1.
|
88 p, 1.7 MB |
Sociologia, economia i ciència política : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Ortiz Monera, Rosa María (Universitat de Barcelona) ;
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ;
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ;
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ;
Morero Beltrán, Anna María (Universitat de Barcelona)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la sociologia, l'economia i la ciència política. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica i perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
2.
|
36 p, 2.2 MB |
Psicologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Bosch Fiol, Esperanza (Universitat de les Illes Balears) ;
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ;
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ;
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra) ;
Mantero Heredia, Salud (Universitat de les Illes Balears)
Les autores recullen en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la psicologia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
3.
|
50 p, 1.9 MB |
Medicina : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Ruiz Cantero, María Teresa (Universitat d'Alacant) ;
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ;
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ;
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'evidència científica i l'experiència, tant acadèmica com professional, demostren que és imprescindible incorporar un enfocament de gènere com a criteri de millora de la qualitat dels estudis universitaris en ciències de la salut. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
4.
|
42 p, 1.9 MB |
Història de l'art : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Faxedas Brujats, M. Lluïsa (Universitat de Girona) ;
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ;
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ;
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de les ciències humanes, en especial l'Art. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
38 p, 2.1 MB |
Ciències de la computació : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
/
Moreda Pozo, Paloma (Universitat d'Alacant) ;
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona) ;
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant) ;
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora introdueix la inclusió de la perspectiva de gènere en l'àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (o tecnologies TIC). Aquest és un àmbit de les anomenades titulacions STEM (Ciències, Tecnologies, Enginyeria i Matemàtiques), caracteritzat per la poca presència de dones estudiants i professionals. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)
|
|
10.
|
|