Resultats globals: 90 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 37 registres trobats
Llibres i col·leccions, 11 registres trobats
Documents de recerca, 18 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 23 registres trobats
Articles 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 463.7 KB Són les TIC utilitzades adequadament entre els joves d’Educació Secundària? / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El protagonisme de les TIC (Tecnologies d’informació i Comunicació), com internet i els dispositius mòbils, en la vida quotidiana dels joves és ben conegut. De fet, s’han realitzat diferents estudis analitzant l’ús d’aquestes on s’han destacat els seus beneficis en àmbits educatius. [...]
2018
UAB divulga, Octubre 2018, p. 1-3  
2.
10 p, 739.3 KB Usos problemáticos de las TIC entre jóvenes en su vida personal y escolar / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya)
Los estudios sobre el uso de las TIC en educación suelen analizar su contribución a los procesos formativos. Son escasas las investigaciones centradas en los usos problemáticos de las TIC que realizan los jóvenes en el contexto escolar y, la mayoría, lo abordan desde una perspectiva psicopatológica. [...]
Studies on ICT use in education usually focus on ICT’s contribution to training processes. However, scarce research has concentrated on the problematic use of ICT among young people in the school context, and most of it approaches the problem from a psychopathological perspective. [...]

2018 - 10.3916/C56-2018-09
Comunicar: revista científica de comunicación y educación, Vol. 26, Num. 56 (2018) , p. 91-100
2 documents
3.
2 p, 355.0 KB Access4All, un model per millorar la inclusió en l'educació superior / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Des de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) del Departament de Pedagogia Aplicada (UAB), en col·laboració amb altres universitats europees, sorgeix el projecte ACCESS4ALL, el qual, mitjançant el disseny d'un marc operatiu que permeti l'accés i permanència dels estudiants menys habituals a Europa, busca augmentar la participació dels grups poc representats a l'educació superior.
2018
UAB divulga, Juliol 2018, p. 1-2  
4.
10 p, 275.5 KB Ocupaciones de montaña en el marco de los primeros grupos agro-pastorales del Pirineo Central en el VI-V milenio cal ANE : una perspectiva paleoeconómica / Mazzucco, Niccolò (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia) ; Clemente Conte, Ignacio (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia) ; Gassiot Ballbè, Ermengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Rodríguez Antón, David (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia)
En este trabajo vamos a realizar una revisión de las evidencias disponibles sobre las primeras ocupaciones de las zonas de media y alta montaña del Pirinceo Central por parte de grupos agro-pastorales. [...]
Lan honetan, nekazaritako eta artzaintzako taldeek Erdialdeko Pirinioetako erdi mailako mendietan eta goi-mendietan egindako lehen okupazioei buruz eskuragarri dauden ebidentzien inguruko berrikusketa egingo dugu. [...]
In this paper, we present a review of the available information about the first agro-pastoral communities which occupied the Central Pyrenees, between the 6th and the 5th millennium cal BC. Our aim is to discuss some aspects related to the paleoeconomical behaviours of such first settlers, with particular attention to two relevant productive activities: hunting and crop-husbandry. [...]

2016 - 10.21630/maa.2016.67.mis09
Munibe. Antropología-Arkeologia, Num. 67 (2016) , p. 339-348  
5.
47 p, 7.7 MB La adquisición de las competencias profesionales a través de las prácticas curriculares de la formación inicial de maestros / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)
Las prácticas profesionales constituyen un elemento esencial en los planes de formación inicial de maestros, contribuyendo no sólo al desarrollo de competencias, sino también a su orientación profesional y posterior inserción laboral. [...]
Internships are an essential element of initial teacher training programmes, contributing not only to student teachers’ skill development, but also to their career guidance and job placement. However, there is little empirical evidence about both the factors affecting skills acquisition during in-school internships and the required conditions for assuring the quality of these training periods. [...]

2017 - 10.4438/1988-592X-RE-2017-376-350
Revista de educación (Madrid), Num. 376 (2017) , p. 229-251  
6.
2 p, 557.6 KB Claus per a l’èxit de la formació pràctica de mestres / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'Equip de Desenvolupament Organitzacional de la UAB ha analitzat quins factors afavoreixen que els professors d'infantil i primària en formació adquireixin unes òptimes competències professionals durant les pràctiques curriculars. [...]
2017
UAB divulga, Setembre 2017, p. 1-2  
7.
13 p, 852.7 KB Del medio natural a los paisajes pastorales : ocupación de las zonas de alta montaña en los Pirineos centrales de Cataluña desde el Mesolítico a la Edad del Bronce (c. 9000-1000 cal ANE) / Rodríguez Antón, David (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia) ; Mazzucco, Niccolò (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia) ; Clemente Conte, Ignacio (Institució Milà i Fontanals. Departament d'Arqueologia i Antropologia) ; Obea Gómez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Garcia Casas, David (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Gassiot Ballbè, Ermengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria)
En este artículo presentamos los resultados de los trabajos de investigación arqueológica y paleoambiental llevados a cabo entre 2000 y 2014 en el Parque Nacional de Aigüestortes i Estany de Sant Maurici (PNAESM) y en su área periférica. [...]
Artikulu honetan, Aigüestortes i Estany de Sant Maurici (PNAESM) parke nazionalean eta parkearen eremu periferikoan 2000. urtetik 2014ra eginiko ikerketa arkeologiko eta paleoanbientalen emaitzak aurkeztuko ditugu. [...]
This paper presents the results of the archaeological and palaeoecological research conducted between 2000 and 2014 in the Aigüestortes i Estany de Sant Maurici National Park (PNAESM). This included the systematic survey of the most of the National Park territory, included at altitudes between 1500 and 3000 m a. [...]

2016
Munibe. Antropología-Arkeologia, Núm. 67 (2016) , p. 325-337  
8.
15 p, 1.6 MB They have gone, and now what? : Understanding re-enrolment patterns in the Catalan public higher education system / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio ; Feixas i Condom, Mónica ; Muñoz, J. L. ; Gairín Sallán, Joaquín
Studies of student re-enrolment patterns in higher education constitute, along with traditional studies of persistence and dropout, a key element for improving the quality of higher education institutions. [...]
2015 - 10.1080/07294360.2015.1137886
Higher education research & development, 2015  
9.
10 p, 76.9 KB Estrategia colaborativa de mejora de la calidad para un EVE-A : el caso e-MEM / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Durante años nos hemos centrado en la mejora de la calidad de los procesos formativos presenciales que se desarrollaban en los centros educativos. La aparición y proliferación en los últimos años de plataformas de teleaprendizaje ha requerido de una adaptación de los criterios de calidad a esta nueva realidad. [...]
2005
Revista iberoamericana de educación, Vol. 36, núm. 3 (2005) , p. 1-10  
10.
2 p, 51.5 KB La comprensió de l'abandonament universitari català des d'un enfocament transnacional / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquesta recerca ha analitzat la forma en què s'aborda l'abandonament universitari a Amèrica i Europa amb la finalitat d'ajudar a dissenyar accions per augmentar la retenció i el rendiment dels estudiants. [...]
2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2  

Articles : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
156 p, 2.7 MB Good Practices for equity and inclusion in Higher Education / Dovigo, Fabio coord. (University of Bergamo) ; Casanova, Laura coord. (University of Bergamo) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pupponen, Hannu (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Bergamo) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romitâ (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Maurariu, Câtâlina (University of Bucharest) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6)  
2.
61 p, 7.4 MB Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview / Dovigo, Fabio, ed. (University of Bergamo) ; Kinnunen, Hanna (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Jyväskylä) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romiţă (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Murariu, Cătălina (University of Bucharest) ; Castro, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol)
Bergamo Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo 2016 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 4)  
3.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas, María Jesús ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez-Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  
4.
64 p, 6.1 MB Acceso, permanencia y éxito académico de colectivos vulnerables en la Educación Superior. Estrategias para la intervención / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego, ed. ; Rodríguez Gómez, David, ed. ; Barrera-Corominas, Aleix, ed.
2015  
5.
221 p, 1.1 MB Universidad y colectivos vulnerables / Gairín Sallán, Joaquín ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Barrales Villegas, Adoración ; Sánchez, Sebastián ; Castro Ceacero, Diego ; Rodríguez, David ; Landín, María del Rosario ; Villegas Torres, José de Jesús ; Pérez Sánchez, Luis Manuel ; Barrales Martínez, Alfredo
El acceso y permanencia en la universidad sigue sin ofrecer, por el momento, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Mexico D.F. : Ediciones del Lirio , 2014
6 documents
6.
74 p, 4.5 MB Acceso, permanencia y egreso en la universidad de colectivos vulnerables en Latinoamérica : intervenir y cambiar la realidad / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego ; Rodríguez-Gómez, David
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Santillana del Pacífico , 2014
9 documents
7.
244 p, 5.7 MB Desarrollo educativo al servicio del desarrollo social / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Aguilar, María Eliana ; Arias, Óscar ; Armengol Asparó, Carme ; Barrientos, Rina ; Becerra, Adán ; Becerra, Sergio ; Cancino, Víctor ; Castro, Diego ; Donoso, Sebastián ; Durán, María del Mar ; Feixas i Condom, Mònica ; García, María Soledad ; Flores, Guadalupe ; Fuentealba, Pablo ; González, Carmen ; González, Paz ; Hernández, Laura ; Inzulza, Domingo ; Jara, Mundina ; Lira, Isaac ; Mayorga, Gladys ; Montiel, Jaime ; Muñoz, José Luis ; Navarro, Marita ; Oyarzún, Claudio ; Pesutic, Rosa ; Prieto, Oscar ; Retamal, Silvia ; Rodríguez, David ; Romero, Luis ; Sánchez, Sebastián
La publicación recoge las aportaciones y los trabajos realizados con motivo del “Proyecto de apoyo y fortalecimiento educacional en gestión directiva y competencias profesionales docentes”, promovido por varias instituciones, coordinado por el Equipo de Desarrollo Organizacional (EDO) de la Universidad Autónoma de Barcelona; y subvencionado por la Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo (AECID). [...]
FIDECAP , 2010  
8.
295 p, 3.4 MB Competencias para el ejercicio de la dirección de instituciones educativas : reflexiones y experiencias en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Aguerrondo, Inés ; Donoso, Sebastián ; Parra, Oscar ; Del Arco, Isabel ; Escobar, Vielka ; Plasencia, Alicia ; Baráibar, Alicia ; Gairín, Joaquín ; Richards, Eladio ; Barrales, Adoración ; García Olaya, Ana ; Rodríguez-Gómez, David ; Martínez Barrientos, Alejandra ; García, Rodolfo ; Rugilo, Ana María ; Benavides, Nibaldo ; González, Nurys del Carmen ; Sánchez, Sebastián ; Bengoa, Mario ; Herrera, Esmelda ; Sánchez, Dagmar de ; Bosco Bernal, Juan ; Jované, Jaime ; Silva, José Manuel ; Calvo, Marcela ; Medrano, Hernán ; Schurmann, Sebastián ; Contreras, Azael ; López, Leopoldo ; Serrano, Walter ; Corea, Norma ; López, Noemí ; Smith, Guillermo ; Brito, Juana M. ; Lugo, María Teresa ; Tafur, Rosa María ; Cancino, Victor ; Martínez, Daniel ; Tejera, Andrea ; Castro, Diego ; Molina, Nuby ; Terreros, Nicolasa ; Díaz, Carmen ; Oviedo, Rosa Divina ; Vaillant, Denise
El presente texto es el resultado de las aportaciones al encuentro realizado por los miembros de la Red de Apoyo a la Gestion Educativa (http://www. redage. org) en junio de 2011 en la ciudad de Lima. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2012 (Informes ; 3)  
9.
266 p, 5.5 MB La dirección de centros educativos en Iberoamérica : reflexiones y experiencias / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Aguerrondo, Inés ; Antelo, Ana ; Barrera-Corominas, Aleix ; Barroso, João ; Bengoa, Mario ; Bernasconi, Gabriela ; M. Brito, Juana ; Castro Ceacero, Diego ; Castro, Jacqueline de ; Chow, Arturo ; García Olaya, Ana ; González, Zózima ; Guedes, Carolina ; Lugo, María Teresa ; Martínez, Alejandra ; Molina, Nuby ; Navarro, Marita ; Plasencia, Alicia ; Rabajoli, Graciela ; Rodríguez, David ; Selmar, Fernando ; Tafur, Rosa ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
La presente aportación recoge la visión de más de veinticinco especialistas de doce países iberoamericanos sobre aspectos de la dirección de centros educativos. Su presentación exige unas reflexiones tanto sobre la temática como sobre el contenido. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2011 (Informes ; 2)  
10.
252 p, 1.5 MB Éxito académico de colectivos vulnerables en entornos de riesgo en Latinoamérica / Gairín Sallán, Joaquín ; Rodríguez-Gómez, David ; Castro Ceacero, Diego
Todos somos conscientes de que el sector universitario ha dejado el siglo XX con una crisis de identidad. Esta se ha precipitado por las numerosas presiones ejercidas a la educación superior, consecuencia, en gran parte, de los grandes cambios que afectan a la sociedad en general. [...]
2012  

Llibres i col·leccions : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
280 p, 2.3 MB The role of newspapers in the EU communication process. / Rodríguez Guillén, David, autor. ; Costa, Pere-Oriol, 1940- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La baja participación en las elecciones europeas, la crisis migratoria, el "Brexit". A lo largo de los últimos años, la Unión Europea ha experimentado un creciente escepticismo. Aunque algunos argumentan que la crisis financiera es una de las principales razones del incremento del escepticismo, el papel jugado por los medios de comunicación en el proceso de comunicación de la Unión Europea también podría haber jugado un factor importante al respecto. [...]
The low turnout in the European elections, the migration crisis, the "Brexit". Over the past few years the European Union has experienced an increasing skepticism. Although some people argue that the financial crisis is one of the main reasons for this rise, the role played by mass media in the EU communication process could have also been an important factor in the rise of skepticism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
103 p, 1.4 MB Impacto de los cambios y el curso de la presión arterial mediante monitorización intensiva en la evolución clínica y radiológica tras una hemorragia intracerebral aguda / Piñeiro Santos, María Socorro, autor. ; Rodríguez Luna, David, supervisor acadèmic. ; Molina Cateriano, Carlos, supervisor acadèmic. ; Álvarez Sabín, J. (José) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
Introducción: Debido a la elevada morbi-mortalidad asociadas a la hemorragia intracerebral (HIC) y a la inexistencia de tratamientos claramente eficaces, es muy importante la identificación de factores de riesgo que puedan contribuir tanto al crecimiento del hematoma (CH) como al deterioro clínico y funcional en estos pacientes. [...]
Introducción Debido a la elevada morbi-mortalidad asociadas a la hemorragia intracerebral (HIC) y a la inexistencia de tratamientos claramente eficaces, es muy importante la identificación de factores de riesgo que puedan contribuir tanto al crecimiento del hematoma (CH) como al deterioro clínico y funcional en estos pacientes. [...]
Background Due to both poor outcome and high mortality rates associated with intracerebral hemorrhage (ICH), and also the absence of proven treatments, it is rather important to identify risk factors related to hematoma growth (HG) and clinical and functional outcome. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
256 p, 4.4 MB Development of Pichia pastoris for the production of human α-galactosidase A as a model lysosomal enzyme / Barreiro Vázquez, Antonio ; Resina Rodríguez, David, dir. ; Ferrer i Alegre, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental
L'α-galactosidasa A humana (GLA) pertany a la família d'hidrolases lisosomals involucrades en malalties d'emmagatzemat enzimàtic (MEEs). Les teràpies de reemplaçament enzimàtic (TREs), basades en l'administració de l'enzim disfuncional, són una mesura eficient per alentir l'avanç d'algunes MEEs. [...]
Human α-galactosidase A (GLA) belongs to the family of lysosomal hydrolases involved in lysosomal storage diseases (LSDs). Enzyme replacement therapies (ERTs), based on the administration of the recombinant missing enzyme, are an efficient measure to slow the advance of some LSDs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
314 p, 2.8 MB Análisis del asesoramiento externo en educación en función de las asistencias técnicas educativas en Chile y los factores que determinan su impacto en la escuela / Lagos Rebolledo, Patricio Alejandro ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez Gómez, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El asesoramiento externo en educación ha logrado posicionarse de manera importante como una forma de apoyo a las escuelas que buscan revisar sus procesos internos con el fin de mejorar los aprendizajes de los estudiantes. [...]
External advice in education has established itself to a significant extent as a form of support for schools seeking to review their internal processes in order to improve student learning. A number of countries (England, the United States, Australia, Sweden) have chosen to include school support systems in their educational policies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
5.
632 p, 5.8 MB La Creación y gestión del conocimiento en las organizaciones educativas : un estudio multicaso / Rodríguez Gómez, David ; Gairín Sallán, Joaquín, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
6.
14 p, 1.5 MB Usos y abusos de las TIC en adolescentes. Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes. / Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Batrina Andrés, Maria Josep (Catalunya. Departament de Justícia) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Mozo Llusia, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014  
7.
356 p, 2.4 MB La civilización ausente Tecnología, sociedad y derecho en la era de la incertidumbre / Rodríguez Álvarez, Joaquín David ; Martínez Quirante, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
La tecnología, entendida como la totalidad de nuestra cultura material ha desempeñado un rol fundamental desde los orígenes de nuestra especie. Y si en un principio se configuró como un elemento crítico para garantizar nuestra supervivencia en la noche de los tiempos, hoy se muestra ante nuestros ojos con dos caras antagónicas; la del progreso, y la del riesgo. [...]
Technology, understood as the whole of our material culture has played a key role since the origins of our species. And if it initially was configured as a critical element to ensure our survival in the mists of time, today it presents itself with two opposing sides; the progress, and risk. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
1 p, 797.3 KB Dead sea microbiology / Rodríguez Temporal, David ; Sánchez Martínez, M. Olga, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Microbiologia [816]  
9.
131 p, 1.9 MB Anàlisi de procediments per a la creació i gestió del coneixement mitjançant comunitats de pràctica a l'administració pública / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fernández de Álava, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Marín, Jesús (Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia) ; Giménez Marín, Daniel ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
En la societat actual el coneixement s'està erigint com un bé de gran valor estratègic i es busquen formes de crear, gestionar, controlar i posseir aquest coneixement. En aquest sentit, en aquest estudi ens interessen els actors i processos vinculats a la CGC (Del Moral et al. [...]
[Barcelona] : Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011
2 documents
10.
75 p, 2.3 MB Me interesa : web de notícies personal / Rodríguez Vendrell, David ; Soler Ruiz, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte tracta d'un portal web que té com a funció principal mostrar informació de diferents pàgines web en una sola plana web a través dels RSS. La web mostra la informació de diferents maneres: - L'usuari visitant podrà consultar aquella informació que desitgi d'entre tota la informació general de la que disposa la web. [...]
El proyecto trata de una portal web que tiene como función principal mostrar información de diferentes páginas web en una sola web a través de los RSS. La web muestra la información de diferentes formas: - El usuario visitante puede consultar aquella información que desee de entre toda la información general de la que dispone la web. [...]
The project is a website which primary function is displaying the information from different web pages into a single site through RSS. The website displays information in different ways: - The visiting user can view all the general information available in the site. [...]

2013  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l’avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Durán Bellonch, María del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d’un projecte que es fonamenta en la necessitat d’assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 98.6 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Rodríguez Gómez, David ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2018-19
3 documents
2.
4 p, 79.2 KB Introducció a la Prehistòria [100336] / Tornero Dacasa, Carlos ; Rodríguez Antón, David ; Garcia Casas, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura forma part de la matèria Història del grau d'Història. Els 30 ECTS d'assignatures bàsiques vinculades a la matèria d'Història (6 crèdits de Prehistòria, Història Antiga, Història Medieval, Història Moderna e Història Contemporània, respectivament) que tenen com objectiu garantir els coneixements mínims indispensables que han de permetre als estudiants cursar amb èxit els crèdits obligatoris i optatius que es preveuen per als cursos segon, tercer i quart. [...]
2018-19
Grau en Història [803]  
3.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
7 p, 92.7 KB Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives [103523] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
5.
7 p, 92.9 KB Context social i gestió escolar [102069] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
4 p, 79.2 KB Mètodes i Tècniques de Camp en Arqueologia Prehistòrica [100713] / Palomo Pérez, Antoni ; Estévez Escalera, Jordi ; Rodriguez Anton, David ; Gómez Bach, Anna Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura té com a objectiu la introducció pràctica als coneixements bàsics de la metodologia i les tècniques de camp en arqueologia prehistòrica. Es donarà un èmfasi especial als mètodes i tècniques d'anàlisi de la formació dels jaciments arqueològics i estratigrafia arqueològica. [...]
2017-18
Grau en Arqueologia [811]  
7.
6 p, 91.0 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres 1 aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la 1 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
7 p, 93.1 KB Context social i gestió escolar [102069] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 82.6 KB Prehistòria i Història Antiga [100013] / Fernandez Villaespesa, Maria ; Rodriguez Anton, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal de l'assignatura és conèixer i comprendre les realitats històriques de la Prehistòria i l'Antiguitat, abordant l'anàlisi de les seves característiques bàsiques en matèria social, econòmica i cultural. [...]
2017-18
Grau en Humanitats [1139]  
10.
7 p, 92.6 KB Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives [103523] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Materials acadèmics : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Rodriguez, D.
1 Rodriguez, D. Rodriguez
10 Rodriguez, Dan
1 Rodriguez, Daniel Andres
2 Rodriguez, Daniela
12 Rodriguez, David
2 Rodriguez, Diego Agustin
3 Rodríguez, D.
10 Rodríguez, Dan
1 Rodríguez, Daniel
2 Rodríguez, Daniela
2 Rodríguez, Daniela
2 Rodríguez, Darío
1 Rodríguez, Diana
1 Rodríguez, Dolores
3 Rodríguez, Dolors
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.