in the aspiration for social change. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
|
|
5.
|
|
6.
|
82 p, 3.1 MB |
Predatory : creación del Documento de Diseño de Videojuego
/
Angulo Pérez, Héctor ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
S'ha realitzat una proposta de joc a partir de la qual s'ha dut a terme un estudi de mercat. El format ha estat el de document de disseny de joc (DDJ), en ell s'inclou tot el necessari per comprendre el concepte del joc i tots els seus elements. [...] Se ha realizado una propuesta de juego a partir de la cual se ha llevado a cabo un estudio de mercado. El formato ha sido el de documento de diseño de juego (DDJ), en él se incluye todo lo necesario para comprender el concepto del juego y todos sus elementos. [...] It begins with a game proposal which has conducted a market study. The format has been the game design document (GDD), it includes everything you need to understand the concept of the game and all its elements. [...]
2016 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
7.
|
|
8.
|
66 p, 28.4 MB |
DAIX
/
Godia Montesinos, Arnau ;
Ferrete Aymerich, Sergi ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Daix és el resultat del projecte audiovisual d'animació que neix de l'admiració dels components del grup per l'animació stop motion. Aquest projecte vol explorar la tècnica stop motion i satisfer les inquietuds creatives del grup de treball respecte a la tècnica stop motion. [...] Daix es el resultado del proyecto audiovisual de animación que nace de la admiración de los componentes del grupo por la animación stop motion. Este proyecto quiere explorar la técnica stop motion. [...] Daix is the result of an audiovisual animation project, that has his origin on the admiration of the members of the group for the stop motion animation. The goal of the project is to explore this animation technique. [...]
2014 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
9.
|
117 p, 2.3 MB |
Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d'interacció amb la televisió
/
Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ;
Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ;
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ;
Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ;
Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
El concepte de televisió interactiva s'ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s'utilitza per designar tota una gamma d'aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d'interacció per part del públic. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. Extra (març 2006) , p. 1-115
|
|
10.
|
|