Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Course materials, 3 records found
Research literature 1 records found  
1.
73 p, 3.7 MB L'estratègia comunicativa dels clubs de futbol en xarxes socials : anàlisis de l'ús de Twitter, Instagram i Facebook en el Cerdanyola del Vallès FC i Sant Cugat del Vallès FC / Torrent i Uceda, Gerard ; Ribo Rojo, Jaime, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades l'aparició de les xarxes socials ha canviat la manera com vivim en tots els aspectes, concretament en el món del futbol ha significat un canvi de 360 graus en la manera com es presenten i es consumeixen els continguts. [...]
En las últimas dècadas, la aparición de las redes sociales ha cambiado la manera como se vive en todos los aspectos, concretamente en el mundo del fútbol ha significado un cambio de 360 grados en la forma en como se presentan y se consumen los contenidos. [...]
In the last few decades, the appearance of social networks has changed the way we live in all aspects, and specifically in the world of football it has meant a 360-degree change in the way in which content is presented and consumed. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  

Course materials 3 records found  
1.
5 p, 106.5 KB Automatització del Màrqueting [104742] / Ribo Rojo, Jaime ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'estudiant als canals i activitats del màrqueting no convencionals, ja que no produeixen els resultats esperats i potenciar l'automatització on es descobreixen oportunitats de màrqueting prometedores. [...]
The objectives of this subject are: 1. Introduce the student to unconventional marketing channels and activities, as they do not produce the expected results and promote automation where promising marketing opportunities are discovered. [...]
Los objetivos de esta asignatura son: 1. Introducir al estudiante en los canales y actividades del marketing no convencionales, puesto que no producen los resultados esperados y potenciar la automatización donde se descubren oportunidades de marketing prometedoras. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
2.
5 p, 106.0 KB Màrqueting de la Comunicació [104775] / Ribo Rojo, Jaime ; Cervi, Laura ; Revelles Soriano, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa. 2. Coneixements de les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital. [...]
The objectives of this course are: 1. To study the strategies for the development of communication marketing actions for organizations. 2. To deepen the knowledge of the theories of consumer behavior formulated from the different fields of study of Marketing. [...]
Los objetivos de esta asignaturas son: 1. Estudiar las estrategias para el desarrollo de acciones de marketing de la comunicación para las organizaciones. 2. Profundizar los conocimientos de las teorías del comportamiento del consumidor formuladas desde los diferentes ámbitos de estudio del Marketing. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
5 p, 113.7 KB Gestió de Continguts Multimèdia i Interactius [104986] / Tejedor, Santiago ; Soteras i Acosta, Clara ; Portalés Oliva, Marta ; Ribo Rojo, Jaime ; Pastor Pérez, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de la comunicació digital (especialment, per cibermitjans i xarxes socials) mitjançant l'adquisició d'habilitats en la concepció, el disseny i la producció de continguts digitals de diferent tipus, la seva publicació i difusió en el ciberespai. [...]
The main objective of the subject is the knowledge, analysis and management of digital communication (especially for cybermedia and social networks) through the acquisition of skills in the conception, design and production of different types of digital content, its publication and dissemination in cyberspace. [...]
La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de la comunicación digital (especialmente, para cibermedios y redes sociales) mediante la adquisición de habilidades en la concepción, el diseño y la producción de contenidos digitales de diferente naturaleza, su publicación y difusión en el ciberespacio. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.