Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
5 p, 83.1 KB Una exposición sobre el mundo de los sentidos como contexto no formal de aprendizaje y alfabetización científica / Gavidia Catalán, Valentín (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Rodes, Mª José (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Sanz, Julia (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Tejerina, Fernando (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Guillén, Enrique (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Carratalá, Ascensio (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Talavera, Marta (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
2.
8 p, 397.8 KB La educación para la salud : una propuesta fundamentada desde el campo de la docencia / Gavidia Catalán, Valentín (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Rodes, Mª José (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Carratalá, Ascensio (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Is Sanitary Education the same as Health Education? Wich factors should we keep in mind when setting up a curriculum for Health Education? Is it necessary to deal with such health matters as hygiene, vacunations and so on. [...]
1993 - 10.5565/rev/ensciencias.4507
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 289-296  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Rodés, Montserrat
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.