Resultados globales: 26 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 24 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
20 p, 1.7 MB Función y perfil profesional de los psicopedagogos : una perspectiva desde Cataluña / Roca Casas, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En Cataluña, al igual que en otras comunidades autónomas, las funciones de los nuevos profesores de Psicología y Pedagogía de la Educación Secundaria se han ido regulando desde 1995 por medio de las denominadas «normativas de curso» que año tras año ha ido publicando el departamento de Educación del Gobierno autónomo. [...]
Since 1995 onwards, in Catalonia and in other «comunidades autónomas», the responsibilities of the Secondary School new teachers of Psychology and Pedagogy, have become ruled by the called «course regulations». [...]

2000
Teoría de la educación, Vol. 12 (2000) , p. 159-178  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
166 p, 2.1 MB Learning to live together : an exploration and analysis of managing cultural diversity in ten early childhood development centres in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study explores how South African Early Childhood Development (ECD) Practitioners and families meet the needs of the increasing number of children from diverse cultural backgrounds in their care. [...]
Este estudio explora la manera en que los educadores infantiles y las familias atienden las necesidades de cada vez mayor número de niños de orígenes culturales diversos. Este trabajo se basó en entrevistar educadores y familias a través diez centros educativos en dos comunidades urbanas situadas en las provincias del Eastern y Western Cape en Sudáfrica. [...]

2009  

Materiales académicos Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
11 p, 103.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Troiano Gomà, Helena ; Henao Agudelo, Claudia Lizet ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Burriel Manzanares, Francesca ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Donada Colomer, Susana ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
General objectives: To understand the current educational system and its social and historical evolution, especially regarding to secondary schooling To analyse different educational policies and the impact of educational reforms on educational and social inequalities. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
2.
11 p, 102.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
3.
6 p, 89.5 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documentos
4.
10 p, 99.9 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2016-17
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
3 documentos
5.
6 p, 89.4 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documentos
6.
9 p, 335.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d’un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l’estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s’estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documentos
7.
7 p, 461.8 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d’aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d’orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l’alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d’orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documentos
8.
1 p, 45.4 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
2015-16
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1216]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1217]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1218]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [942]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [940]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [941]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [933]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [932]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [931]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [936]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [935]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [934]  
9.
9 p, 349.6 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul d’orientació i intervenció psicopedagògica, obligatori en l’especialitat d’educació Formal, pretén capacitar els estudiants en les tasques d’orientació psicopedagògica que es desenvolupen als ensenyaments secundaris obligatoris i postobligatoris en un context de treball en equip docent i amb les famílies. [...]
2014-15
Psicopedagogia [1168]  
10.
10 p, 124.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
2014-15
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]  

Materiales académicos : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.