Resultats globals: 24 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 20 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials de curs 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 84.1 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch Gardella, Agustí ; Barbet Porta, Berta ; Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
2.
10 p, 109.1 KB Metodologia de Recerca [42455] / Rico Camps, Guillem ; Ostergaard-Nielsen, Eva ; de Carvalho, Gabriela ; Marinova, Danislava Milkova ; Maestripieri, Lara Ivana ; Acebillo Baqué, Míriam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest mòdul ofereix una introducció als problemes metodològics del disseny d'una recerca científica en l'àmbit de les ciències socials. S'hi estudien les opcions per al disseny de la recerca en l'àmbit temàtic de la gestió pública, així com una selecció de tècniques quantitatives i qualitatives útils per a l'anàlisi científic, aprofundint en la seva aplicació. [...]
2017-18
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]  
3.
10 p, 107.1 KB Research Methods [42277] / Rico Camps, Guillem ; Ostergaard-Nielsen, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aim of course The aim of this course is for the students to be familiar with and know how to apply a series of the main social science research techniques of collecting and analysing data. In order to meet these objectives we include both quantitative and qualitative techniques. [...]
2017-18
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
4.
10 p, 107.1 KB Research Methods [42277] / Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aim of course The aim of this course is for the students to be familiar with and know how to apply a series of the main social science research techniques of collecting and analysing data. In order to meet these objectives we include both quantitative and qualitative techniques. [...]
2016-17
Ciència Política / Political Science [1118]  
5.
6 p, 31.8 KB Research Methods [42277] / Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The aim of this course is for the students to be familiar with and know how to apply a series of the main social science research techniques of collecting and analysing data. In order to meet these objectives we include both quantitative and qualitative techniques. [...]
2015-16
Ciència Política / Political Science [1118]  
6.
7 p, 117.0 KB Research Methods [42277] / Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The aim of this course is for the students to be familiar with and know how to apply a series of the main social science research techniques of collecting and analysing data. In order to meet these objectives we include both quantitative and qualitative techniques. [...]
2014-15
Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
7.
4 p, 103.1 KB Socio-Political Marketing [42228] / Rico Camps, Guillem
The module aims to provide students with the skills needed to analyze, plan, and develop socio-political marketing campaigns agents. It looks at political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns, and focuses on the analysis of voting behavior and party campaign strategies.
2013-14  
8.
4 p, 103.4 KB Tècniques de recerca [101102] / Rico Camps, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
S'estudien les principals tècniques quantitatives univariants, bivariants i multivariants i es fa una primera aproximació a la metodologia qualitativa i a algunes de les seves tècniques més senzilles. [...]
2013-14  
9.
4 p, 142.1 KB Socio-Political Marketing [42228] / Rico, Guillem ; Jensen, Mike ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
2012-13
Ciència Política / Political Science [1118]  
10.
5 p, 16.8 KB Socio-Political Marketing [42228] / Rico Camps, Guillem
The module aims to provide students with the skills needed to analyse, plan, and develop socio-political marketing campaigns agents. It emphasizes political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns and the rise of candidate-centred politics.
2012-13
Màrqueting [1093]  

Materials de curs : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
12 p, 427.6 KB ¿O catalanistas o fachas? : la influencia del eje nacional sobre la percepción de los partidos catalanes en el eje izquierda-derecha / Rico, Guillem, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)
Barcelona: Institut de ciències polítiques i socials (ICPS), 2016 (Quaderns de l'ICPS ; 12)  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
41 p, 1.3 MB Modes emergents de protesta : vies cap a la inclusió política : resum de resultats / Cristancho Mantilla, Camilo, investigador. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Anduiza Perea, Eva, editor literari. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; González, Sheila, editor literari. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Muñoz, Jordi, investigador ; Hierro Hernandez, Maria Jose, investigador ; Barbet, Berta, investigador ; Romero, Xavi, investigador ; Breitenstein, Sofía, investigador ; Guinjoan, Marc, investigador ; Marinova, Dani, investigador ; Rico, Guillem, investigador ; Grup de recerca Democracy, Elections and Citicenship, investigador
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
2.
25 p, 78.5 KB Leadership effects in regional elections : the Catalan case / Bosch, Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rico, Guillem ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya) 2003 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 216)  
3.
343 p, 1.6 MB La Construcción política del carisma : las imágenes de los líderes y su impacto electoral en España / Rico, Guillem ; Font, Joan, (Font Fàbregas) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Esta investigación examina los factores que inciden en la evaluación de los líderes políticos y analiza la influencia de tales evaluaciones en las decisiones de voto de los españoles. El impacto electoral de las imágenes de los candidatos en las democracias parlamentarias no ha recibido mucha atención por parte de la ciencia política, y los escasos trabajos existentes a menudo han llevado a conclusiones contradictorias. [...]
This research examines the factors behind political leaders evaluations and tests their influence on individual voting decisions in Spain. The electoral impact of party candidates' images in parliamentary democracies has not attracted much attention from political scientists, and the scant existing research has often led to contradictory results. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Rico, Guillem,
1 Rico, Guillermo
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.