Resultados globales: 50 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 14 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 16 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 12 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
3 p, 83.7 KB Fernández Suárez, Belén (2018). La alteridad domesticada. La política de integración de inmigrantes en España : actores y territorios. Barcelona: Edicions Bellatera. / Rodríguez Reche, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Antropologia Social i Cultural)
Obra ressenyada: Belén FERNÁNDEZ SUÁREZ, La alteridad domesticada. La política de integración de inmigrantes en España: actores y territorios. Barcelona: Edicions Bellatera, 2018.
2019 - 10.5565/rev/dag.552
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 433-435 (Ressenyes)  
2.
4 p, 159.3 KB Reseña de Rojo, Ana. 2018. La investigación en traducción. Una revisión metodológica de la disciplina. Barcelona : Anthropos. / Castillo Rodríguez, Cristina
Obra ressenyada: Ana ROJO, La investigación en traducción. Una revisión metodológica de la disciplina. Barcelona : Anthropos, 2018.
2018
Estudios de lingüística del español, Vol. 39 (2018) , p. 509-512 (Reviews)  
3.
12 p, 2.8 MB Gut microbiota linked to sexual preference and HIV infection / Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Rocafort, Muntsa (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Guillén, Yolanda (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Rivera, Javier (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Casadellà, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Nowak, Piotr (Karolinska Universitetssjukhuset) ; Hildebrand, Falk (European Molecular Biology Laboratory) ; Zeller, Georg (European Molecular Biology Laboratory) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Bellido, Rocío (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Rodríguez, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Carrillo, Jorge (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Mothe, Beatriz (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Coll, Josep (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Bravo, Isabel (Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Estany, Carla (Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Herrero, Cristina (Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Saz, Jorge (BCN Checkpoint,) ; Sirera, Guillem (Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Torrela, Ariadna (Hospital Universitari Vall d'Hebrón) ; Navarro, Jordi (Hospital Universitari Vall d'Hebrón) ; Crespo, Manel (Hospital Universitari Vall d'Hebrón) ; Brander, Christian (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Negredo, Eugènia (Universitat de Vic) ; Blanco, Julià (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Guarner, Francisco (Hospital Universitari Vall d'Hebrón) ; Calle, Maria Luz (Universitat de Vic) ; Bork, Peer (European Molecular Biology Laboratory) ; Sönnerborg, Anders (Karolinska Universitetssjukhuset) ; Clotet, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa) ; Paredes, Roger (Institut Germans Trias i Pujol. IrsiCaixa)
The precise effects of HIV-1 on the gut microbiome are unclear. Initial cross-sectional studies provided contradictory associations between microbial richness and HIV serostatus and suggested shifts from Bacteroides to Prevotella predominance following HIV-1 infection, which have not been found in animal models or in studies matched for HIV-1 transmission groups. [...]
2016 - 10.1016/j.ebiom.2016.01.032
EBioMedicine, Vol. 5 (March 2016) , p. 135-146  
4.
11 p, 657.4 KB Ageing is associated with deterioration of calcium homeostasis in isolated human right atrial myocytes / Herraiz-Martínez, Adela (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Álvarez-García, Jesus (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Llach, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Molina, Cristina E. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Fernandes, Jacqueline (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ferrero-Gregori, Andreu (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rodríguez, Cristina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Vallmitjana, Alexander (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Benítez, Raúl (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Padró, Josep M. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Martínez-González, José (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Cinca, Juan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Hove-Madsen, Leif (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Ageing-related cardiac disorders such as heart failure and atrial fibrillation often present with intracellular calcium homeostasis dysfunction. However, knowledge of the intrinsic effects of ageing on cellular calcium handling in the human heart is sparse. [...]
2015 - 10.1093/cvr/cvv046
Cardiovascular Research, Vol. 106 (february 2015) , p. 76-86  
5.
8 p, 524.8 KB El papel de las TIC en la enseñanza de las ciencias en secundaria desde la perspectiva de la práctica científica / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Ante el amplio abanico de TICs disponibles en las clases de ciencia, el marco de la práctica científica y sus tres dimensiones (modelización, indagación y argumentación) ayudan a definir el papel de estas herramientas digitales en la enseñanza y aprendizaje de las ciencias en secundaria. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 691-698  
6.
8 p, 143.3 KB Análisis del papel de la intervención adulta en una actividad Making en un contexto informal / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica)
Enmarcado en el movimiento Making, el Tinkering está ganando cada vez más popularidad en contextos educativos formales e informales, pese a que aún se desconocen sus potencialidades y limitaciones. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1511-1518  
7.
7 p, 603.0 KB Visiones del profesorado de ciencias sobre el trabajo experimental : análisis desde un marco de indagación / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pese a la importancia que la enseñanza de las ciencias da al trabajo experimental, ciertos autores han evidenciado una falta de efectividad del planteamiento de este tipo de trabajo. La presente investigación propone un marco de indagación basada en la modelización (IBM) para el trabajo experimental y lo utiliza para analizar las visiones del profesorado respecto a este tipo de actividad. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3332-3338 (Innovacions didàctiques)  
8.
11 p, 203.3 KB Mutations related to Antiretroviral Resistance identified by ultra-deep sequencing in HIV-1 infected children under Structured Interruptions of HAART / Vázquez Guillén, José Manuel (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic)) ; Palacios Saucedo, Gerardo C. (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Rivera Morales, Lydia G. (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic)) ; García Campos, Jorge (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Ortiz López, Rocío (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic)) ; Noguera Julián, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Paredes, Roger (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Vielma Ramírez, Herlinda J. (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic)) ; Ramírez, Teresa (Laboratorio Estatal de Salud Pública del Estado de Nuevo León (Mèxic)) ; Chávez García, Marcelino (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; López Guillén, Paulo (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Briones Lara, Evangelina (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Sánchez Sánchez, Luz M. (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Vázquez Martínez, Carlos A. (Instituto Mexicano del Seguro Social) ; Rodríguez Padilla, Cristina (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic))
Although Structured Treatment Interruptions (STI) are currently not considered an alternative strategy for antiretroviral treatment, their true benefits and limitations have not been fully established. [...]
2016 - 10.1371/journal.pone.0147591
PloS one, Vol. 11 Núm. 1 (January 2016)  
9.
9 p, 776.2 KB Més enllà de la programació i la robòtica educativa : el pensament computacional en l’ensenyament STEAM a infantil i primària. / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Cornellà, Pere (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Peracaula, Marta (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Niell, Mariona (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona. UdigitalEdu)
El pensament computacional està guanyant cada vegada més rellevància en el món edu-catiu. Més enllà de l’interès que pot tenir desenvolupar aquesta forma de pensar i resoldre problemes en un context cada cop més informatitzat, el desenvolupament del pensament computacional pot recolzar l’aprenentatge de totes les disciplines que conformen l’STEAM (Science, Technolgoy, Engineering, Arts and Mathematics). [...]
Computational thinking is gaining increasing relevance in education. Beyond the interest that developing this way of thinking and problem-solving problems may have in an increas-ingly computerized context, the development of computational thinking can support the learning of all STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) disci-plines. [...]

2016
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 38-46 (El Racó STEAM)  
10.
16 p, 3.8 MB The Role of Dietary Extra Virgin Olive Oil and Corn Oil on the Alteration of Epigenetic Patterns in the Rat DMBA-Induced Breast Cancer Model / Rodríguez Miguel, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Moral Cabrera, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Escrich Navarro, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Vela Sarrión, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Solanas i Garcia, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Escrich Escriche, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia)
Disruption of epigenetic patterns is a major change occurring in all types of cancers. Such alterations are characterized by global DNA hypomethylation, gene-promoter hypermethylation and aberrant histone modifications, and may be modified by environment. [...]
2015 - 10.1371/journal.pone.0138980
PLoS one, Vol. 10 Issue 9 (September 2015) , p. e0138980  

Artículos : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 37.4 KB La nostra experiència de formació del treball en equip : avenços i reptes / Rodríguez Sandiás, Cristina (Escola Universitària Creu Roja) ; Codern i Bové, Núria (Escola Universitària Creu Roja)
El propòsit d’aquesta comunicació es compartir l’experiència docent sobre la formació per competències en les assignatures Fonaments de Teràpia Ocupacional II (part pràctica) i Elaboració de Projectes de l’Escola Universitària Creu Roja, iniciada el curs 2005-06. [...]
The aim of this paper is sharing the authors’ teaching experience on competence based learning in the subjects of “Fonaments de Teràpia Ocupacional II” and “Elaboració de Projectes” at “Escola Universitària Creu Roja”, which we have started in 2005-2006. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
325 p, 8.5 MB Computer based learning in ScienceCBLIS 2012 Conference Proceedings. Learning Science in the Society of Computers / Pintó, R. (Roser) , ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Learning Science in the Society of Computers International Conference : (10a : 2012 : Barcelona)
Since the first conference held in Vienna in 1993, the CBLIS has become an international forum to share and exchange ideas about teaching and learning Science with computers, to deepen the construction and development of new educational models and to elaborate contributions to both theoretical and practical in the field of computer-based Science teaching and learning. [...]
Barcelona : CRECIM , 2012  

Documentos de investigación Encontrados 16 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
201 p, 8.1 MB Valor pronóstico de las alteraciones genéticas de la vía mTOR en pacientes con cáncer renal metastásico tratados con inhibidores de mTOR / Suárez Rodríguez, Cristina, autor. ; Galceran, Joan Carles, supervisor acadèmic. ; Bosch Gil, Josep Àngel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
El cáncer renal supone el 2% de todos los nuevos casos de cáncer en el adulto y su incidencia va en aumento en los últimos años. El mejor conocimiento de la biología molecular del cáncer renal ha llevado al descubrimiento y utilización de dos grandes grupos de fármacos: los inhibidores de la vía de la angiogénesis y los inhibidores de la vía mTOR, a los que recientemente se ha unido la inmunoterapia. [...]
Renal cell carcinoma (RCC) accounts for 2% of all new cases of cancer in adults and its incidence is increasing in recent years. The best knowledge of the molecular biology of RCC has led to the discovery and use of two large groups of drugs: the inhibitors of the angiogenesis pathway and the inhibitors of the mTOR pathway, to which immunotherapy has recently been added. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
57 p, 1.4 MB Compendio de herramientas de evaluación para ferias de la ciencia : aprendizajes de la evaluación de la Elhuyar Zientzia Azoka / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Esta Guía pretende ser un documento de consulta para aquellas personas que quieren plantear un plan de evaluación de su propia Feria de la Ciencia o iniciativa similar. En concreto, se busca ofrecer a los responsables de dichas iniciativas ideas, sugerencias y ejemplos útiles para diseñar una evaluación de acuerdo con los objetivos concretos de su propia iniciativa. [...]
2018  
3.
56 p, 1.5 MB Informe de evaluación de la Elhuyar Zientzia Azoka / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Este informe de evaluación presenta los principales resultados de la evaluación llevada a cabo para la iniciativa Elhuyar Zientzia Azoka.
2018  
4.
32 p, 407.2 KB Efectividad de la musicoterapia sobre la ansiedad del paciente crítico durante el weaning. / Martínez Rodríguez, Cristina ; Arreciado, Antonia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Objetivo: Evaluar la efectividad de la musicoterapia sobre la ansiedad durante el destete de la ventilación mecánica invasiva en pacientes adultos críticos. Material y Método: Ensayo clínico aleatorizado en un hospital universitario de tercer nivel desde enero de 2017 a enero de 2018. [...]
Objectiu: Avaluar l’efectivitat de la musicoteràpia sobre l’ansietat durant el weaning en pacients adults crítics. Material y Mètode: Assaig clínic aleatoritzat a un hospital universitari de tercer nivell des de gener de 2017 fins a gener de 2018. [...]
Objective: Evaluate the effectiveness of music therapy on anxiety during weaning from mechanical ventilation in critically ill adult patients. Material y Methods: Randomized controlled trial in a third level university hospital from January 2017 to January 2018. [...]

2016
Graduat o Graduada en Infermeria [830]  
5.
117 p, 2.8 MB El tratamiento fanático representado en las crónicas deportivas como estrategia de fidelización a la audiencia / Mateo Rodríguez, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu ha evolucionat tant als últims anys que ha provocat canvis en les rutines periodístiques dels professionals de la comunicació. Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació s'han imposat en el mercat mediàtic i obliguen als periodistes a aprendre i desenvolupar noves formes de treball amb l'objectiu d'atreure a una audiència cada vegada més difusa. [...]
El periodismo deportivo ha dado un vuelco en los últimos años y también han evolucionado las rutinas periodísticas de los profesionales de la comunicación. Las Tecnologías de la Información y la Comunicación se han impuesto en el mercado mediático y obligan a los periodistas a aprender y desarrollar nuevas formas de trabajo con el objetivo de atraer a una audiencia cada vez más difusa. [...]
Sport journalism has evolved in the last years and has produced several changes in the exercise of journalist. Information and communication technologies have taken over the market media and force journalist to develop new ways of working with the objective of retain and increase audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
6.
1 p, 750.3 KB Tetrodotoxin : globalization of a local problem / Rodríguez Camprubí, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Graduat o Graduada en Veterinària [955]  
7.
357 p, 6.5 MB Alteración de los patrones epigenéticos en cáncer de mama humano y experimental por efecto de los lípidos de la dieta y/o de la enfermedad / Rodríguez Miguel, Cristina ; Moral Cabrera, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Escrich Escriche, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
El cáncer de mama es una enfermedad con elevada incidencia, prevalencia y mortalidad que puede estar influida por factores nutricionales, entre los que destacan los lípidos de la dieta. A su vez, en cáncer se han descrito alteraciones del epigenoma. [...]
Breast cancer is a disease with high incidence, prevalence and mortality, that may be influenced by nutritional factors, and especially dietary lipids. Furthermore, disruption of epigenome is a major change occurring in all types of cancers. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
Los makeovers shows en España : Análisis del contenido del formato Cámbiame / Froilan Rodríguez, Cristina ; Gutierrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza el makeover show a Espanya, un subgènere del reality show que mostra transformacions als participants com una forma de millorar la vida dels ciutadans. Destaquen els seus programes amb temàtica de canvi d'imatge com és el cas de Cámbiame. [...]
Este estudio analiza el makeover show en España, un subgénero del reality show que muestra transformaciones en los participantes como una forma de mejorar la vida de los ciudadanos. Destacan sus programas con temática de cambio de imagen como es el caso de Cámbiame. [...]
This study analyzes the makeover show in Spain, a subgenre of reality show that shows a transformation in its participants as a way to improve the lives of citizens. Programs about a physical makeover stand out the most, which is the case of Cámbiame. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
201 p, 4.8 MB Spanish case studies (Project TRACES) / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moreno, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012 (Deliverables Projecte TRACES)  
10.
90 p, 3.3 MB Visions del professorat de ciències sobre el treball experimental a les etapes de transició entre primària i secundària : anàlisi des d'un marc d'indagació / Simarro Rodríguez, Cristina ; Pintó, R. (Roser), dir. ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca del màster de Recerca en Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals.
2011  

Documentos de investigación : Encontrados 16 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 4 registros  
1.
1 p, 919.3 KB Biblioteca de Veterinària. Préstec d'equipaments / Rodríguez Gómez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
Infografia que explica breument en què consisteix el servei de préstec d'equipaments a la Biblioteca de Veterinària.
2018 (Serveis) (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Veterinària)  
2.
19 p, 1.3 MB Interacció llum-matèria i efecte hivernacle : seqüència didàctica per a l’estudi de l’espectroscòpia / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Lusic Sakotic, Oto (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  
3.
15 p, 1.3 MB Generació d'electricitat en plaques fotovoltaiques : seqüència didàctica per a l'estudi de les plaques fotovoltaiques / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Corominas, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l’alumnat de segon a quart d’ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la generació d’electricitat a partir de plaques fotovoltaiques.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  
4.
15 p, 1.1 MB Equilibri químic als oceans : seqüència didàctica per a l’estudi de l’equilibri químic / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tortosa Moreno, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Sáez García, Marcela (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat entengui què és l’equilibri químic i com podem modificar-lo.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  

Materiales académicos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
5 p, 84.7 KB Tecnologies i Sistemes de Producció i Gestió de Continguts Digitals [43964] / Giraldo Luque, Santiago ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Salla Tranche, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul respon a la necessitat que el professional de la informació conegui els usos i possibilitats que la tecnologia ofereix per al desenvolupament del seu treball quotidià referit a la gestió i producció de continguts. [...]
El módulo responde a la necesidad de que el profesional de la información conozca los usos y posibilidades que la tecnología ofrece para el desarrollo de su trabajo cotidiano referido a la gestión y producción de contenidos. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documentos
2.
6 p, 85.6 KB Comunicació, Educació i Alfabetització Mediàtica [103125] / Pérez Tornero, José Manuel ; Cervi, Laura ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu central de l'assignatura és donar a concertar les relacions ens comunicació i educació i sensibilitzar a l'alumnat amb els problmeas i oportunitats que aquesta relació suscita. Es tracta, també que l'alumnat adquireixi capacitats per desenvolupar projectes educomunicativos.
El objetivo central de la asignatura es dar a concer las relaciones ente comunicación y educación y sensibilizar al alumando con los problemas y oportunidades que dicha relación suscita. Se trata, también de que el alumnado adquiera capacidades para desarrollar proyectos educomunicativos.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
3.
5 p, 89.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio Sola, Nuria ; Velázquez García-Talavera, Teresa ; Cervi, Laura ; Molina Rodriguez-Navas, Pedro Manuel ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza al segon curs durant el segon semestre i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
La asignatura se realiza el segundo curso durante el segundo semestre y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos aplicados al análisis de la comunicación y el periodismo. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
4.
5 p, 81.7 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 2 [101427] / Ríos Mestre, Antonio ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Pascual Fernandez, Maria Luisa ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos especialitzats senzills i per a comprendre textos amb problemes de variació lingüística a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos especializados sencillos y para comprender textos con problemas de variación lingüística a fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2018-19
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documentos
5.
7 p, 92.2 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 1 [101282] / Ríos Mestre, Antonio ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Ohannesian Saboundjian, Maria ; Pascual Fernandez, Maria Luisa ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos no especialitzats i per a comprendre textos d'una certa complexitat a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos no especializados y para comprender textos de cierta complejidad con el fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2018-19
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documentos
6.
7 p, 91.9 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 1 [101282] / Ríos Mestre, Antonio ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Ohannesian Saboundjian, Maria ; Rico Rama, Pablo ; Cerrudo Aguilar, Alba ; Pascual Fernandez, Maria Luisa ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos no especialitzats i per a comprendre textos d'una certa complexitat a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos no especializados y para comprender textos de cierta complejidad con el fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2017-18
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documentos
7.
5 p, 83.4 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 2 [101427] / Ríos Mestre, Antonio ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Pascual Fernandez, Maria Luisa ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos especialitzats senzills i per a comprendre textos amb problemes de variació lingüística a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos especializados sencillos y para comprender textos con problemas de variación lingüística a fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2017-18
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documentos
8.
4 p, 31.3 KB Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088] / Simarro Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball experimental juga un paper molt important en l'educació científica a primària, ja que és l'espai on els infants s'inicien en la observació i estudi del món natural, desenvolupen les seves competències i s'inicien en la seva alfabetització científica. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
10 p, 291.0 KB Castellà A 3 [22114] / Gargatagli, Ana ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Julià Luna, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
2005-06
Llicenciat en Traducció i Interpretació (Anglès) [555]  
10.
2 p, 61.4 KB Ampliació de laboratori de química inorgànica [23544] / Real i Obradors, Juli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Yáñez López, Ramón (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Peral Crespo, Daniel ; Suades Ortuño, Joan ; Rodríguez Rodríguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2007-08
Llicenciat en Química [70]  

Materiales académicos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
1 p, 1.9 MB Biblioteca de Veterinària : Grups de recerca en Veterinària / Rodríguez Gómez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
Cartell promocional amb els grups de recerca en veterinària inclosos al Dipòsit Digital de Documents (DDD).
2017  
2.
1 p, 2.7 MB Biblioteca de Veterinària : fons personals i col·leccions especials / Rodríguez Gómez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària
Cartell promocional dels fons personals i les col·leccions especials de la Biblioteca de Veterinària.
2017  

Vea también: autores con nombres similares
3 Rodriguez, C.
4 Rodriguez, C. A.
1 Rodriguez, C.A.
2 Rodriguez, Carolina
1 Rodriguez, Covadonga
3 Rodríguez, C.
4 Rodríguez, C. A.
1 Rodríguez, C.A.
1 Rodríguez, C.M.
4 Rodríguez, Carla
1 Rodríguez, Carlos J.
2 Rodríguez, Carmelo
4 Rodríguez, Carmen
4 Rodríguez, Claudio
1 Rodríguez, Cristian
2 Rodríguez, Cristina Susana
1 Rodríguez, Cristóbal
1 Rodríguez, Cèlia
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.