Resultats globals: 33 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 20 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Alvarez Canovas, Isabel ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2017-18
3 documents
2.
7 p, 87.3 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
3.
4 p, 77.8 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Castell Escuer, Maria Antonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
4 p, 77.8 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
5.
4 p, 75.6 KB Anàlisi de recerques aplicades a l'educació social [101679] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, tracta de proporcionar coneixements als futurs graduats i graduades respecte a les possibilitats de la recerca aplicada en l'àmbit de l'educació social com a eina de millora continua per a la seva pràctica professional. [...]
This subject is to provide knowledge for future graduates regarding the possibilities of applied research in the field of social education as a tool for continuous improvement to their practice professional. [...]
Esta asignatura, trata de proporcionar conocimientos a los futuros graduados respecto a las posibilidades de la investigación aplicada en el ámbito de la educación social como herramienta de mejora continua para su práctica professional. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
6.
7 p, 87.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
7.
4 p, 30.2 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
4 p, 28.8 KB Anàlisi de recerques aplicades a l'educació social [101679] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, tracta de proporcionar coneixements als futurs graduats i graduades respecte a les possibilitats de la recerca aplicada en l'àmbit de l'educació social com a eina de millora continua per a la seva pràctica professional. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
9.
6 p, 33.5 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
10.
4 p, 105.1 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Materials de curs : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
6 p, 444.0 KB Test situacional de competències socioemocionals / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Filella i Guiu, Gemma (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Oriol-Granado, Xavier (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Ros Morente, Agnès (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Secanilla Campo, Esther (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Soldevila Benet, Anna (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Test Situacional de Competencias Socioemocionales para jóvenes de 12 a 18 años.
2016
2 documents
2.
9 p, 633.7 KB Guia per al desenvolupament de competències socioemocionals per a joves : estratègies per a les famílies / Secanilla Campo, Esther (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2016  
3.
44 p, 1.7 MB El bon ús de la bicicleta a l’Educació Primària / Castellà Gorjón, Míriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball tracta sobre l’educació viària a les escoles i, més concretament, pretén incidir sobre l’ús que fan els infants de la bicicleta. Primerament, s’exposa un marc teòric per tal de contextualitzar el tema i apropar-nos a la realitat del moment. [...]
Este trabajo trata sobre la educación viaria en las escuelas y, más concretamente, pretende incidir sobre el uso que hacen los niños/as de la bicicleta. Primeramente, se expone un marco teórico con tal de contextualizar el tema y acercarnos a la realidad del momento. [...]
This project is based on the road safety education in the schools and more specifically, aims to influence in the children’s’ use of the bicycle. First of all, there is a theoretical framework in order to contextualise the topic and get closer to nowadays reality. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
4.
105 p, 9.6 MB El vianant de casa a l’escola / Peregrina Fernández, Alba ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El propòsit de millorar un trajecte, per tal de què aquest esdevingui segur i eficaç per al vianant, ha de ser un dels eixos centrals que constitueixi la formació rebuda per qualsevol alumne durant la seva escolaritat, per tal de disminuir el risc d’accidents. [...]
El propósito de mejorar un trayecto, con el fin de que este resulte seguro y eficaz para el peatón, debe ser uno de los ejes centrales que constituya la formación recibida por cualquier alumno durante su escolaridad, para disminuir el riesgo de accidentes. [...]
The purpose of improving a journey, so that this is safe and effective for pedestrians, should be one of the central themes that constitute the formation received by any student during their schooling, in order to reduce the risk of accidents. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
29 p, 1.1 MB Importància de l’educació viària a l’etapa d’educació infantil : canvi d’actituds i valors per aconseguir la mobilitat segura dels infants / Tesoro Jiménez, Estefania ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball té per objectiu reconèixer la importància de l’educació viària a Infantil; es contextualitza enfocant-la des d’una mirada integradora i globalitzadora a les diferents àrees del Currículum d’aquesta etapa. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
6.
45 p, 2.1 MB Apostem per una educació viària de qualitat. Eduquem cap a la mobilitat / Jarana Jarana, Miriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest projecte es basa en la millora dels programes educatius d'educació viària a Primària. S'estudia l'evolució de l'educació viària en l'educació formal i s'analitza la que es dóna a les escoles espanyoles avui dia. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
7.
35 p, 3.0 MB Pares prematurs. Una realitat que ens acompanya / Arjona Chaparro, Beatriz ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Amb el transcurs del temps, el nostre món evoluciona conjuntament amb canvis polítics, socials i culturals. Aquest fet comporta que l’ésser humà estigui obligat a adaptar-se constantment, però no sempre el camí és fàcil. [...]
Con el transcurso del tiempo, nuestro mundo evoluciona con cambios políticos, sociales y culturales. Este hecho conlleva que el ser humano esté obligado a adaptarse constantemente, pero no siempre el camino es fácil. [...]
Over the years, the human world modifies in relation with changed in politics, society and human being. Hence, human is forced to adapt to the new times, but sometimes the way is not that easy. This project addresses a tool for teenagers, many of whom have a life in his hands. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
463 p, 4.6 MB Eficacia del programa de enseñanza media técnica profesional de administración, desde la inserción laboral, en la V Región de Chile : evaluación de contenidos, inserción laboral y educación permanente / Soto Kemp, Maritza Mabeth ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La evaluación del programa de formación técnica en administración, además de rendir cuentas sobre sus fines, pretende aportar mejoras en relación a las competencias del perfil profesional y la incidencia de la formación en la inserción laboral y continuidad de estudios de sus alumnos. [...]
The assessment of the program for technical education in clerical work, besides appraising the program’s purposes, aims at providing a way to improve the professional profile skills and how education affects the students’ insertion into labour world as well as their continuity as students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
9.
141 p, 610.2 KB Aportaciones de los predictores de riesgo a la educación vial en la escuela / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La presente tesis doctoral pretende contribuir en la reducción de los accidentes de tráfico desde una perspectiva eminentemente preventiva. Para alcanzar dicho propósito, se ha establecido un procedimiento diagnóstico que ha permitido la identificación de aquellos predictores de riesgo que presentan una mayor incidencia en los accidentes de tráfico en el colectivo de jóvenes conductores que cursan la E. [...]
The present doctoral thesis tries to contribute to the reduction of the traffic accidents from an eminently preventive perspective. In order to reach this intention, a diagnostic procedure has been settled down in order to identiffy those risk predictors that have a greater incidence in the traffic accidents. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
3 documents

Articles 4 registres trobats  
1.
30 p, 114.3 KB La formación por competencias profesionales. Evaluación y mejora de las competencias del profesor de formación vial desde un modelo de cambio de actitudes / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se presentan los resultados de una investigación realizada desde la cátedra de educación y formación vial de la universidad autónoma de Barcelona y el Servei Català de Trànsit. [...]
This article presents the results of a research work developed by the group of lecturers in road formation of the "Universitat Autónoma de Barcelona" and the "Servei Català de Trànsit". The theoretical models of professional competences that serve as a basis for the design of a training course of professors of road formation future trainers are described in this paper. [...]

2007 - 10.5944/educxx1.1.10.299
Educación XX1, Vol. 10 (2007) , p. 107-136  
2.
17 p, 146.3 KB El proceso de desinternamiento de jóvenes ex tutelados para favorecer una inserción sociolaboral positiva. Análisis de la situación actual en los centros residenciales de acción educativa de Cataluña / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villalba Biarnès, Andreu (Fundació Pere Tarrés)
Con este estudio pretendemos conocer qué actuaciones y planes formativos realizan los centros residenciales de acción educativa para preparar el desinternamiento y propiciar una integración sociolaboral exitosa de los jóvenes que tienen a su cargo. [...]
2008
Bordón, Vol. 60, num. 3 (2008) , p. 49-65  
3.
12 p, 307.1 KB Analysis of factors involved in the social inclusion process of young people fostered in residential care institutions / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Villalba Biarnés, Andreu (Fundació Pere Tarrés) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This study aims to analyse how the characteristics of Youth under custody in foster residences and the characteristics of foster residences affect the sociolaboral insertion after coming of age. This information is important for maximizing the possibilities of an autonomous, positive and satisfactory life after coming of age. [...]
2009 - 10.1016/j.childyouth.2009.05.010
Children and youth services review, Vol. 31, núm. 12 (2009) , p. 1251-1257  
4.
15 p, 88.7 KB Aproximación conceptual e identificación de predictores de riesgo teóricos en jóvenes conductores : un punto de partida para contribuir en la reducción de accidentes de tráfico / Rodríguez Parrón, Montserrat
Para evaluar el riesgo entre el colectivo de jóvenes que actualmente están cursando los últimos cursos de la ESO y que, en la mayoría de los casos son conductores habituales de bicicleta y/o ciclomotor así como potenciales conductores de coche, creemos necesario para este colectivo identificar, aquellos predictores de riesgo que pueden tener una incidencia directa en los accidentes. [...]
Per a avaluar el risc entre el col·lectiu de joves que actualment estan cursant els últims cursos de la ESO i que, en la majoria dels casos són conductors habituals de bicicleta i/o ciclomotor així com potencials conductors de cotxe, creiem necessari per a aquest col·lectiu identificar, aquells predictors de risc que poden tenir una incidència directa en els accidents. [...]
In order to evaluate the risk between the group of young people who at the moment are attending the last courses of the ESO and that, in most of the cases is habitual drivers of bicycle and/or moped as well as potential drivers of car, we create necessary this group to identify, those predicting ones of risk that can have a direct incidence in the accidents. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.195
Educar, N. 37 (2006) p. 189-203  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.