Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
4 p, 76.3 KB Impacto del comportamiento de los ex-clientes de centros deportivos por tipo de cuota / Gallardo, Leonor (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Rodríguez Cañamero, Sergio (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Hernando Barrio, Enrique (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Peñas, Lucas Eduardo
El objetivo del estudio es analizar los motivos de baja de clientes de centros deportivos así como sus actuaciones futuras, diferenciando por tipo de centro en función de su cuota. Se administró una encuesta ad hoc a 7. [...]
The aim of this study was to analyze the reasons for dropping out in sport centers' customers as well as the future actions, depending on the sort of center's fee. An ad hoc survey of 7,863 ex-customers from sport centers was carried out. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 43-46 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.