Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
19 p, 1.3 MB Interacció llum-matèria i efecte hivernacle : seqüència didàctica per a l’estudi de l’espectroscòpia / Rios Font, Raquel (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)) ; Lusic Sakotic, Oto (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)) ; Pintó, R. (Roser) (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM))
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria. [...]
Bellaterra CRECIM 2016 (REVIR)  
2.
2 p, 22.4 KB Físic-química [26051] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rios Font, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
2007-08
Enginyer Tècnic Industrial, especialitat en Química Industrial [599]  
3.
1 p, 9.5 KB Ampliació de Laboratorio de Química Física [23543] / Rodríguez Santiago, Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rios Font, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2007-08
Llicenciat en Química [70]  
4.
2 p, 18.8 KB Termodinàmica i cinètica Química [23840] / González Lafont, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Sodupe Roure, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Acosta i Silva, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Solans Monfort, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Constantino i Aguilella, Erika (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2006-07
Llicenciat en Ciències Ambientals [113]  

Articles 3 registres trobats  
1.
4 p, 190.6 KB Debats socio-científics al voltant dels processos d’extracció i emmagatzematge d’hidrocarburs / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Luque López, Enrique (Ecologistes en Acció) ; Plataforma Antifracking Comarques de Castelló
Aquesta tardor els diaris, tertúlies radiofòniques i programes informatius de televisió han anat plens de notícies relacionades amb els terratrèmols que van tenir lloc a la costa de Castelló i de les Terres de l’Ebre. [...]
2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 40-43  
2.
4 p, 168.1 KB Per què l’aigua calenta de vegades es congela més ràpidament que l’aigua freda? / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
El juliol del 2012 la Royal Society of Chemistry va convocar un concurs en el qual s’oferia un premi de 1000 lliures a la persona o equip que donés la millor explicació a un fenòmen que consisteix en el fet que l’aigua calenta, en determinades condicions, es congela més ràpidament que l’aigua freda. [...]
2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 48-51  
3.
7 p, 632.5 KB Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica)
Aquest article descriu una seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d’una sessió contextualitzada al voltant de l’efecte d’hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l’espectroscòpia IR.
2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 2-8  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.