Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
39 p, 59.2 MB Estereotipos de género en la publicidad premiada en festivales / Antón de Vez Poch, Berta ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys hem vist anuncis que han invertit els estereotips tradicionals de gènere i que han estat premiats en festivals. Arran d'això, s'ha estudiat els estereotips de gènere des d'una nova perspectiva: la publicitat premiada en festivals. [...]
En los últimos años hemos visto anuncios que han invertido los estereotipos tradicionales de género y que han sido premiados en festivales. A raíz de ello, se ha estudiado los estereotipos de género desde una nueva perspectiva: la publicidad premiada en festivales. [...]
In recent years we have seen advertisements that have reversed traditional gender stereotypes and have been awarded at festivals. As a result, gender stereotypes have been studied from a new perspective: advertising awarded at festivals. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
69 p, 3.1 MB Propuesta de un modelo de evaluación del impacto de las marcas en los eventos de moda: el caso del 080 Barcelona Fashion / Albert Gil, Judit ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest estudi és construir un model propi per avaluar l'impacte de les desfilades de moda per a una utilitat posterior, creada a partir de models destinats a tot tipus d'esdeveniments i sectors. [...]
El propósito de este estudio es construir un modelo propio para evaluar el impacto de los desfiles de moda para una posterior utilidad, creado a partir de modelos dirigidos a todo tipo de eventos y sectores. [...]
The purpose of this study is to build an own model to evaluate the impact of fashion shows for a later utility, created from models aimed at all types of events and sectors. This study presents the results of the validation with the participating brands in the 080 Barcelona Fashion, taking into account the opinion of the director of the organization. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
4 p, 67.7 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Conocer 3 de las 4 Ps de la creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
2.
4 p, 72.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces. 2. Conèixer la indústria creativa per dins amb defensa de propostes creatives a les agències. 3. Conèixer la indústria creativa amb contacte directe amb professionals. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
3 p, 66.0 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 71.6 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 66.1 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
3 p, 95.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
3 p, 96.1 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 97.9 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 95.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetius generals de l'assignatura són: 1. Conèixer la relació entre creativitat publicitària i nou talent. 2. Realitzar un book creatiu d'almenys 5 peces noves. 3. Pulir les peces creatives realitzades al llarg de la carrera. [...]
2013-14  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.