Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
90 p, 3.3 MB Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool / Fernández Lleríns, Ana ; Ribes Guardia, Francesc Xavier (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...]
La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...]
The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]

2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.