Results overview: Found 44 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 4 records found
Course materials, 39 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'expressió musical, plàstica i corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'expressió musical, plàstica i corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Books and collections 4 records found  
1.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual. / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro, Constanza ; Corbella, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Eduació i Pedagogia Social) ; Gavaldà, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Eduació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià i Fàbrega, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente Rodríguez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents
2.
52 p, 2.0 MB Educació i pedagogia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de l'educació i de la pedagogia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
3.
122 p, 1.1 MB Portfolios in higher education : an opportunity to rethink teaching / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents
4.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Course materials 39 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
7 p, 128.7 KB Cartografies del Gènere: Transicions i Identitats en la Recerca [43218] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul planteja una mirada transdisciplinar cap als problemes, epistemologies i metodologies de la investigació en educació des dels estudis de gènere, els estudis postcolonials i la teoria crítica. [...]
Este módulo plantea una mirada transdisciplinar hacia los problemas, epistemologías y metodologías de la investigación en educación desde los estudios de género, los estudios poscoloniales y la teoría crítica. [...]

2020-21
0 [0]
3 documents
2.
7 p, 133.6 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Prat Grau, Maria ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2020-21
0 [0]
3 documents
3.
5 p, 107.8 KB Infanteses: Narratives Inclusives a través de l'Art [106073] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la Menció en Educació Performativa de les arts, que té com a objectiu formar a les futures mestres d'educació infantil i primària en l'educació de les arts a partir de construir aprenentatges corporeïtzats des d'una visió transdisciplinar. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención en Educación performativa de las artes, cuyo objetivo principal es preparar a las futuras maestras en educación infantil y en educación primaria en la pedagogía de las artes, desde la perspectiva de construir aprendizajes encarnados desde una visión transdiciplinar. [...]

2020-21
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 111.3 KB Història del Feminisme en l'Educació [105793] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Torras Francés, Meri ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és la construcció d'una història del feminisme en l'educació a partir de problematitzacions, teories, metodologies i interpretacions necessàries en el desenvolupament d'una recerca històrica. [...]
El objetivo principal de esta asignatura es la construcción de una historia del feminismo en la educación a partir de problematizaciones, teorías, metodologías e interpretaciones necesarias en el desarrollo de una investigación histórica. [...]

2020-21
Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
5.
6 p, 125.1 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Arnau Sabates, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet Blanch, Mariona ; Santisteban Fernández, Antoni ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Castro Ceacero, Diego ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2020-21
0 [0]
3 documents
6.
6 p, 109.5 KB Cartografies del Gènere: Transicions i Identitats en la Recerca [43218] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul planteja una mirada transdisciplinar cap als problemes, epistemologies i metodologies de la investigació en educació des dels estudis de gènere, els estudis postcolonials i la teoria crítica. [...]
Este módulo plantea una mirada transdisciplinar hacia los problemas, epistemologías y metodologías de la investigación en educación desde los estudios de género, los estudios poscoloniales y la teoría crítica. [...]

2019-20
3 documents
7.
7 p, 116.6 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Prat Grau, Maria ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2019-20
3 documents
8.
6 p, 110.6 KB Història del Feminisme en l'Educació [105793] / Torras Francés, Meri ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és la construcció d'una història del feminisme en l'educació a partir de problematitzacions, teories, metodologies i interpretacions necessàries en el desenvolupament d'una recerca històrica. [...]
El objetivo principal de esta asignatura es la construcción de una historia del feminismo en la educación a partir de problematizaciones, teorías, metodologías e interpretaciones necesarias en el desarrollo de una investigación histórica. [...]

2019-20
Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
9.
3 p, 98.0 KB Educació per a una Justícia Global [105057] / Bertrán Tarrés, Marta ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sánchez Martí, Angelina ; Agud Morell, Ingrid ; Pàmies Rovira, Jordi ; Diaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació ciutadana i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. [...]
El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la ciudadanía y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 4.4 MB Expressió i Promoció Participativa Cultural [22825] / Rifà Valls,Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  

Course materials : 39 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
8 Rifà, Montse
3 Rifà, Montserrat
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.