Resultats globals: 251 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 118 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 29 registres trobats
Materials didàctics, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 91 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 118 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 278.1 KB Performance, behaviour and meat quality of beef heifers fed concentrate and straw offered as total mixed ration or free-choice / Iraira Higueras, Sergio Patricio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Madruga Criado, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Pérez Juan, María (IRTA-Monells. Department of Product Quality) ; Ruíz de la Torre, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Rodriguez Prado, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Calsamiglia, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manteca Vilanova, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ferret i Quesada, Alfred (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
Eighteen Simmental heifers were fed concentrate and barley straw offered as a total mixed ration (TMR) or separately as a free choice (FCH) to compare performance, behaviour, and meat quality. The heifers were assigned to treatments in a randomized complete block design. [...]
2015 - 10.5424/sjar/2015134-8003
Spanish Journal of Agricultural Research, Vol. 13, Núm. 4 (2015) , art. e0610  
2.
3 p, 55.6 KB Chiara Thumiger. A History of the Mind and Mental Health in Classical Greek Medical Thought. Cambridge: Cambridge University Press; 2017, 503 p. ISBN: 9781107176010 / Moreno Rodríguez, Rosa María (Universidad de Granada. Departamento de Historia de la Medicina)
Obra ressenyada: Chiara THUMIGER, A History of the Mind and Mental Health in Classical Greek Medical Thought. Cambridge : Cambridge University Press, 2017.
2019
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, Vol. 39 Núm. 1 (2019) , p. 240-242 (Reseñas)  
3.
10 p, 426.2 KB Com a docents de ciències, avaluem la nostra pràctica? / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
El títol d’aquest article pretén convidar a reflexionar al professorat de ciències sobre per què, què i com avaluem la nostra pràctica docent. Vivim immersos en un context educatiu on es parla – i molt – sobre innovació educativa, canvis metodològics, organitzatius, de l’avaluació, etc. [...]
The title of this article is intended to invite science teachers to reflect on why, what and how we evaluate our teaching practice. We live immersed in an educational context where a lot is said about educational innovations, methodological, organizational, and assessment changes, etc. [...]

2018
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Num. 36 (2018) , p. 20-29 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
4.
12 p, 228.8 KB Relaciones entre roles y satisfacción vital en personas con discapacidad física en ámbito comunitario / Vidaña Moya, Laura (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ezquerra, Sandra (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Merchán Baeza, José Antonio (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Rodríguez Bailón, María (Universidad de Málaga. Departamento de Fisioterapia)
Introducción. El desempeño de roles ocupacionales puede ser una fuente de estrés, tensión y conflicto, pero también puede estar relacionado con experimentar satisfacción vital. Diversos estudios se han llevado a cabo en población general, y también especialmente en personas mayores con el objetivo de analizar esta relación. [...]
Introduction. The performance of occupational roles can be a source of stress, tension and conflict, but can also be related to experiencing satisfaction. Several studies have been carried out in the general population and in the elderly with the aim of analyzing this relationship. [...]

2018 - 10.5354/0719-5346.2018.51998
Revista chilena de terapia ocupacional, Vol. 18, núm. 2 (2018) , p. 53-63  
5.
28 p, 2.9 MB Effect of agro-climatic conditions on near infrared spectra of extra virgin olive oils / Sánchez Rodríguez, María Isabel (Universidad de Córdoba. Departamento de Estadística, Econometría) ; Sánchez López, Elena M. (Universidad de Córdoba. Departamento de Química Orgánica) ; Caridad, José Mª (Universidad de Córdoba. Departamento de Estadística, Econometría) ; Marinas, Alberto (Universidad de Córdoba. Departamento de Química Orgánica) ; Urbano, Francisco José (Universidad de Córdoba. Departamento de Química Orgánica)
Authentication of extra virgin olive oil requires fast and cost-effective analytical procedures, such as near infrared spectroscopy. Multivariate analysis and chemometrics have been successfully applied in several papers to gather qualitative and quantitative information of extra virgin olive oils from near infrared spectra. [...]
2018 - 10.2436/20.8080.02.75
SORT : statistics and operations research transactions, Vol. 42 Núm. 2 (July-December 2018) , p. 209-236 (Articles)  
6.
13 p, 869.0 KB The analysis of students' conceptions as a support for designing a teaching/learning sequence on the acoustic properties of materials / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
We believe that finding out how students think about certain topics that are covered in science classes should not be “the end of the story” but the starting point for planning lessons and designing materials. [...]
2012 - 10.1007/s10956-011-9358-4
Journal of science education and technology, Vol. 21, núm. 6 (2012) , p. 702-712  
7.
8 p, 1.5 MB Scratch as a computational modelling tool for teaching physics / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
The Scratch online authoring tool, which features a simple programming language that has been adapted to primary and secondary students, is being used more and more in schools as it offers students and teachers the opportunity to use a tool to build scientific models and evaluate their behaviour, just as can be done with computational modelling programs. [...]
2015 - 10.1088/0031-9120/50/3/310
Physics education, Vol. 50, núm. 3 (2015) , p. 310-316  
8.
10 p, 397.1 KB How secondary school students conceptualize infrared radiation - matter interaction? Findings from a research study and implications for an instructional design / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
This study has been carried out within the REVIR scenario, which is a project promoting that secondary school students have access to a computerized laboratory at the Faculty of Education of our university and work in small groups during four hours with specific instructional material. [...]
2015 - 10.1393/ncc/i2015-15097-x
Il Nuovo Cimento, Vol. 38, núm. 3 (2015) , p. 1-10  
9.
25 p, 995.1 KB Analyzing students' learning progressions throughout a teaching sequence on Acoustic Properties of Materials with a model-based inquiry approach / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
The study we have carried out aims to characterize 15- to 16-year-old students’ learning progressions throughout the implementation of a teaching–learning sequence on the acoustic properties of materials. [...]
2015 - 10.1007/s10956-014-9503-y
Journal of science education and technology, Vol. 24, núm. 2-3 (2015) , p. 356-377  
10.
17 p, 952.9 KB Promoviendo la apropiación del modelo de energía en estudiantes de 4º de ESO a través del diseño didáctico / Soto, Macarena (Universidad de Santiago de Chile) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Presentamos una investigación sobre la apropiación del modelo de energía por parte de estudiantes de 4º de ESO que participan de un taller experimental centrado en la modelización (ideas de transferencia, conservación y degradación de la energía), identificando los grados de sofisticación en el uso del modelo y las fronteras conceptuales que superan, y usando este análisis para orientar el refinamiento iterativo del diseño del taller (perspectiva de diseño basado en la investigación). [...]
We present a research about the appropriation of the model of energy by 4th ESO students that participate in a modeling labwork-based workshop dealing with the ideas of energy transfer, conservation and degradation, identifying different degrees of sophistication in the use of the model of energy by students and some conceptual boundaries necessary to be crossed. [...]

2017 - 10.17979/arec.2017.1.1.2003
Ápice : revista de educación científica, Vol. 1, núm. 1 (2017) , p. 90-106  

Articles : 118 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
8 p, 83.2 KB La cabellera femenina como elemento turbador : entre la fuerza vital en Baudelaire y el poder fetichista en Maupassant / Rodriguez Navarro, María Victoria (Universidad de Salamanca)
El cabello de la mujer, vehículo de simbologías sociales, ha inspirado a multitud de poetas, pintores y novelistas. La melena femenina como constante mito, como agente fetichista, ha motivado secularmente narraciones orales, escritas y plásticas. [...]
2012
Colloque de l'Asociación de Profesores de Francés de la Universidad Española. Barcelona-Bellaterra, 21r : 2012  
2.
12 p, 123.0 KB De la littérature-monde a l’identité-monde : múltiples identidades en pro de una misma literatura / Cantón Rodríguez, María Loreto (Universidad de Almería)
Proponemos una valorización del movimiento littérature-monde, en su dimensión historiográfíca y autoexplicativa. El concepto, lanzado por un grupo de 44 escritores a través del manifiesto publicado en Le Monde des Livres el 16 de marzo de 2007, dio lugar a la aparición del libro con el mismo título formado por un conjunto de artículos de algunos de los firmantes del manifiesto. [...]
2012
Colloque de l'Asociación de Profesores de Francés de la Universidad Española. Barcelona-Bellaterra, 21r : 2012  
3.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l’educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d’aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
26 p, 374.8 KB Badajoz : la ciudad transfronteriza / Herrera, María Rosa ; Rodríguez, María Jesús ; Mateos, Cristina
Bilbao : Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015
Ciudades y cambio de época: discursos sobre políticas urbanas y crisis en España. Políticas urbanas en el escenario 2015, 2015, p. 319-344  
2.
30 p, 507.4 KB Sevilla : peculiaridades y definición de políticas urbanas ante la crisis / Rodríguez, María Jesús ; Díaz, Rosa ; Mateos, Cristina
Bilbao : Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015
Ciudades y cambio de época: discursos sobre políticas urbanas y crisis en España. Políticas urbanas en el escenario 2015, 2015, p. 216-245  
3.
6 p, 10.0 MB Autovaloración de estudiantes universitarios de su participación en programas de aprendizaje-servicio orientados a la inclusión educativa de menores en riesgo de exclusión social. / Martínez Lozano, Virginia (Universidad Pablo de Olavide) ; Macías Gómez-Estern, Beatriz (Universidad Pablo de Olavide) ; Marco Macarro, María José (Universidad Pablo de Olavide) ; Regla, María (Universidad Pablo de Olavide) ; Rodríguez, Rosa María (Universidad Pablo de Olavide) ; Blázquez, Alfonso (Universidad Pablo de Olavide) ; Mateos, Cristina (Universidad Pablo de Olavide) ; Melero, Noelia (Universidad Pablo de Olavide) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Luque Cubero, María José (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Laura de (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zang, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Murcia : Ediciones de la Universidad de Murcia , 2016
Aprendizaje-servicio, desarrollo y comunidades profesionales de aprendizaje en educación superior, 2016, p. 288-293  
4.
34 p, 719.5 KB Comunicando ciencia en talleres experimentales para estudiantes de educación primaria y secundaria. Aportaciones de la didáctica de las ciencias experimentales al diseño, implementación y evaluación de talleres de comunicación científica / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Esta guía propone unas orientaciones para el diseño, implementación y evaluación de talleres experimentales destinados a estudiantes de primaria y secundaria, que puedan resultar de utilidad a aquellos/as profesionales que decidan asumir su co-responsabilidad como comunicadores y educadores científicos organizando o desarrollando este tipo de iniciativas desde cualquier institución científica o Unidad de Cultura Científica.
2016  

Documents de recerca 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
121 p, 15.0 MB Estudio de la incidencia, factores de riesgo, diagnóstico, tratamiento y pronóstico de la diarrea por Clostridium difficile / López-Larrainzar Coghen, Thais, autor. ; Almirante Gragera, Benito, supervisor acadèmic. ; Rodríguez Pardo, Maria Dolores, supervisor acadèmic. ; Pigrau Serrallach, Carlos, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina.
El objetivo principal de la presente tesis doctoral es describir la epidemiología y las características particulares de la infección por Clostridium difficile en nuestro entorno, tanto en la población general como en el subgrupo de pacientes afectos de enfermedad oncológica o hematológica maligna. [...]
The main objective of this doctoral thesis is to describe the epidemiology and particular characteristics of Clostridium difficile infection in our environment, both in general population and in subgroup of patients affected by oncological or hematological malignant disease. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
Optimización de barra de nopal de "alto contenido de fibra" / Escobar Rodríguez, Luz María, autor. ; Guamis López, Buenaventura, supervisor acadèmic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments.
Como alternativa de alimento con "alto contenido de fibra" en beneficio de salud de consumidores, se incluyó nopal para desarrollo de "barra", considerando popularidad de éstas y cualidades fisiológicas de fibra dietética (FD) (efecto hipocolesterolémico, saciedad, prebiótico, preventivo contra cáncer de colon, etc. [...]
As alternative to "high fiber" food for health of consumers, nopal (cactus) was included for development of a "bar", considering popularity of these and physiological qualities of dietary fiber (FD) (hypocholesterolemic effect, satiety, prebiotic, preventive against colon cancer, etc. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
406 p, 2.8 MB Responsabilidad de los prestadores de servicios de la sociedad de la información (pssi) de intermediación de acceso a internet : especial referencia a la vulneración de derechos de autor al intercambiarse los usuarios contenido digital para uso privado con las redes "peer-to-peer" (p2p) : análisis comparado del derecho estadounidense y de la Unión Europea / González Rodríguez, María Isabel, autor. ; Martínez Jiménez, Ma. Isabel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat.
A pesar de que la tecnología ha evolucionado lo suficiente durante la presente década como para que los prestadores de servicios de la sociedad de la información (PSSI) de intermediación de acceso, que disfrutan de una posición única, puedan controlar toda la información transmitida por los usuarios de sus servicios, tanto los legisladores estadounidenses como los de la UE no han modificado los marcos normativos establecidos en los años 2000 y 1998 de exclusión de responsabilidad extracontractual derivada de las presuntas vulneraciones de los derechos de autor realizadas por los usuarios de sus servicios en la UE y de limitación de prestar reparación monetaria en el mismo tipo de casos en los EE. [...]
During the last few years, although technical capabilities have evolved enough to permit access Internet Service Providers (ISPs), with their very unique position, to develop surveillance techniques over all the information transmitted by their users through their services, both the United States and the European Union have not modified their legal frameworks established in years 2000 and 1998 regarding, on one side, the exemption from liability due to alleged online copyright infringements performed by the users of their services in the European Union and, on the other side, the liability limitation regarding monetary relief in the same cases in the United States. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
20 p, 192.7 KB La educación de las mujeres hacia el liderazgo político. Eficacia y valor de la mentoría / Rodríguez-Moreno, María Luisa, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de ciències polítiques i socials (ICPS), 2014 (Materials CiP. Informes ; 10)  
5.
93 p, 1.1 MB Vida prenatal, memoria corporal y danza movimiento terapia : la DMT, un puente entre la vida prenatal y postnatal a través de la memoria corporal / Gil Campos, Ana ; Rodríguez Jiménez, Rosa María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La vida prenatal es el origen de nuestro devenir y, en muchas ocasiones, es una vivencia que permanece para muchos de nosotros en el olvido. Sin embargo, parece que el cuerpo no olvida. Parece registrar minuciosa y concienzudamente en sus archivos aquellas experiencias que escapan a la conciencia. [...]
2017  
6.
236 p, 3.2 MB Estudio funcional de Ypi1, una subunidad reguladora esencial de la proteína fosfatasa Glc7 / Marquina Rodríguez, María Isabel, autor ; Ariño Carmona, Joaquín, supervisor acadèmic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Casamayor Gracia, Antonio, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular
La fosfo-desfosforilació de residus serina, treonina y tirosina és un dels mecanismes de regulació de proteïnes més estès en els éssers vius. Aquest tipus de reaccions és dut a terme d'una manera estrictament coordinada per les proteïnes quinases i fosfatases. [...]
La fosfo-defosforilación de residuos serina, treonina y tirosina es uno de los mecanismos de regulación de proteínas más extendido en los seres vivos. Este tipo de reacciones es llevado a cabo de una manera estrictamente coordinada por las proteínas quinasas y fosfatasas. [...]
Phospho/dephosphorilation in serine, threonine and tyrosine residues is one of the most widely mechanisms of protein regulation in higher organisms. These processes are strictly coordinated by protein kinases and phosphatases. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
7.
218 p, 5.8 MB Estudio neurofisiológico mediante potenciales evocados auditivos de tronco cerebral y somatosensoriales en pacientes con malformación de Chiari tipo 1 / Moncho Rodríguez, Dulce María ; Poca Pastor, Maria Antònia, dir. ; Sahuquillo Barris, Juan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
La malformación de Chiari de tipo 1 (MC-1) es una anomalía congénita de la charnela craneo-cervical, descrita por primera vez por Chiari como un desplazamiento de las amígdalas del cerebelo hacia el canal raquídeo. [...]
Chiari malformation type 1 (CM-1) is a congenital anomaly of the craniovertebral junction first described by Chiari as a displacement of cerebellar tonsils into the spinal canal. The classic neuroradiological diagnosis of this entity requires a tonsillar descent of more than 3-5 mm below the foramen magnum (FM). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
97 p, 2.8 MB La parcialitat com element de fidelització dels programes d'infotainment esportiu : El cas de Deportes Cuatro i Jugones / Cantón Rodríguez, María Jesús ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'auge del periodisme esportiu en l'àmbit audiovisual és cada dia més destacat, i la lluita pels índexs d'audiència enfronta a les cadenes. Per mantenir l'atracció dels seus espectadors, les televisions han arribat a utilitzar estratègies poc ètiques com un tracte parcial de la informació i l'ús del gènere híbrid de l'infotainment. [...]
El auge del periodismo deportivo en el ámbito audiovisual es cada día más destacado y la lucha por los índices de audiencia enfrenta a las diferentes cadenas. Para mantener la atracción de sus espectadores, las televisiones han llegado a utilizar estrategias poco éticas como un trato parcial de la información o el uso del género híbrido infotainment. [...]
The rise of sports journalism in the audiovisual field is higher every day and the deal for improving audience is a struggle that different channels have to face. To keep the viewers attraction, TVs have even used unethical strategies like partial information treatment or the use of infotaiment. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
9.
58 p, 675.2 KB Análisis descriptivo y factores pronósticos en pacientes ancianos ingresados en una unidad de atención postaguda: importancia de la sarcopenia y resultados de la rehabilitación / Sánchez Rodríguez, María Dolores Carmen ; Miralles Basseda, Ramón, dir. ; Muniesa i Portolés, Josep Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
La tesis valora la actividad asistencial tanto desde el punto de vista descriptivo como desde el análisis de los factores pronósticos que condicionan la mejoría global del paciente en dicha unidad. [...]
The thesis evaluates the usual care activity from the point of view and from the descriptive analysis of prognosis factors that determine the overall improvement of the patient in the unit. Throughout the process of collecting the patient characteristics and different prognostic factors, soon he highlighted the growing interest could be sarcopenia as variable could influence the evolution and rehabilitation of patients. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
107 p, 1.0 MB El cuerpo como espejo del 'self' : la imagen corporal, concepto central en Danza Movimiento Terapia / Ayelo Pérez, Sandra ; Marijuán Pascual, María ; Rodríguez Jiménez, Rosa María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Imagen Corporal (IC1), constructo multidimensional y término central dentro del campo de la Danza Movimiento Terapia (DMT2); se trata de un concepto y aspecto general y ampliamente estudiado, abordado y diagnosticado, en forma de desorden implicado en distintos trastornos, desde una perspectiva eminentemente teórica, como por ejemplo la cognitivo-conductual. [...]
Body Image (BI), multidimensional construct and central term in the field of Dance Movement Therapy (DMT); it is a concept generally and extensively studied, discussed and diagnosed as a disturbance involved in different disorders, from an eminently theoretical perspective, such as cognitive behavioral. [...]

2016  

Documents de recerca : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 4 registres trobats  
1.
81 p, 2.3 MB Investigar sobre la contaminació a l'aula de Secundària / Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a Secundària. El material de l'alumnat i la guia docent s'ha desenvolupat en el marc del Projecte ATENC!Ó.
Bellaterra, 2019 (Recursos docents)
2 documents
2.
18 p, 1.6 MB Les crem(ad)es solars / Hernández Rodríguez, María Isabel ; Pérez Tudela, Julio ; Cortés Vidal, Javier ; Martínez-Márquez, Rosa ; Mateu Marrugat, Meritxell
Bellaterra , 2017 (DIATIC)  
3.
30 p, 2.5 MB Electromagnetic properties of materials / Pintó, R. (Roser) ; Couso, Digna ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Armengol, Montserrat ; Cortijo, Celsa ; Martos, Raül ; Padilla, Miquel ; Rios, Consol ; Simón, Marta ; Sunyer, Carme ; Tortosa, Montserrat ; Constantinou, Constantinos P. ; Livitziis, Michalis ; Hadjilouca, Rodothea ; Scholinaki, Argyro ; Papaevripidou, Marios ; Papadouris, Nikos ; Hadjidemetriou, Giannis
2009-2010
4 documents
4.
93 p, 11.3 MB Acoustic properties of materials / Pintó, R. (Roser) ; Couso, Digna ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Armengol, Montserrat ; Cortijo, Celsa ; Martos, Raül ; Padilla, Miquel ; Rios, Consol ; Simón, Marta ; Sunyer, Carme ; Tortosa, Montserrat
2010
4 documents

Materials acadèmics 91 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 68.8 KB Stellar and Planetary Astrophysics [42857] / Isern Vilaboy, Jordi ; Trigo Rodríguez, Josep Maria ; Serenelli, Aldo Marcelo ; Busquet, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
The goal of this module is to provide the basic knowledge on two funfamental branches of Modern Astrophysics: structure and evolution of stars and structure and evolution of planets and planetary systems.
2018-19
1410 [1410]  
2.
3 p, 69.6 KB Introduction to the Physics of the Cosmos [44078] / Isern Vilaboy, Jordi ; Gaztañaga Balbas, Enrique ; Castander Serentill, Francisco Javier ; Trigo Rodríguez, Josep Maria ; Pujolas Boix, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
The course is intended to provide students with a complete and thorough introductory course to Particle Physics, Astrophysics and Cosmology, who should be able to use such knowledge as a solid basis for the following more specialized courses. [...]
2018-19
1410 [1410]  
3.
4 p, 75.2 KB Planets of the Solar System and Exoplanets: Life in the Universe [44085] / Ribas Canudas, Ignasi ; Morales Peralta, Juan Carlos ; Trigo Rodríguez, Josep Maria ; Ribó Vedrilla, Serni ; Serenelli, Aldo Marcelo ; Busquet, Gemma ; Cardellach Gali, Estel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
The objective of the course is to provide the student with the basic knowledge on topics related to planets (both Solar System and exoplanets) and life in the universe from a broad perspective. This includes understanding the processes of planet formation, the structure of planet interiors and atmospheres, the concept habitability in general, techniques for exoplanet detection and characterization, methods for remote sensing, and the main characteristics of life on Earth and beyond. [...]
2018-19
1410 [1410]  
4.
6 p, 85.5 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Sanmartí Puig, Neus ; Albarracin Gordo, Lluis ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2018-19
3 documents
5.
15 p, 122.8 KB Biologia i Geologia i la seva Didàctica [42084] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Grimalt Alvaro, Carme ; Canet Pladevall, Roser ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
GOALS 1 GOALS The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineers or graduates and bring them to the knowledge of science education and the specific teaching of each discipline. [...]
1 El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
6.
14 p, 117.1 KB Física i Química i la seva Didàctica [42087] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Grimalt Alvaro, Carme ; Canet Pladevall, Roser ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
1 The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineers or graduates and bring them to the knowledge of science education and the specific teaching of each discipline. [...]
1 El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
7.
5 p, 91.4 KB Fonts de dades en criminologia [100455] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Mulero Alcaraz, Helena ; Mancho Fora, Roger ; Sanchez Castro, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a assolir en aquesta assignatura ve formulat de següent manera: "L'alumnat del Grau en Criminologia serà capaç d'utilitzar els mètodes i tècniques de recerca propis de l'anàlisi criminològic per analitzar les dades i experiències de conflicte, de criminalitat i de control existents en un determinat context social; avaluar, de manera reflexiva i crítica, les respostes possibles, i exposar, amb rigor acadèmic, els resultats del treball ". [...]
The general objective of this course is set out as follows: "The students of the Degree in Criminology will be able to use the methods and techniques of criminological research to analyze the data and experiences of conflict, crime and control in a given social context: Also, students will be able to evaluate, in a thoughtful and critical way, possible responses, and to expose, with academic rigor, the results of their work. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" el alumnado del Grado en Criminología será capaz de utilizar los métodos y técnicas de investigación propios del análisis criminológico para analizar los datos y experiencias de conflicto, de criminalidad y de control existentes en un determinado contexto social; evaluar, de manera reflexiva y crítica, las respuestas posibles, y exponer, con rigor académico, los resultados del trabajo". [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
8.
5 p, 78.8 KB Dret penal general [100459] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Cuenca García, María José ; Cardona Barber, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a aconseguir en aquesta assignatura ve formulat de la següent manera:" transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat i de conflicte social que tinguin en compte els drets i interessos de totes les parts involucrades, i que estiguin basades en els valors de pacificació social, la integració social i la prevenció de nous conflictes" En aquest context l'assignatura de Dret penal I té com a objectius específics els següents: 1. [...]
The general objective of this course is set out as follows: "to familiarize both specialists and public with rational responses to the problems of criminality and social conflict. These responses should take into account the rights and the interests of all those involved, and the values of conflict resolution, social integration and prevention of new conflicts. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" trasmitir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad y de conflicto social que tengan en cuenta los derechos e intereses de todas las partes involucradas, y que estén basadas en los valores de pacificación social, la integración social y la prevención de nuevos conflictos" En este contexto la asignatura de Derecho penal I tiene como objetivos específicos los siguientes: 1. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
9.
5 p, 82.4 KB Delinqüència econòmica [100470] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Gaddi, Daniela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
En el marc de les matèries criminològiques, aquesta assignatura persegueix aportar una primera informació sobre els diferents perfils que presenta la criminalitat econòmica. Els objectius a aconseguir són els següents: 1. [...]
This course introduce students to the various aspects of White Collar Crime (WCC). The objectives of the course are the following: 1. To familiarize students with the problems concerning the delimitation and conceptualization of this kind of criminality 2. [...]
En el marco de las materias criminológicas, esta asignatura, persigue aportar una primera información sobre los distintos perfiles que presenta la criminalidad económica. Los objetivos a alcanzar son los siguientes: 1. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
10.
4 p, 81.4 KB Dret penal especial [100460] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Guardiola Lago, Maria Jesus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a aconseguir en aquesta assignatura ve formulat de la següent manera:" transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat i de conflicte social que tinguin en compte els drets i interessos de totes les parts involucrades, i que estiguin basades en els valors de pacificació social, la integració social i la prevenció de nous conflictes" En aquest context l'assignatura de Dret penal especial té com a objectius els següents: Conèixer les normes de dret penal part especial Conèixer i saber interpretar els elements de les diferents formes delictives Relacionar i valorar críticament una resolució d'un tribunal penal El conjunt d'assignatures jurídiques persegueix oferir una formació jurídica bàsica adequada a la criminologia. [...]
The program of legal courses seeks to provide basic legal training suitable for criminology. The main objective of these courses is to work on legal norms, mostly on those related to the criminal justice system, both substantive and procedural. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" trasmitir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad y de conflicto social que tengan en cuenta los derechos e intereses de todas las partes involucradas, y que estén basadas en los valores de pacificación social, la integración social y la prevención de nuevos conflictos" En este contexto la asignatura de Derecho penal especial tiene como objetivos los siguientes: Conocer las normas de derecho penal parte especial Conocer y saber interpretar los elementos de las distintas formas delictivas Relacionar y valorar críticamente una resolución de un tribunal penal El conjunto de asignaturas jurídicas persigue ofrecer una formación jurídica básica adecuada a la criminología. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents

Materials acadèmics : 91 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
1 p, 63.6 KB Dedicatòria de Reina María Rodríguez a José Agustín Goytisolo / Rodríguez, Reina María
Para José Agustín, con amor y [escualidez?]. Reina. 3 de agosto de 1992.
3 agost 1992.  
2.
1 p, 131.4 KB Carta mecanografiada d'Anna Maria Rodríguez a José Agustín Goytisolo / Rodríguez, Anna Maria
1996 , 1996  
 Accés restringit a la UAB

Vegeu també: autors amb noms similars
4 RODRIGUEZ, M.
1 Rodriguez, Ma. Victoria
13 Rodriguez, Margarita
7 Rodriguez, Maria Jose
1 Rodriguez, Maria Pilar
1 Rodriguez, Maria Rita
1 Rodriguez, Maria San Martin
1 Rodriguez, Mariano
4 Rodriguez, Mariano L.
1 Rodriguez, María V.
1 Rodriguez, María V.
7 Rodriguez, Montserrat
4 Rodríguez, M.
1 Rodríguez, M. D.
1 Rodríguez, M. José
1 Rodríguez, M.I.
4 Rodríguez, M.J.
7 Rodríguez, Marc
1 Rodríguez, Marcelo
13 Rodríguez, Margarita
1 Rodríguez, Maria del Carmen
4 Rodríguez, Mariano L.
1 Rodríguez, María Alejandra
1 Rodríguez, María C
1 Rodríguez, María E.
2 Rodríguez, María Jesús
1 Rodríguez, María Josefa
1 Rodríguez, María Josefa
7 Rodríguez, María José
2 Rodríguez, María Laura
1 Rodríguez, María Teresa
1 Rodríguez, María;
1 Rodríguez, Melissa
1 Rodríguez, Miguel A.
1 Rodríguez, Miquel
1 Rodríguez, Miren
1 Rodríguez, Miriam
2 Rodríguez, Montse
7 Rodríguez, Montserrat
1 Rodríguez, Mª C.
2 Rodríguez, Mª José
2 Rodríguez, Mª Rita
1 Rodríguez, Mª del Mar
1 Rodríguez, MºJosé
1 Rodríguez, Mónica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.