Resultats globals: 108 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 45 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 11 registres trobats
Documents de recerca, 21 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Articles 45 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 954.4 KB Desenvolupament local i turisme : els impactes de l'activitat turística en el territori metropolità / Rodríguez, David (Pla Estratègic Metropolità de Barcelona) ; Estela Barnet, Oriol (Pla Estratègic Metropolità de Barcelona)
El fort creixement de l'activitat turística a les metròpolis experimentat durant les darreres dècades ha generat canvis en el seu teixit econòmic però també en la geografia de les ciutats, amb els consegüents reptes sobre la sostenibilitat social i ambiental. [...]
El fuerte crecimiento de la actividad turística en las metrópolis experimentado durante las últimas décadas ha generado cambios en su tejido económico pero también en la geografía de las ciudades, con los consiguientes retos para la sostenibilidad social y ambiental. [...]

2019
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 62 (Octubre 2019) , p. 37-46
2 documents
2.
18 p, 291.8 KB Accountability en Chile : un Estudio Sociocrítico sobre Innovación Educativa y Control de la Docencia / Pascual Medina, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El objetivo de este artículo es conocer, desde una perspectiva teórica basada en el conflicto y el poder, cómo los procesos de accountability en Chile tensionan a los docentes para adherirse al currículum central, y de qué manera afectan los procesos de innovación educativa. [...]
This article starts from a theoretical perspective based on conflict and power. The main goal is to know how Chilean educational accountability processes push teachers to stick to the national curriculum, and how they affect educational innovation processes inside their schools. [...]

2018 - 10.15366/riee2018.11.2.007
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 11 Núm. 2 (2018) , p. 133-150  
3.
3 p, 341.6 KB L'aprenentatge informal : clau per al desenvolupament professional de directius escolars / Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La participació dels directors/es escolars i dels docents en processos d'aprenentatge i desenvolupament professional és un factor que s'utilitza per determinar la qualitat dels nostres sistemes educatius. [...]
2019
UAB divulga, Setembre 2019, p. 1-3  
4.
7 p, 804.7 KB Confining Functional Nanoparticles into Colloidal Imine-Based COF Spheres by a Sequential Encapsulation-Crystallization Method / Rodríguez San-Miguel, David (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Química Inorgánica) ; Yazdi, Amirali (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Guillerm, Vincent (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Pérez Carvajal, Javier (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Puntes, Víctor (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Maspoch Comamala, Daniel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Zamora, Félix (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Química Inorgánica)
Here, a two-step method is reported that enables imparting new functionalities to covalent organic frameworks (COFs) by nanoparticle confinement. The direct reaction between 1,3,5-tris(4-aminophenyl)benzene and 1,3,5-benzenetricarbaldehyde in the presence of a variety of metallic/metal-oxide nanoparticles resulted in embedding of the nanoparticles in amorphous and non-porous imine-linked polymer organic spheres (NP@a-1). [...]
2017 - 10.1002/chem.201702072
Chemistry - a European journal, Vol. 23, Issue 36 (June 2017) , p. 8623-8627  
5.
3 p, 184.6 KB Reseña de Gorp, Lise Van. 2017. Los verbos pseudocopulativos de cambio en español : estudio semántico-conceptual de hacerse, volverse, ponerse, quedarse. Madrid / Frankfurt: Iberoamericana / Vervuert. / Pérez Rodríguez, David
Obra ressenyada: Lise VAN GORP, Los verbos pseudocopulativos de cambio en español : estudio semántico-conceptual de hacerse, volverse, ponerse, quedarse. Madrid / Frankfurt: Iberoamericana / Vervuert, 2017.
2018
Estudios de lingüística del español, Vol. 39 (2018) , p. 373-375 (Reviews)  
6.
54 p, 193.2 MB A context for the last Neandertals of interior Iberia : Los Casares cave revisited / Alcaraz Castaño, Manuel (Universidad de Alcalá de Henares. Departamento de Prehistoria) ; Alcolea González, Javier (Universidad de Alcalá de Henares. Departamento de Prehistoria) ; Kehl, Martin (Universität zu Köln) ; Albert Cristóbal, Rosa Maria (Universitat de Barcelona. Departament d'Història i Arqueologia) ; Baena Preysler, Javier (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Prehistoria y Arqueología) ; de Balbín-Behrmann, Rodrigo (Universidad de Alcalá de Henares. Departamento de Prehistoria) ; Cuartero, Felipe (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Prehistoria y Arqueología) ; Cuenca Bescós, Gloria (Universidad de Zaragoza. Departamento de Geociencias) ; Jiménez Barredo, Fernando (Centro Nacional de Investigación sobre la Evolución Humana (CENIEH)) ; López Sáez, José Antonio (Consejo Superior de Investigaciones Cientificas (Espanya). Instituto de Historia) ; Piqué i Huerta, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Rodríguez Antón, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Yravedra, José (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Prehistoria) ; Weniger, Gerd-Christian (Neanderthal Museum)
INTRODUCTION AND OBJECTIVES: Although the Iberian Peninsula is a key area for understanding the Middle to Upper Paleolithic transition and the demise of the Neandertals, valuable evidence for these debates remains scarce and problematic in its interior regions. [...]
2017 - 10.1371/journal.pone.0180823
PloS one, Vol. 12, núm. 7 (2017) , p. e0180823  
7.
14 p, 376.4 KB La gestió del coneixement en les organitzacions educatives / Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'aparició i el desenvolupament de nous entorns de treball i aprenentatge són cada vegada més habituals en la societat del coneixement. En aquest context, la gestió del coneixement ha esdevingut ràpidament una estratègia fonamental per millorar els processos de desenvolupament professional en les organitzacions i, per tant, el desenvolupament organitzatiu. [...]
The advent and development of new working and learning environments is becoming increasingly common in the knowledge society. Knowledge management has rapidly become an essential strategy for improving professional development processes within organisations and, therefore, organisational development. [...]

2009-2010 - 10.2436/20.3007.01.65
Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 435-448  
8.
3 p, 463.7 KB Són les TIC utilitzades adequadament entre els joves d'Educació Secundària? / Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El protagonisme de les TIC (Tecnologies d'informació i Comunicació), com internet i els dispositius mòbils, en la vida quotidiana dels joves és ben conegut. De fet, s'han realitzat diferents estudis analitzant l'ús d'aquestes on s'han destacat els seus beneficis en àmbits educatius. [...]
2018
UAB divulga, Octubre 2018, p. 1-3  
9.
5 p, 626.4 KB Spray drying for making covalent chemistry II : synthesis of covalent-organic framework superstructures and related composites / Garzón Tovar, Luis (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Avci-Camur, Ceren (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Rodríguez San-Miguel, David (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Química Inorgánica) ; Imaz, Inhar (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Zamora, Félix (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Química Inorgánica) ; Maspoch Comamala, Daniel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
Here we report a method that combines the spray-drying technique with a dynamic covalent chemistry process to synthesize zero-dimensional, spherical and microscale superstructures made from the assembly of imine-based COF nanocrystals. [...]
2017 - 10.1039/c7cc07052g
Chemical communications, Vol. 53, issue 82 (Oct. 2017) , p. 11372-11375
2 documents
10.
10 p, 739.3 KB Usos problemáticos de las TIC entre jóvenes en su vida personal y escolar / Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya)
Los estudios sobre el uso de las TIC en educación suelen analizar su contribución a los procesos formativos. Son escasas las investigaciones centradas en los usos problemáticos de las TIC que realizan los jóvenes en el contexto escolar y, la mayoría, lo abordan desde una perspectiva psicopatológica. [...]
Studies on ICT use in education usually focus on ICT's contribution to training processes. However, scarce research has concentrated on the problematic use of ICT among young people in the school context, and most of it approaches the problem from a psychopathological perspective. [...]

2018 - 10.3916/C56-2018-09
Comunicar: revista científica de comunicación y educación, Vol. 26, Num. 56 (2018) , p. 91-100
2 documents

Articles : 45 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
7 p, 15.7 MB La armonización y la estandarización en microbiología molecular alimentaria : los casos de Listeria monocytogenes y Salmonella spp. / Rodríguez Lázaro, David
Microbial analysis is a prosperous, lucrative and growing industry, with a global market of more than 2 billion analyses performed in 2014. Food microbial testing comprised more than 966 million analyses in 2013, with annual global revenues of $3 . [...]
2016
Workshop MRAMA. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, XV (2016)  

Llibres i col·leccions 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
156 p, 2.7 MB Good Practices for equity and inclusion in Higher Education / Dovigo, Fabio coord. (University of Bergamo) ; Casanova, Laura coord. (University of Bergamo) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pupponen, Hannu (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Bergamo) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romitâ (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Maurariu, Câtâlina (University of Bucharest) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6)  
2.
61 p, 7.4 MB Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview / Dovigo, Fabio, ed. (University of Bergamo) ; Kinnunen, Hanna (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Jyväskylä) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romiţă (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Murariu, Cătălina (University of Bucharest) ; Castro, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol)
Bergamo Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo 2016 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 4)  
3.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas, María Jesús 1943- ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  
4.
64 p, 6.1 MB Acceso, permanencia y éxito académico de colectivos vulnerables en la Educación Superior. Estrategias para la intervención / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego, ed. ; Rodríguez Gómez, David, ed. ; Barrera-Corominas, Aleix, ed.
2015  
5.
221 p, 1.1 MB Universidad y colectivos vulnerables / Gairín Sallán, Joaquín ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Barrales Villegas, Adoración ; Sánchez, Sebastián ; Castro Ceacero, Diego ; Rodríguez, David ; Landín, María del Rosario ; Villegas Torres, José de Jesús ; Pérez Sánchez, Luis Manuel ; Barrales Martínez, Alfredo
El acceso y permanencia en la universidad sigue sin ofrecer, por el momento, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Mexico D.F. : Ediciones del Lirio , 2014
6 documents
6.
74 p, 4.5 MB Acceso, permanencia y egreso en la universidad de colectivos vulnerables en Latinoamérica : intervenir y cambiar la realidad / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego ; Rodríguez Gómez, David
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Santillana del Pacífico , 2014
9 documents
7.
244 p, 5.7 MB Desarrollo educativo al servicio del desarrollo social / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Aguilar, María Eliana ; Arias, Óscar ; Armengol Asparó, Carme ; Barrientos, Rina ; Becerra, Adán ; Becerra, Sergio ; Cancino, Víctor ; Castro, Diego ; Donoso, Sebastián ; Durán, María del Mar ; Feixas i Condom, Mònica ; García, María Soledad ; Flores, Guadalupe ; Fuentealba, Pablo ; González, Carmen ; González, Paz ; Hernández, Laura ; Inzulza, Domingo ; Jara, Mundina ; Lira, Isaac ; Mayorga, Gladys ; Montiel, Jaime ; Muñoz, José Luis ; Navarro, Marita ; Oyarzún, Claudio ; Pesutic, Rosa ; Prieto, Oscar ; Retamal, Silvia ; Rodríguez, David ; Romero, Luis ; Sánchez, Sebastián
La publicación recoge las aportaciones y los trabajos realizados con motivo del "Proyecto de apoyo y fortalecimiento educacional en gestión directiva y competencias profesionales docentes", promovido por varias instituciones, coordinado por el Equipo de Desarrollo Organizacional (EDO) de la Universidad Autónoma de Barcelona; y subvencionado por la Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo (AECID). [...]
FIDECAP , 2010  
8.
295 p, 3.4 MB Competencias para el ejercicio de la dirección de instituciones educativas : reflexiones y experiencias en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Aguerrondo, Inés ; Donoso, Sebastián ; Parra, Oscar ; Del Arco, Isabel ; Escobar, Vielka ; Plasencia, Alicia ; Baráibar, Alicia ; Gairín, Joaquín ; Richards, Eladio ; Barrales Villegas, Adoración ; García Olaya, Ana ; Rodríguez Gómez, David ; Martínez Barrientos, Alejandra ; García, Rodolfo ; Rugilo, Ana María ; Benavides, Nibaldo ; González, Nurys del Carmen ; Sánchez, Sebastián ; Bengoa, Mario ; Herrera, Esmelda ; Sánchez, Dagmar de ; Bosco Bernal, Juan ; Jované, Jaime ; Silva, José Manuel ; Calvo, Marcela ; Medrano, Hernán ; Schurmann, Sebastián ; Contreras, Azael ; López, Leopoldo ; Serrano, Walter ; Corea, Norma ; López, Noemí ; Smith, Guillermo ; Brito, Juana M. ; Lugo, María Teresa ; Tafur, Rosa María ; Cancino, Victor ; Martínez, Daniel ; Tejera, Andrea ; Castro, Diego ; Molina, Nuby ; Terreros, Nicolasa ; Díaz, Carmen ; Oviedo, Rosa Divina ; Vaillant, Denise
El presente texto es el resultado de las aportaciones al encuentro realizado por los miembros de la Red de Apoyo a la Gestion Educativa (http://www. redage. org) en junio de 2011 en la ciudad de Lima. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2012 (Informes ; 3)  
9.
266 p, 5.5 MB La dirección de centros educativos en Iberoamérica : reflexiones y experiencias / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Aguerrondo, Inés ; Antelo, Ana ; Barrera-Corominas, Aleix ; Barroso, João ; Bengoa, Mario ; Bernasconi, Gabriela ; M. Brito, Juana ; Castro Ceacero, Diego ; Castro, Jacqueline de ; Chow, Arturo ; García Olaya, Ana ; González, Zózima ; Guedes, Carolina ; Lugo, María Teresa ; Martínez, Alejandra ; Molina, Nuby ; Navarro, Marita ; Plasencia, Alicia ; Rabajoli, Graciela ; Rodríguez, David ; Selmar, Fernando ; Tafur, Rosa ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
La presente aportación recoge la visión de más de veinticinco especialistas de doce países iberoamericanos sobre aspectos de la dirección de centros educativos. Su presentación exige unas reflexiones tanto sobre la temática como sobre el contenido. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2011 (Informes ; 2)  
10.
252 p, 1.5 MB Éxito académico de colectivos vulnerables en entornos de riesgo en Latinoamérica / Gairín Sallán, Joaquín ; Rodríguez Gómez, David ; Castro Ceacero, Diego
Todos somos conscientes de que el sector universitario ha dejado el siglo XX con una crisis de identidad. Esta se ha precipitado por las numerosas presiones ejercidas a la educación superior, consecuencia, en gran parte, de los grandes cambios que afectan a la sociedad en general. [...]
2012  

Llibres i col·leccions : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
156 p, 1.5 MB Tratamiento hiperagudo de las lesiones de la arteria carótida interna extracraneal en las oclusiones en tándem: comparación de diferentes opciones terapéuticas y de su impacto en la aparirición de complicaciones y en el pronóstico funcional / Rodríguez Villatoro, Noelia, autor. ; Rodríguez Luna, David, supervisor acadèmic. ; Molina Cateriano, Carlos A., supervisor acadèmic. ; Álvarez Sabí, J. (José) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
Introducción: El tratamiento endovascular de las lesiones de la arteria carótida interna (ACI) extracraneal en el contexto de una oclusión en tándem constituye uno de los principales retos terapéuticos actuales. [...]
Introduction: Endovascular treatment of extracranial internal carotid artery (ICA) lesion in the setting of tandem occlusions (TIO) is a therapeutic challenge. On the one hand, recanalization rate with fibrinolytic agents is lower compared to isolate intracranial occlusions. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
603 p, 9.7 MB Colaboración docente y uso de las TIC en los centros educativos de Uruguay : estudio de casos múltiples en el contexto del Plan Ceibal / Questa Torterolo, Mariela Esther, autor. ; Rodríguez Gómez, David, supervisor acadèmic. ; Meneses, Julio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
L'estudi s'ha realitzat en el departament de Colònia, a Uruguai, per explorar les formes de col·laboració entre docents a nivell professional i l'ús de les tecnologies per al treball col·laboratiu en el context del model 1:1 d'inclusió de les TIC. [...]
El estudio se ha realizado en el departamento de Colonia, en Uruguay, para explorar las formas de colaboración entre docentes a nivel profesional y el uso de las tecnologías para el trabajo colaborativo en el contexto del modelo 1:1 de inclusión de las TIC. [...]
The study has been conducted in the department of Colonia, in Uruguay, to explore the forms of collaboration between teachers at a professional level and the use of technologies for collaborative work in the context of 1: 1 ICT inclusion model. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
453 p, 8.1 MB Las tecnologías digitales en la docencia universitaria : barreras para su integración / Mercader Juan, Cristina, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Rodríguez Gómez, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
La investigación realizada se focaliza en el profesorado universitario y en los motivos por los cuales éstos no utilizan las tecnologías digitales de manera habitual como herramienta de enseñanza-aprendizaje en el aula. [...]
The research developed is focused on university teachers and the reasons why they do not regularly use digital technologies in the teaching-learning process. The identification of barriers to its integration is a key aspect to achieve a general integration of digital resources in university teaching. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
280 p, 2.3 MB The role of newspapers in the EU communication process. / Rodríguez Guillén, David, autor. ; Costa, Pere-Oriol, 1940- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La baja participación en las elecciones europeas, la crisis migratoria, el "Brexit". A lo largo de los últimos años, la Unión Europea ha experimentado un creciente escepticismo. Aunque algunos argumentan que la crisis financiera es una de las principales razones del incremento del escepticismo, el papel jugado por los medios de comunicación en el proceso de comunicación de la Unión Europea también podría haber jugado un factor importante al respecto. [...]
The low turnout in the European elections, the migration crisis, the "Brexit". Over the past few years the European Union has experienced an increasing skepticism. Although some people argue that the financial crisis is one of the main reasons for this rise, the role played by mass media in the EU communication process could have also been an important factor in the rise of skepticism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
5.
103 p, 1.4 MB Impacto de los cambios y el curso de la presión arterial mediante monitorización intensiva en la evolución clínica y radiológica tras una hemorragia intracerebral aguda / Piñeiro Santos, María Socorro, autor. ; Rodríguez Luna, David, supervisor acadèmic. ; Molina Cateriano, Carlos, supervisor acadèmic. ; Álvarez Sabín, J. (José) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
Introducción: Debido a la elevada morbi-mortalidad asociadas a la hemorragia intracerebral (HIC) y a la inexistencia de tratamientos claramente eficaces, es muy importante la identificación de factores de riesgo que puedan contribuir tanto al crecimiento del hematoma (CH) como al deterioro clínico y funcional en estos pacientes. [...]
Introducción Debido a la elevada morbi-mortalidad asociadas a la hemorragia intracerebral (HIC) y a la inexistencia de tratamientos claramente eficaces, es muy importante la identificación de factores de riesgo que puedan contribuir tanto al crecimiento del hematoma (CH) como al deterioro clínico y funcional en estos pacientes. [...]
Background Due to both poor outcome and high mortality rates associated with intracerebral hemorrhage (ICH), and also the absence of proven treatments, it is rather important to identify risk factors related to hematoma growth (HG) and clinical and functional outcome. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
256 p, 4.4 MB Development of Pichia pastoris for the production of human α-galactosidase A as a model lysosomal enzyme / Barreiro Vázquez, Antonio ; Resina Rodríguez, David, dir. ; Ferrer, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental
L'α-galactosidasa A humana (GLA) pertany a la família d'hidrolases lisosomals involucrades en malalties d'emmagatzemat enzimàtic (MEEs). Les teràpies de reemplaçament enzimàtic (TREs), basades en l'administració de l'enzim disfuncional, són una mesura eficient per alentir l'avanç d'algunes MEEs. [...]
Human α-galactosidase A (GLA) belongs to the family of lysosomal hydrolases involved in lysosomal storage diseases (LSDs). Enzyme replacement therapies (ERTs), based on the administration of the recombinant missing enzyme, are an efficient measure to slow the advance of some LSDs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
314 p, 2.8 MB Análisis del asesoramiento externo en educación en función de las asistencias técnicas educativas en Chile y los factores que determinan su impacto en la escuela / Lagos Rebolledo, Patricio Alejandro ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez Gómez, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El asesoramiento externo en educación ha logrado posicionarse de manera importante como una forma de apoyo a las escuelas que buscan revisar sus procesos internos con el fin de mejorar los aprendizajes de los estudiantes. [...]
External advice in education has established itself to a significant extent as a form of support for schools seeking to review their internal processes in order to improve student learning. A number of countries (England, the United States, Australia, Sweden) have chosen to include school support systems in their educational policies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
632 p, 5.8 MB La Creación y gestión del conocimiento en las organizaciones educativas : un estudio multicaso / Rodríguez Gómez, David ; Gairín Sallán, Joaquín, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
9.
14 p, 1.5 MB Usos y abusos de las TIC en adolescentes. Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes. / Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Batrina Andrés, Maria Josep (Catalunya. Departament de Justícia) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Mozo Llusia, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014  
10.
356 p, 2.4 MB La civilización ausente Tecnología, sociedad y derecho en la era de la incertidumbre / Rodríguez Álvarez, Joaquín David ; Martínez Quirante, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
La tecnología, entendida como la totalidad de nuestra cultura material ha desempeñado un rol fundamental desde los orígenes de nuestra especie. Y si en un principio se configuró como un elemento crítico para garantizar nuestra supervivencia en la noche de los tiempos, hoy se muestra ante nuestros ojos con dos caras antagónicas; la del progreso, y la del riesgo. [...]
Technology, understood as the whole of our material culture has played a key role since the origins of our species. And if it initially was configured as a critical element to ensure our survival in the mists of time, today it presents itself with two opposing sides; the progress, and risk. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Scandurra, Rosario ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Verger Planells, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 124.9 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Rodríguez Gómez, David ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
3.
6 p, 116.0 KB Recerca, Canvi i Innovació: El Desenvolupament Professional a les Organitzacions [43204] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Pedagogia Aplicada i és optatiu de la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne en la investigació en l'àmbit del desenvolupament professional a les organitzacions. [...]
Este módulo es obligatorio en la especialidad de Pedagogía Aplicada y es optativo en el resto de las especialidades. Este módulo pretende introducir al alumno en la invetigación en el ámbito del desarrollo profesional en las organizaciones. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
4.
8 p, 120.4 KB Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives [103523] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
5.
7 p, 114.2 KB Context social i gestió escolar [102069] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
6 p, 623.4 KB Pràctiques externes [101840] / Rodríguez Álvarez, Joaquín David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
L'objectiu formatiu general de l'assignatura és que l'estudiant posi en pràctica i apliqui a l'entorn laboral les competències adquirides a través de les restants matèries de què consta el pla de estudis. [...]
2018-19 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  
7.
7 p, 98.6 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Rodríguez Gómez, David ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2018-19
3 documents
8.
4 p, 79.2 KB Introducció a la Prehistòria [100336] / Tornero Dacasa, Carlos ; Rodríguez Antón, David ; Garcia Casas, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura forma part de la matèria Història del grau d'Història. Els 30 ECTS d'assignatures bàsiques vinculades a la matèria d'Història (6 crèdits de Prehistòria, Història Antiga, Història Medieval, Història Moderna e Història Contemporània, respectivament) que tenen com objectiu garantir els coneixements mínims indispensables que han de permetre als estudiants cursar amb èxit els crèdits obligatoris i optatius que es preveuen per als cursos segon, tercer i quart. [...]
2018-19
Graduat o Graduada en Història [803]  
9.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
10.
7 p, 92.7 KB Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives [103523] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Rodriguez, D.
1 Rodriguez, D. Rodriguez
10 Rodriguez, Dan
1 Rodriguez, Daniel Andres
2 Rodriguez, Daniela
13 Rodriguez, David
3 Rodriguez, Diego Agustin
3 Rodríguez, D.
10 Rodríguez, Dan
2 Rodríguez, Daniel
2 Rodríguez, Daniela
2 Rodríguez, Daniela
2 Rodríguez, Darío
1 Rodríguez, Diana
1 Rodríguez, Dolores
4 Rodríguez, Dolors
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.