Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
29 p, 978.0 KB Los correlatos acústicos del énfasis en los eslóganes publicitarios / Rodríguez Molina, Lorena ; Ríos Mestre, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este trabajo, se estudian los correlatos acústicos del énfasis en el anuncio publicitario en español. Para ello, se ha procedido a la grabación y análisis acústico de un eslogan publicitario creado ad hoc, en el que se variaba la posición del acento léxico en la palabra de la marca comercial. [...]
Aquest treball estudia els correlats acústics de l'èmfasi a l'anunci publicitari amb espanyol. Per assolir l'objectiu, s'ha gravat i s'ha analitzat acústicament un eslògan d'un anunci creat ad hoc on s'ha variat la posició de l'accent lèxic de la marca comercial. [...]

2015
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.