Resultats globals: 45 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 32 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 102.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
2.
6 p, 89.5 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
3.
10 p, 99.9 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2016-17
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
3 documents
4.
6 p, 89.4 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documents
5.
9 p, 335.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d’un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l’estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s’estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documents
6.
7 p, 461.8 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d’aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d’orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l’alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d’orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2015-16
Psicopedagogia [1168]
2 documents
7.
1 p, 45.4 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
2015-16
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1216]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1217]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1218]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [942]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [940]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [941]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [933]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [932]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [931]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [936]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [935]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [934]  
8.
9 p, 349.6 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul d’orientació i intervenció psicopedagògica, obligatori en l’especialitat d’educació Formal, pretén capacitar els estudiants en les tasques d’orientació psicopedagògica que es desenvolupen als ensenyaments secundaris obligatoris i postobligatoris en un context de treball en equip docent i amb les famílies. [...]
2014-15
Psicopedagogia [1168]  
9.
10 p, 124.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
2014-15
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1141]  
10.
10 p, 123.1 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
2013-14  

Materials de curs : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
470 p, 2.8 MB Estrategias didácticas en la supervisión de las prácticas profesionales en la formación de trabajadores sociales : un estudio en tres universidades de Santiago, Región Metropolitana – Chile / Godoy Ormazábal, Wendy Martiza de Lourdes, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La presente investigación analiza el proceso de supervisión en tres Escuelas de Trabajo Social, de la ciudad de Santiago de Chile. El interés de este estudio radica en valorar un ámbito de la docencia universitaria escasamente conocida que adquiere una nueva relevancia en un contexto universitario que transita, desde modelos centrados en la enseñanza hacia otros que ponen énfasis en el aprendizaje de los estudiantes. [...]
This piece of research analyzes the monitoring process in three Schools of Social Work, in the city of Santiago de Chile. The interest of this study lies in valuing a scarcely known field of university teaching which acquires a new relevance in a university context which goes through models focused on teaching to others that emphasize student learning. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
252 p, 3.5 MB Formas de adopción generadas en los profesores ante la práctica educativa de un currículum innovador / Gil Flores, Hugo Cristóbal, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Pàmies Rovira, Jordi, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El propósito de esta investigación fue identificar por una parte, cuáles son las formas de adopción a innovaciones de los profesores de Artes Visuales de la Universidad de Guadalajara, que permiten caracterizar su disposición al cambio; por otra parte, cuáles son las características sociodemográficas y laborales que determinan su disposición al cambio y su relación con la práctica educativa del currículum innovador. [...]
The purpose of this research was to identify the one hand, what forms of adoption innovations of teachers of Visual Arts at the University of Guadalajara, which can characterize their willingness to change are; on the other hand, what are the personal and occupational characteristics that determine their willingness to change and their relationship to educational practice innovative curriculum. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
263 p, 3.2 MB El proceso de construcción de la identidad profesional en alumnos universitarios / Meléndez Vizcarra, Dora, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Pineda i Herrero, Pilar, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis profundizó en el conocimiento y la comprensión de los alumnos universitarios, de un programa educativo de la Universidad de Guadalajara (México), haciendo especial énfasis en el proceso de construcción de la identidad como docentes de lengua extranjera (inglés). [...]
This thesis went deep in the knowledge and comprehension of students of an academic program of the University of Guadalajara (Mexico), putting special emphasis in the process of construction of identity as teachers of a foreign language (English). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
527 p, 4.9 MB La Dimensión didáctica en la construcción de la identidad docente en estudiantes en practicum / Ortiz López, Juan Eduardo, autor ; Roca i Casas, Enric, supervisor acadèmic ; Bertran, Marta, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis tiene como propósito explorar las estrategias y técnicas didácticas dispuestas por estudiantes practicantes de pedagogía en inglés como lengua extranjera en prácticum y las razones detrás de sus elecciones. [...]
This thesis aims to explore the methodological strategies and techniques displayed by EFL student teachers in practicum and the reasons why they select them. The study follows an explanatory, sequential mixed-method approach where the first quantitative phase provided insights about the on-hands student-teachers performance in comparison to theory, and the second qualitative phase elucidated the power relationships that influence their performance and teacher identity construction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
249 p, 1.8 MB Caracterización de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica : un estudio de la región del Biobío-Chile / Ulloa Becerra, Sergio Fernando ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Pàmies Rovira, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La investigación tuvo como propósito conocer las características de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica y de alta vulnerabilidad económica y social en la región del Bio-Bío-Chile. [...]
The purpose of the research was to know characteristics of headteachers in educational establishments with academic excellence and high social and economic vulnerability in Bío-Bío Region, Chile. It was investigated some variables such as education reform in the 1990s, pedagogical leadership, school management, educational leadership ideas, professional competences, school environment, and relationship between socioeconomic status and academic results that get students. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
392 p, 2.0 MB Hacia un modelo de intervención para la inserción profesional de los profesores noveles en la Educación Municipalizada chilena / Peralta Valdés, Lina ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El impacto que produce la confrontación con la realidad escolar genera grandes dificultades y desafíos para los docentes noveles cuando inician su carrera, hecho que afecta tanto su autoestima como su imagen profesional. [...]
The impact produced by facing the reality of school generates great difficulties and challenges for new teachers at the beginning of their careers; this affects teacher's self-esteem and reputation. In international and national literature, there is an agreement regarding these difficulties and worries; some of them are related to emotions towards their new role, and others related to solving bureaucracy aspects of schools. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
743 p, 5.8 MB Llengua de signes i llengua escrita en la modalitat educativa bilingüe i en la intervenció amb l'infant sord / Sánchez Amat, Jordina ; Roca i Casas, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quer, Josep, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
L'objectiu d'aquesta tesi és estudiar el paper de la llengua de signes catalana (LSC) a l'aula d'agrupament de la modalitat educativa bilingüe intermodal, concretament en l'ensenyament/aprenentatge de la llengua escrita a primària, i en el context general català d'assessorament i atenció a l'infant amb sordesa, per proposar estratègies d'intervenció amb l'alumnat sord. [...]
The aim of this thesis is to study the role of Catalan sign language (LSC) in the small sign bilingual education class groups, in particular on teaching/learning written language in primary education, and in the general Catalan context of guidance and care for deaf children, in order to propose intervention strategies with deaf pupils. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
372 p, 2.4 MB Troubling "race" and power in preschool : an ethnographic study of "race" and identity discourses circulating in a culturally diverse primary school in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca i Casas, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El present estudi etnogràfic explora les complexitats de com els nens d'edats compreses entre cinc/sis anys construeixen i exploren les seves identitats racials durant la seva etapa educativa infantil en la Sudàfrica post-apartheid. [...]
This ethnographic study explores the complexities of how young children aged five to six years construct and perform their ‘race’ identities in early schooling in post-apartheid South Africa. Set within the broad framework of transformation and integration within the education system, official, formal and informal discourses of diversity, difference and identity are examined in order to understand how dominant ideological and discursive frameworks serve to structure social categories and imbue them with power. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
9.
166 p, 2.1 MB Learning to live together : an exploration and analysis of managing cultural diversity in ten early childhood development centres in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study explores how South African Early Childhood Development (ECD) Practitioners and families meet the needs of the increasing number of children from diverse cultural backgrounds in their care. [...]
Este estudio explora la manera en que los educadores infantiles y las familias atienden las necesidades de cada vez mayor número de niños de orígenes culturales diversos. Este trabajo se basó en entrevistar educadores y familias a través diez centros educativos en dos comunidades urbanas situadas en las provincias del Eastern y Western Cape en Sudáfrica. [...]

2009  

Articles 4 registres trobats  
1.
20 p, 1.7 MB Función y perfil profesional de los psicopedagogos : una perspectiva desde Cataluña / Roca Casas, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En Cataluña, al igual que en otras comunidades autónomas, las funciones de los nuevos profesores de Psicología y Pedagogía de la Educación Secundaria se han ido regulando desde 1995 por medio de las denominadas «normativas de curso» que año tras año ha ido publicando el departamento de Educación del Gobierno autónomo. [...]
Since 1995 onwards, in Catalonia and in other «comunidades autónomas», the responsibilities of the Secondary School new teachers of Psychology and Pedagogy, have become ruled by the called «course regulations». [...]

2000
Teoría de la educación, Vol. 12 (2000) , p. 159-178  
2.
6 p, 4.6 MB La patología aviar en el último siglo / Roca Cifuentes, Enric
1996
Selecciones avícolas, Vol. 38, Núm. 5 (Mayo 1996) , p. 29-34  
3.
11 p, 2.8 MB Situación actual de la patología aviar en España / Roca i Cifuentes, Enric ; Brufau de Barbera, Joaquim
1981
Selecciones avícolas, Vol. 23, Núm. 4 (Abril 1981) , p. 127-131  
4.
4 p, 1.0 MB Panorama actual de la patología aviar / Lleonard Roca, Francesc ; Roca Cifuentes, Enric
1986
Selecciones avícolas, Vol. 28, Núm. 4 (Abril 1986) , p. 111-112  

Vegeu també: autors amb noms similars
3 Roca, E.
1 Roca, Eduard
1 Roca, Elisabet
1 Roca, Estanislau
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.