Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 2 records found
Articles 1 records found  
1.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)  

Research literature 2 records found  
1.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela, autor. ; Cervi, Laura, supervisor acadèmic. ; Pérez Tornero, José Manuel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
107 p, 3.7 MB La Utilització d'internet en les campanyes electorals als Estats Units i a Espanya : comparació de la campanya de Barack Obama (2008) i dels principals candidats de l'Estat (2011) / Roca Trenchs, Núria Candela ; Costa, Pere-Oriol, 1940- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La campanya electoral de Barack Obama per guanyar les eleccions nord-americanes l'any 2008 s'ha convertit en el referent de les e-campanyes. En aquesta investigació es fa una anàlisi de l'estratègia que va plantejar el candidat demòcrata a internet enfront les que van plantejar els principls candidats a les Eleccions Generals espanyoles el 2011: Mariano Rajoy (PP), Alfredo Pérez Rubalcaba (PSOE) i Josep Antoni Duran i Lleida (CiU). [...]
2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.